Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7757)

Vierailija
6441/7757 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveitä nuo kaikki tekeleet tuossa Muodin huipulle-finaalissa.

Mun mielestä ne rakkoleväasut oli todella hienoja. Muut täyttä paskaa.

Vierailija
6442/7757 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiccin hiukset. Tajuaako joku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6443/7757 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon rouvan turbaani alkaa muistuttaa Marge Simpsonin tötteröä.

Vierailija
6444/7757 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tajua. Anteeksi mutta onko hän tämän itse keksinyt ja katsonut peilistä? Meikkaa kuitenkin

Vierailija
6445/7757 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tajua. Anteeksi mutta onko hän tämän itse keksinyt ja katsonut peilistä? Meikkaa kuitenkin

Mua jotenkin vähän säälittää Maicci. Yrittää kuitenkin meikata, laittaa hiuksia ja aina on uusia korviksia yms. Ja silti onnistuu joka kerta näyttämään jotenkin ihan hirveältä. Kuka auttaisi Maiccia stailaamaan itsensä nätisti?

Vierailija
6446/7757 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauli-koira on ihana <3 Pääsisipä halimaan sitä.

Voi kun jossain järjestettäisiin fanitapaaminen sohviksien lemmikkien kanssa :o)

Vierailija
6447/7757 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tyhmempää ohjelmaa olla kuin katsoa ihmisiä, jotka katsovat televisiota?

Vierailija
6448/7757 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tyhmempää ohjelmaa olla kuin katsoa ihmisiä, jotka katsovat televisiota?

Voiko tyhmempää olla, kuin kommentoida internetin keskustelupalstalla tv-ohjelmaa josta ei edes pidä?

Vierailija
6449/7757 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää, että eivät katsoneet vaaliohjelmia. Uutisia katsovat kyllä jatkuvasti niin, että politiikka tai ajankohtaiset aiheet eivät suinkaan ole tässä mitenkään kiellettyjä. Jollakin kaudella taisivat jopa katsoakin vaaliohjelmaa.

Vierailija
6450/7757 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kautta on enää yksi jakso jäljellä. Jatkuukohan syksyllä? Ohjelma 9n kyllä huonontunut todella paljon ja toistaa pahasti itseään.

Vierailija
6451/7757 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että seuraavalla kaudella paluun tekisivät Iida ja Nelli, Osku ja Juhani, Jari ja Sanna, Ranuan äiti ja tytär, Omar ja Mika, Teemu ja Salli sekä Ukkiskerho (uusilla vahvuuksilla, jos kato käynyt).

Vierailija
6452/7757 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että seuraavalla kaudella paluun tekisivät Iida ja Nelli, Osku ja Juhani, Jari ja Sanna, Ranuan äiti ja tytär, Omar ja Mika, Teemu ja Salli sekä Ukkiskerho (uusilla vahvuuksilla, jos kato käynyt).

Muuten ok mutta itse en kaipaa enää Juhania. On Veronica Verhon kanssa joka paikassa nokallaan jo muutenkin.

Vierailija
6453/7757 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauli-koira on ihana <3 Pääsisipä halimaan sitä.

Voi kun jossain järjestettäisiin fanitapaaminen sohviksien lemmikkien kanssa :o)

Pauli olisi halunnut sohvalle seuraan. Sen jälkeen Pauli maistoi pääsiäisen kunniaksi mämmiä. Aivan ihana koira. Sohvisten lemmikit on muutkin ihania. Halit lähtee minultakin.

Vierailija
6454/7757 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienon rouvan turbaani alkaa muistuttaa Marge Simpsonin tötteröä.

Hieno rouva on saanut päähänsä, että näyttää tyylikkäältä pitää kotona turbaania. Ennen oli kilo lakkaa päässä.

Vierailija
6455/7757 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ohjelma on jo niin nähty. Voidaan lopettaa tähän kauteen. Menee pissakin päähän joillakin...

Vierailija
6456/7757 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ohjelma on jo niin nähty. Voidaan lopettaa tähän kauteen. Menee pissakin päähän joillakin...

Joo, ankeeksi on mennyt. Osallistujat yrittävät väkisin keksiä jotain nokkelaa sanottavaa.

Vierailija
6457/7757 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarno ja Perttu voisivat vaikka osallistua Amazing race Suomeen.

Vierailija
6458/7757 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ok mutta itse en kaipaa enää Juhania. On Veronica Verhon kanssa joka paikassa nokallaan jo muutenkin.

Juuri näin todella ärsyttäviä.

Vierailija
6459/7757 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ankeeksi on mennyt. Osallistujat yrittävät väkisin keksiä jotain nokkelaa sanottavaa.

Tämä uusin pari, voiko huonompaa olla. Pilaa koko ohjelman noilla teeskennellyillä kommenteilla. Varsinkin tuo naispuolinen, vääntää väkisin. Onko tuo edes savoakaan?

Olen ollut sohviksien ystävä vuosia, mutta nyt tämä pariskunta saa kääntämään toiselle kanavalle! Olen PETTYNYT..

Vierailija
6460/7757 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemua ei taideta nähdä julkisuudessa ihan hetkeen.