Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7979)
Köyhiä, rumia tatuoituja suomalaisia. miksi niiden ajatuksista pitäisi olla kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Köyhiä, rumia tatuoituja suomalaisia. miksi niiden ajatuksista pitäisi olla kiinnostunut?
Veikkaan että olet köyhempi kuin useimmat noista.
Oliko eilinen jakso kauden vika?
En ole innostunut Sohviksista moneen kauteen. Tylsiä pareja, onko esim. hämeenlinnalaiset sanoneet koskaan mitään hauskaa?
Olipas kiva viimeinen jakso, kun eräät kovaääniset puuttuivat. Korvat lepäsivät.
Ai, tuliko eilen vielä sohvikset? Luulin että loppui jo, kun viime viikolla ei tullut. Kiva tietää että on jotain katsomista illalla ennen nukkumaanmenoa.
Hamzan ja avokin lipaston päällä uä kuva, mahdollisesti vauva tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Hamzan ja avokin lipaston päällä uä kuva, mahdollisesti vauva tulossa.
Eikö he ole vain hyviä ystäviä.
Tämä kausi oli jollain tavalla todella vaisu ja mitäänsanomaton. Eilinenkin jakso niin tylsä.
Onko tässä samat leikkaajat kuin ennen? Eikö Sohviksilta irtoa enää hyviä juttuja vai onko ohjelmat joita katsovat tylsiä?
Mixei areenaan, tuu enään Sohfa Perunat.
Sohvaperunan vanhemmissa osissa näkyi astioita joita lähiöissä varastettiin vuosia sitten jo myös juomalaseja niin se hiukan hämmentää edelleen et mistä ne hankkii noi lavasteet.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ei sovi kenellekään.
Rovaniemeläiset mettäpöyrööt voisi laittaa vaihtoon. Ainoa anti on se, että mitäköhän suonentukkijaa heillä tällä kertaa uppoaa vatikaupalla kitusiin. Samoin Riihimäen tummatukkainen hahmo on täysin tylsä tyhjännauraja. Vaalealla kaverilla on ihan nokkelatkin jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon katsonut että ihan harvinaisen luonnonkaunis ja söpö nuori nainen. Mieshän tuossa lähinnä sutkauttelee ja, nainen hymyilee, mutta mitäs siitä jos homma toimii heillä.
Niin tavis harmaahapsi kuin olla ja voi mutta niitähän av:lla tunnutaan kehuttavan. Ei saa olla turhan nätti.
Sulla on ehkä erilainen kauneusihanne, kuin suurimmalla osalla täällä. Ehkäpä pidät turboluulista ja valtavista ripsenpidennyksistä ym keinotekoisesta "kauneudesta"?
Tuo nuori nainen ainen, jota täällä kehutaan, on kyllä oikeasti kaunis ja herttaisen näköinen.
Ehkei nyt sentään kaunis mutta ihanan luonnollinen ja siksi suloinen.
Niinpä. Herkkyys näkyy, toisin kuin monella nuorella nykynaisella, joilla on kova kuori ja kasvoilla meikkinaamari.
Näkyykx Katjan varpaat missää jaksos.
Miksi eilistä jaksoa ei ole Areenassa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi eilistä jaksoa ei ole Areenassa?
On se siellä, alimpana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapariskunnan nainen on kuin mikäkin huumattu maatuskamummo (näyttää oikeasti naamastaan maalatun maatuskan kasvoilta). Hymyilee vain ja välillä lässyttää.
Minä taas olen katsonut, että onpa suloinen nuori äiti ja vaimo. Ikäänkuin jotain entisajan viattomuutta hänessä.
Lapselta näyttää minun mielestä
Eikö tänään tule sohviksia??