Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Osa noista sohvaperunoista ei suostu näköjään lopettamaan ennen kuin aika jättää. Ja toki pitkää ikää toivon kaikille kuitenkin. Olisi vaan voinut uusia tulla tilalle enemmänkin.
Sarjassa on ollut mukana vähemmistöistä ainakin homoja, lesboja, kehitysvammaisia, puoliksi suomalaisia, arabi, somali, oletettuja suomenruotsalaisia, av-mammoja. Mitä muita? Kulmahousuporukkaa ei ole tainnut olla.
Ruma mieliala rumat katsojat, tuottaako rumia kirjoituksia? Uusi kausi, uudet kujeet. Ihanille ukkiksille terkkuja. Ohjelmassa ette ilmeisesti ole mukana, mutta katsojina kuitekin. Voimahalit teille. mukavaa syksyä sinne palvelutaloon ihan jokaiselle.
Ensi perjantaina alkaa siis jo uusi kausi.
Vierailija kirjoitti:
Ensi perjantaina alkaa siis jo uusi kausi.
Kyllä vaan. 15.9-23 klo:21.00
Vierailija kirjoitti:
Järjettömin ohjelma!! Mitä järkeä on katsoa vieraiden ihmisten television katselua?? Aivan sairasta!!
^^-^^
Toivottavasti sulla joskus leikkaa, kun asiaa oikein kunnolla pohdiskelet. Onneksi suurin osa TV-ohjelmien katsojista ovat oivaltaneet oikeutensa. Valinnat eri kanavien ohjelmiin on vapaaehtoista. Onhan sekin outoa, että jotkut vuodesta toiseen kuluttavat vapaa-aikaansa pohtimalla tuiki tuntemattomien ihmisten valitsemia tv-ohjelmia. Sopivasti viihteellisen ohjelman seurassa saattaa monikin rentoutua, mutta väkivaltaa sisältävien, tuskin kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti siis Eila ja Minna sekä Sanna ja Pinja eivät ole tänä syksynä mukana. Harmi, tykkäsin seurata heitä. Onko muita jäänyt pois?
Voi ei, Sanna ja Pinja on itse asiassa aika iso menetys. Heillä lanttu leikkasi nopeasti ja olivat hauskoja. Eila ja Minnakin olivat ihan jees. Olisin mielummin luopunut parista muusta kuivemmasta pottuyksiköstä.
Onneksi sentään Jarno & Perttu, Jorma & Soile ja Simo & Jani jatkaa. Tykkään myös siitä nuorestaparista, jolla pieni lapsi. He ovat niin luonnollisia.
Kunpa Ukkiskerho tekisi paluun. Vaikka uusilla ukkiksilla sieltä samasta seniorikodista, jos osasta on jo aika jättänyt. Nyt ohjelmasta puuttuu kokonaan vanhemmat herrat.
Ovatko nuo kaksi naista pariskunta? Toisella sellainen punertava/violetti tukka?
En jaksa koko ketjua lukea läpi, mutta olenko oikeasti ainoa, jota välillä suorastaan ahdistaa tuo rovaniemeläispariskunnan tapa keskustella keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti siis Eila ja Minna sekä Sanna ja Pinja eivät ole tänä syksynä mukana. Harmi, tykkäsin seurata heitä. Onko muita jäänyt pois?
VOI EI, nää oli mun suosikkeja kummatkin, ehdottomasti parhaat ja ihanimmat 🥲
mustikkapiirakka kirjoitti:
En jaksa koko ketjua lukea läpi, mutta olenko oikeasti ainoa, jota välillä suorastaan ahdistaa tuo rovaniemeläispariskunnan tapa keskustella keskenään?
No ei ahdista. Ole itse naimisissa 50 vuotta ja kuvaa sitten TV:hen rehellisesti miten puolisollesi puhut. Tosta noiden vuorovaikutuksesta paistaa kyllä läpi ihan normaali keskinäinen välittäminen, mutta jotkut urpot katsojat ei vaan tajua mustaa huumoria.
mustikkapiirakka kirjoitti:
Et ole ainoa, itse kelaan heidän kohdat. Alkaa olla jo niin kuluneita niiden jutut, kokoajan tiuskii ja kiukuttelee. Vuosi toisen jälkeen.
Itse olen Lapista kotoisin ja en näe mitään negatiivista tai "ahdistavaa" Jorman ja Soilen parisuhteessa. Näen huumoria, velmuilua ja pientä arkista nahistelua. Jorma on rento ja selvästi tykkää vähän tökkiä Soilea kuvausten aikana. Tekee tarkoituksella ruokapöydän äärellä asioita, joiden tietää vähän osuvan puolisonsa hermoon. Soile varmaan toivoisi, että Jorma osaisi käyttäytyä silloin kun kuvaustiimi on kylässä, siksi saattaa parahtaa tai pyöritellä silmiään, kun Jorman selvästi tahallaan ryystää kovaäänisesti kahvia, pelleilee kerman kanssa tai kommentoi jotain "hölmöä". Välillä Jormalta pääsee myös jotain runollisen kaunistakin, kuten eilisessä jaksossa Jorman toivoessa, että Soile katsoisi häntä kuin 50 v. sitten ensikohtaamisella. "Katsoit kuin yökkö aurinkoa. Silmäsi olivat kosteat kuin metsälampi." Jo alkoi Soileakin hymyilyttää...:D Minulle tulee heistä tosi lämmin ja kotoisa olo. Muistuttavat omia vanhempiani ja pohjoisen tuttavapariskuntia. Uskon, että moni muukin pohjoisesta kotoisin oleva samaistuu ja löytää heistä ilahduttavaa aitoutta ja huumoria.
Harmi, kun eivät katsoneet Jarkko Tamminen Show'ta. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä reaktiot parodiaan heistä itsestään.
Onhan tässä selkeästi Katariinan mentävä aukko.
Pinja oli kans håt.
Kiva, kun taas jatkui. Mitäköhän hyvää Rovaniemen pariskunta tällä kertaa söi? Olisiko ollut sienipiirakkaa näin syksyn kunniaksi?
Nauratti, kun se Monnan kaveri (en muista nimeä) heitti, että ottaa sen maajussin kellä on se linna/kartano.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Lapista kotoisin ja en näe mitään negatiivista tai "ahdistavaa" Jorman ja Soilen parisuhteessa. Näen huumoria, velmuilua ja pientä arkista nahistelua. Jorma on rento ja selvästi tykkää vähän tökkiä Soilea kuvausten aikana. Tekee tarkoituksella ruokapöydän äärellä asioita, joiden tietää vähän osuvan puolisonsa hermoon. Soile varmaan toivoisi, että Jorma osaisi käyttäytyä silloin kun kuvaustiimi on kylässä, siksi saattaa parahtaa tai pyöritellä silmiään, kun Jorman selvästi tahallaan ryystää kovaäänisesti kahvia, pelleilee kerman kanssa tai kommentoi jotain "hölmöä". Välillä Jormalta pääsee myös jotain runollisen kaunistakin, kuten eilisessä jaksossa Jorman toivoessa, että Soile katsoisi häntä kuin 50 v. sitten ensikohtaamisella. "Katsoit kuin yökkö aurinkoa. Silmäsi olivat kosteat kuin metsälampi." Jo alkoi Soileakin hymyilyttää...:D Minulle tulee heistä tosi lämmin ja kotoisa olo. Muistuttavat omia vanhempiani ja pohjoisen tuttavapariskuntia. Uskon, että moni muukin pohjoisesta kotoisin oleva samaistuu ja löytää heistä ilahduttavaa aitoutta ja huumoria.
Höpöhöpö. Olet tätä samaa paskaa jauhanut aiemminkin pohjoisen ihmisistä täällä. Ei ole mitään aitoutta ja huumoria joka olisi lapissa tyypillistä.
Kuvaustiimi on talossa
Siis mikä ihmeen tiimi? Eikös kyseessä ole pelkkä kamera, jonka kuvattavat avaavat itse. Tv-tuotanto sitten katsoo otokset ja leikkaa niistä sopivat kohdat.
Tuskin antavat amatöörien omine lupineen sörkkiä kameroita - todennäköisesti kuvauspäivinä joku Ylen tiimistä käy asentamassa kameran kuvausvalmiuteen, laittaa nauhoituksen päälle ja hienosäätää asetukset, ja jättää kameran muutamaksi tunniksi nauhoittamaan mennessään itse seuraavan sohvapottuyksikön luo/minne ikinä. Suurin osa ohjelmistahan katsotaan "nauhalta", joten eri sohvikset voivat katsoa ohjelmia hyvinkin eri aikoihin. Mutta en itsekään usko, että kukaan Yleltä paikalle jää ohjelmien katselun ajaksi.
Eri
Varastetut juomalasit lähiöissä