Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7757)

Vierailija
6621/7757 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappihan ei olekaan kun noin puolet suomesta joten... :D Melko yksinkertainen saa olla jos ajattelee että J & S kuvaa mitenkään Lappia tai lappilaisuutta.

Vierailija
6622/7757 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huono parisuhde, kehnot sosiaaliset taidot tai huumorin taakse piilotettu v*ttuilu ole mitään pohjoisten ihmisten luontaista toimintaa, ei ole ollut nyt eikä ole tänäkään päivänä. Ihan samanlaisia ihmisiä siellä asuu kun muuallakin. Toki usein maalaisjärkeä ja älykkyyttä enemmän mutta se on taas aihe erikseen.

Mitä selität? Jorman ja Soilen parisuhdehan on erittäin hyvällä mallilla, kuten myös sosiaaliset taidot. Huumorin alalajit musta huumori, kuiva huumori, sarkasmi ja ironia lienevät sinulle täysin vieraita? Minä tykkään niistä juuri eniten. Hyvä Jorma ja Soile, hyvä Lappi!

Ei kiitos yhdistetä kyseistä pariskuntaa Lappiin.

Kyllä yhdistetään, koska siellä he asuvat.

Siinä tapauksessa kaikki Helsinkiläiset ovat juoppoja ja sekakäyttäjiä koska Andy Mccoy asuu siellä

Miten niin? Joku sanoi, ettei Jormaa ja Soilea saa yhdistää Lappiin. Joku toinen sanoi, että tietenkin yhdistetään, koska siellä he asuvat. Samalla tavalla Andy McCoy voidaan yhdistää Helsinkiin, koska siellähän hän asuu.

Mistä sinä itsetuntovam*ainen helsinkiläinen nyt vedät herneen nenääsi? Ei kukaan ole haukkunut helsinkiläisiä juopoiksi tai sekakäyttäjiksi.

Niinpä, onhan Helsingissä myös väkivaltaisia katujengejä. Tuo maamme kaunis pääkaupunki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6623/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tallaseen kuraan laittaa YLE rahoja.

Häivy merikrotti.

Eläpä loukkaa merikrotteja... / Eri

Vierailija
6624/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Simo on kyllä kiusallinen röhöttäjä. Vierustoveri jotain toteaa ja viereltä aina hirvee käkätys. Kiusallista ääntelyä.

Minusta se taas on hauskaa mieskaverusten keskistä solidaarisuutta. Toisen huonommillekin vitseille nauretaan. :) t. nainen 66v

Vierailija
6625/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen usein sitä että kukaan ei röhnötä sohvalla tai jumppaa tvtä katsoessa.

Kyllähän se Tampereen mies välillä röhnöttää. Ja niin myös dalmatialaiset. Eikö röhnötys ole sen merkki, että ollaan rennosti omassa kodissaan.

Toivon, että saan seuraavassa elämässä syntyä Jarnon ja Pertun dalmatialaiseksi. Ihanaa elämää <3

Vierailija
6626/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan viihdyttävää, mut tän ohjelman ongelma on kuinka aitoja täs nyt ollaan. Minusta juuri kukaan ei pysty olemaan ihan aito, kun tietää että mua kuvataan. Siis kuinka paljon tässä on näyttelyä, toisilla varmaan enemmän, joillakin vain vähän. Jos pimeästi pystyis kuvaamaan, tulis mm. paljon enemmän kiroilua ja ihmisten pahaakin arvostelua. Semmoisia me ollaan.

Ihmettelen usein sitä että kukaan ei röhnötä sohvalla tai jumppaa tvtä katsoessa.

Sepä oliskin, kun jumppais virttyneissä sloggeissa ja rintsikoissa TV:n äärellä.... pääsisköhän mukaan jos ehdottais tälläistä konseptia? :D

Vierailija
6627/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieno-Kalevi kirjoitti:

Miks joku jaksaa kattoo tollasta paskaa? Siitä kun muut katsovat tv:tä. Voiko tylsyydestä alemmas vajota?

Voi minun mielestä tulemalla kommentoimaan Vauva-palstalle ohjelmaa, jota ei katso. Kyllä kysymyksessä täytyy olla no-life-at-all -tyyppinen tapaus.

Vierailija
6628/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen Lapista kotoisin ja en näe mitään negatiivista tai "ahdistavaa" Jorman ja Soilen parisuhteessa. Näen huumoria, velmuilua ja pientä arkista nahistelua. Jorma on rento ja selvästi tykkää vähän tökkiä Soilea kuvausten aikana. Tekee tarkoituksella ruokapöydän äärellä asioita, joiden tietää vähän osuvan puolisonsa hermoon. Soile varmaan toivoisi, että Jorma osaisi käyttäytyä silloin kun kuvaustiimi on kylässä, siksi saattaa parahtaa tai pyöritellä silmiään, kun Jorman selvästi tahallaan ryystää kovaäänisesti kahvia, pelleilee kerman kanssa tai kommentoi jotain "hölmöä". Välillä Jormalta pääsee myös jotain runollisen kaunistakin, kuten eilisessä jaksossa Jorman toivoessa, että Soile katsoisi häntä kuin 50 v. sitten ensikohtaamisella. "Katsoit kuin yökkö aurinkoa. Silmäsi olivat kosteat kuin metsälampi." Jo alkoi Soileakin hymyilyttää...:D Minulle tulee heistä tosi lämmin ja kotoisa olo. Muistuttavat omia vanhempiani ja pohjoisen tuttavapariskuntia. Uskon, että moni muukin pohjoisesta kotoisin oleva samaistuu ja löytää heistä ilahduttavaa aitoutta ja huumoria.

Höpöhöpö. Olet tätä samaa paskaa jauhanut aiemminkin pohjoisen ihmisistä täällä. Ei ole mitään aitoutta ja huumoria joka olisi lapissa tyypillistä.

Sinä et selvästikään ole Lapista, kun ei ole huumoria eikä tunnu olevan aitouttakaan. :)

Vierailija
6629/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma mieliala rumat katsojat, tuottaako rumia kirjoituksia? Uusi kausi, uudet kujeet.  Ihanille ukkiksille terkkuja.  Ohjelmassa ette ilmeisesti ole mukana, mutta katsojina kuitekin.  Voimahalit teille. mukavaa syksyä sinne palvelutaloon ihan jokaiselle. 

Oliko tämä tekstisi sitten mielestäsi kaunis, kun moitit muita rumiksi. Näytä sitten itse esimerkkiä äläkä piiloaggressiivisesti vinoile. :)

Vierailija
6630/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau onpa Maicci laihtunut! Näyttää todella hyvältä. Mitähän lienee tapahtunut?

Voisko kaikki vaan lopettaa tämmöiset? Laihdutin itse aikoinaan ison määrän kiloja, eikä se ollut oikeasti mikään kehu, kun ihmiset kommentoivat, että näytätpä hyvältä. Sehän pitää sisällään sen, että ennen et näyttänyt. Toisen ihmisen ulkonäkö ei kuulu kenellekään ja jos ei erikseen pyydä sitä arviointia, niin sellaista ei tarvitse antaa, sitä "hyvääkään".

Yksilöllistä. Jotkut ilahtuu, kun tutut huomaa kilojen karisseen laihdutuksen ansiosta.

Vierailija
6631/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko kaikki vaan lopettaa tämmöiset? Laihdutin itse aikoinaan ison määrän kiloja, eikä se ollut oikeasti mikään kehu, kun ihmiset kommentoivat, että näytätpä hyvältä. Sehän pitää sisällään sen, että ennen et näyttänyt. Toisen ihmisen ulkonäkö ei kuulu kenellekään ja jos ei erikseen pyydä sitä arviointia, niin sellaista ei tarvitse antaa, sitä "hyvääkään".

Yksilöllistä. Jotkut ilahtuu, kun tutut huomaa kilojen karisseen laihdutuksen ansiosta.

Ilahduttaa voi lähimmäistään muutenkin. Annetaan kaikille kehorauha ja lakataan yhdistämästä kilomäärä siihen, kuinka hyvältä joku näyttää. Kyllähän joku varmasti ilahtuu siitäkin, että ruuhkabussissa tuntematon kouraisee takapuolesta, mutta ei se siltikään ole yleisesti hyväksyttävää. Et voi koskaan tietää, joten parempi olla sanomatta. Kehu vaikka uutta puseroa, jos jotain haluat kehua.

Vierailija
6632/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan Maiccin olleen keto-ruokavaliolla. Ainakin se kuivunut karkki löytyi keto-reseptien joukosta, minkä puoliso söi.

Vierailija
6633/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilahduttaa voi lähimmäistään muutenkin. Annetaan kaikille kehorauha ja lakataan yhdistämästä kilomäärä siihen, kuinka hyvältä joku näyttää. Kyllähän joku varmasti ilahtuu siitäkin, että ruuhkabussissa tuntematon kouraisee takapuolesta, mutta ei se siltikään ole yleisesti hyväksyttävää. Et voi koskaan tietää, joten parempi olla sanomatta. Kehu vaikka uutta puseroa, jos jotain haluat kehua.

Et ole tainnut onnistua olemaan ahmimatta ja sen takia muiden hoikkuus suututtaa sinua?

Vierailija
6634/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soilen kannattais varmaankin kerätä kimpsunsa ja piirakkavuokansa. Muuttaa omaan kotiin. 

En jaksais tommosta. Ei mitään sympatiaa mieheltä, kun esim. herkistyy. oululais pariskunnalla jokin tunne-elämän kriisi, miehellä vaihdevuodet?

Vierailija
6635/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tämän yhden käytös muuttunut kovasti kun kumppani vaihtunut. Ennen oli hillitty ja antoi fiksun kuvan itsestään.

Jaa kenen?

Vierailija
6636/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma kärsii kun sohviksia on niin paljon. Kun vertaa niihin ekoihin kausiin, niin oli puolet vähemmän ja heistä muodostui sellainen vakio porukka. Monet muistaa Ukkikset, Ranuan poppoon, Juhani ja Osku jne.

Vierailija
6637/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maicci näyttää mieheltä, joka yrittää olla nainen. Semmoinen epäonnistunut drag queen. Meikki ei sovi hänelle ollenkaan.

Vierailija
6638/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maicci näyttää mieheltä, joka yrittää olla nainen. Semmoinen epäonnistunut drag queen. Meikki ei sovi hänelle ollenkaan.

Näillä ei ole mitään annettavaa sarjaan. Kihittävät vaan keskenään ihan uunoille jutuile sohvalla ja kudinpuikot kilisevät. Tylsiä. Vaihtoon, kiitos!

Vierailija
6639/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikit on Jarno ja Perttu. Ennen tässä oli enemmän musta viihdyttäviä porukoita ja ohjelma itsessään oli parempi :) No, ajat muuttuvat. En pidä yhtään siitä mieskaksikosta jotka ovat kaveruksia ja usein kommentoi tosi seksistisesti naisista ja etenkin se toinen pyörittelee jatkuvasti silmiä, ylimielisen oloinen.

Ketä mieskaksikkoa tarkoitat?

Juha ja Markus

Mä oon eri mieltä Juhasta ja Markuksesta. Ovat mun yksiä lemppareita.

Vierailija
6640/7757 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä ei ole mitään annettavaa sarjaan. Kihittävät vaan keskenään ihan uunoille jutuile sohvalla ja kudinpuikot kilisevät. Tylsiä. Vaihtoon, kiitos!

Meillä tykättiin tästä pariskunnasta kunnes rasistiset kommentoinnit vähän järkyttivät meitä. He ovat toisilleen kivoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän