Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäköhän ikäisiä Jorma ja Soile on, kun heille on tullut pääsiäisenä 50 vuotta täyteen? Ovat siis alkanut olee kimpassa 1973
Jormaa ei uskoisi yli kuuskymppiseksi mutta pakkohan sen on olla.Ovat varmaan seitsemän -kahdeksankymmentä vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäköhän ikäisiä Jorma ja Soile on, kun heille on tullut pääsiäisenä 50 vuotta täyteen? Ovat siis alkanut olee kimpassa 1973
Jormaa ei uskoisi yli kuuskymppiseksi mutta pakkohan sen on olla.Varmaankin jotain 65-70v.
Vierailija kirjoitti:
Santeri oli jotenkin leppoisamman oloinen ja katseli vähän kuin eri tavalla kaveriaan....hmmmm.
Huomasin saman jo edellisessä jaksossa!
Jorma saletisti jotain 70 kuten vaimonsa.
Vierailija kirjoitti:
Santeri oli jotenkin leppoisamman oloinen ja katseli vähän kuin eri tavalla kaveriaan....hmmmm.
Santerilla oli housut melkein polvissa siis ihan päällä ne housut oli mutta yrittiköhän peitellä hmm. seisokkia?
Onko sohvikset muka viihdyttävää.Mielestäni ei ole. Melko tylsä ohjelma. Suosiota en ymmärrä. Mihin mahtanee perustua.
Vierailija kirjoitti:
Jormaa ei uskoisi yli kuuskymppiseksi mutta pakkohan sen on olla.
https://www.lapinkansa.fi/rovaniemelaiset-soile-ja-jorma-sohvaperunoiss…
Uutinen on julkaistu kuusi vuotta sitten, eli olisiko Soile nyt 67v ja Jorma 69v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jormaa ei uskoisi yli kuuskymppiseksi mutta pakkohan sen on olla.https://www.lapinkansa.fi/rovaniemelaiset-soile-ja-jorma-sohvaperunoiss…
Uutinen on julkaistu kuusi vuotta sitten, eli olisiko Soile nyt 67v ja Jorma 69v.
Täh? Eihän tuossa jutussa ollut niiden ikiä?!
Niiden iät voi laskea ja joku ne oli laskenut. Jorma on nuorekas ja vielä entinen poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Niiden iät voi laskea ja joku ne oli laskenut. Jorma on nuorekas ja vielä entinen poliisi.
Voi laskea mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi laskea mistä?
Siinä linkitetyssä jutussahan on iät sanottu, Soile on ollut 6 vuotta sitten 61 v ja Jorma 63 v. Eli nyt ovat 67 ja 69, kuten joku aiemmin kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman jo edellisessä jaksossa!
Tai sitten ihan näin "maallisesti" ajatellen Santerilla ei jostain syystä nyt tainnut olla rillejä, onko hajonnu tai piilarit joihin ei ole tottunut tai jotain, vaikuttaa ilmeeseen, katseeseen.
Musta Soilea ja Jormaa on jotenkin ahdistavaa katsoa. Se keskinäinen vuorovaikutus on jotenkin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Musta Soilea ja Jormaa on jotenkin ahdistavaa katsoa. Se keskinäinen vuorovaikutus on jotenkin vaikeaa.
Luulin että olen ainoa tämän kanssa? Minua ahdistaa myös kaikki heidän hypetyspostaukset, ja "Haluan olla tulevaisuudessa puolisoni kanssa he!" kommentit. Minä en todellakaan halua olla 50v. yhdessäolon jälkeen kuin he, vaikkakin takana vasta 15-vuotta, en halua päätyä samanlaisiksi kuin he, ikinä. Toivon, että TV:ssä saa väärän kuvan, ja näin uskonkin toki ainakin osittain olevan. En ymmärrä mitä ihailtavaa on niin stereotyyppisessä suomalaisessa avioliitossa, missä arvostellaan, haukutaan, nälvitään ja jopa kiroillaan toiselle. Kukin tyylillään, ja onnea heille. Mutta itse haluan paljon muuta.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkään ihmetellyt, että mikä heidän motiivinsa osallistua tuohon ohjelmaan edes (enää) on. Jormaa ei tunnu kiinnostavan mikään ohjelma, eikä etenkään keskustella Soilen kanssa niistä ohjelmista. Ja Soilekin kommentoi melkein kaikkia ohjelmia jotenkin negatiivisesti nykyään.
Ilmeisesti ohjelman suosio perustuu siihen,että päätähdet ovat taviksia ja niihin helppo samastua.Ne on vähän kuin meidän naapureita tai ystäviä. Mä en kyllä tykkäis jos joku kyttäis mun television katselua. Miten siinä voi ottaa rennosti? Ja miten voi katella televisiota istumalla pöydän ääressä. Ainakin mun pitää saada mukava asento hyvällä tuolilla kun katson ohjelmia.Kaipaisin muuten tohon ohjelmaa aitoa sohvaperunaa. Semmosta joka kattelee miltei kaikenaikaa telkkua ja liikunta ois sitä,että käy jääkaapilla hakemassa syötävää taukojen aikana.
Jarno (dalmatialaiset) ja Pinja on perustaneet podcastin. Kävin kuuntelemassa ja oli hauskaa läppää vaikka murhista puhuvatkin. En ehkä halua tietää on sen nimi eikä ole maksumuurin takana. Jos tykkäät genrestä ja erityisesti Jarnon (täydellinen!) jutuista niin suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Jarno (dalmatialaiset) ja Pinja on perustaneet podcastin. Kävin kuuntelemassa ja oli hauskaa läppää vaikka murhista puhuvatkin. En ehkä halua tietää on sen nimi eikä ole maksumuurin takana. Jos tykkäät genrestä ja erityisesti Jarnon (täydellinen!) jutuista niin suosittelen.
Kiitos vinkistä!
Sohvaperunoihin on taas haku auki. Mun toive olis että pottuporukoita ei olis niin kauheen montaa ja että heidän katsomansa ohjelmatarjonta laajenisi eikä aina niitä samoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä!
Sohvaperunoihin on taas haku auki. Mun toive olis että pottuporukoita ei olis niin kauheen montaa ja että heidän katsomansa ohjelmatarjonta laajenisi eikä aina niitä samoja.
Mulla on ihan sama toive, ettei noin överisti eri sohviksia ja kyllä osa kuluneimmista kasvoista voisi jo jäädä poiskin.
Ja onhan esimerkiksi Jorma voinut olla joku 16 ja Soile 19 vuonna 1973.