Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7979)

Vierailija
5941/7979 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo toinen Hämeenlinnan kundi on aika hauska! Tuo jolla on hiukset.

En tiedä kummalla niistä on hiukset. Oletan kuitenkin että puhutaan samasta kaverista jolle nauroin viime jaksossa ääneen kun hän The Harlins jaksoa katsellessa selitti miten Janakkalan Turenki ei niin sytytä ku kuin Tervakoskski,se on kuitenkin paperipitäjä:D

Vierailija
5942/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö eilen tullut perunoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5943/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parissa edellisessä jaksossa on pistänyt silmään kun jotkut perunat ovat räplänneet puhelimiaan, kun heidän parinsa on kommentoineet jotain ohjelmaa. Ainakin Asta sekä Santeri ovat tähän "syyllistyneet".

Oikeesti se Asta näytti siltä että kuolee kohta myötähäpeään ja sen takia räpläsi sitä puhelintaan. Se toinen tyttö totesi hänelle jotain mutta Asta vaan kiusaantunut ilme naamalla naurahti takaisin. Ja kyllähän hän The Harlinsin lopussa jo nauraa ääneen ettei kertakaikkiaan enää tiedä mitä sanoa:D

Vierailija
5944/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kummalla niistä on hiukset. Oletan kuitenkin että puhutaan samasta kaverista jolle nauroin viime jaksossa ääneen kun hän The Harlins jaksoa katsellessa selitti miten Janakkalan Turenki ei niin sytytä ku kuin Tervakoskski,se on kuitenkin paperipitäjä:D

Se on hauska se puheliaampi niistä:D

Vierailija
5945/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaria ikävä, saisi tulla takaisin.

Vierailija
5946/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö eilen tullut perunoita?

Kyllä tuli. Alkoi poikkeuksellisesti jo klo: 19.00

Vierailija
5947/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö näe kummalla on hiukset vai mitä ihmettä tarkoitat?

Vierailija
5948/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö näe kummalla on hiukset vai mitä ihmettä tarkoitat?

Niin harvoin tulee katsottua etten ole nähnyt heitä kuin lippikset päässä.

Vierailija
5949/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvapariskunnan nainen on kuin mikäkin huumattu maatuskamummo (näyttää oikeasti naamastaan maalatun maatuskan kasvoilta). Hymyilee vain ja välillä lässyttää.

Mä olen taas ihaillut, kuinka kauniisti hän katsoo miestään ja kuinka upea iho sillä naisella on.

Yrittänyt räväyttää ja ottanut tatuointeja ainakin käsivarsiin. Muuten ihan söpö nuori nainen.

Vierailija
5950/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon katsonut että ihan harvinaisen luonnonkaunis ja söpö nuori nainen. Mieshän tuossa lähinnä sutkauttelee ja, nainen hymyilee, mutta mitäs siitä jos homma toimii heillä.

Vierailija
5951/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon katsonut että ihan harvinaisen luonnonkaunis ja söpö nuori nainen. Mieshän tuossa lähinnä sutkauttelee ja, nainen hymyilee, mutta mitäs siitä jos homma toimii heillä.

Niin tavis harmaahapsi kuin olla ja voi mutta niitähän av:lla tunnutaan kehuttavan. Ei saa olla turhan nätti.

Vierailija
5952/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tää " meen kyllä ens viikolla näyttään eturauhastani jollekin, siis lääkärille, en lenkkipolulla".

Vierailija
5953/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tää " meen kyllä ens viikolla näyttään eturauhastani jollekin, siis lääkärille, en lenkkipolulla".

Mua naurattaa vieläkin se viikon takainen kun matki Johanna Harlinia. Malibussa ja ehkä Tervakoskella vois asua koska se on kuitenkin paperipitäjä mutta Janakkalan Turenki ei niin sytytä🙊🤣

Vierailija
5954/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvapariskunnan nainen on kuin mikäkin huumattu maatuskamummo (näyttää oikeasti naamastaan maalatun maatuskan kasvoilta). Hymyilee vain ja välillä lässyttää.

Minä taas olen katsonut, että onpa suloinen nuori äiti ja vaimo. Ikäänkuin jotain entisajan viattomuutta hänessä.

Ihan sama, menneisyyden herkkyyttä ja viattomuutta, kun taas monet nykyajan nuoret naiset ovat kovia kuin kivet. Herkkyys on kadonnut.

Vierailija
5955/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen katsonut, että onpa suloinen nuori äiti ja vaimo. Ikäänkuin jotain entisajan viattomuutta hänessä.

Ihan sama, menneisyyden herkkyyttä ja viattomuutta, kun taas monet nykyajan nuoret naiset ovat kovia kuin kivet. Herkkyys on kadonnut.

Eikä hänellä ole ripsien ja hiustenpidennyksiä, silareita, pumpattuja huulia jne. Ihana nähdä vielä noin herttaisen näköinen nainen.

Vierailija
5956/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänestä on yllättäen tullut ihan yksi mun lemppareista. On jotenkin niin oma itsensä ja oikeasti hauska:D

Vierailija
5957/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lemppareita oli ennen homopari mutta ne on jotenkin muuttunut. Kalju ei puhu juuri mitään ja toinenkin on paljon hiljaisempi kuin ennen. Ennen toinen hölötti kaikkea hauskaa ja toisen ilmeet oli niin hyviä.

Eihän nykyyään voi enää sanoa eetterissä mitään ääneen tai olet cancelled ja suunilleen tappouhkauksia sataa niskaan.

Vierailija
5958/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se toinen ei sitten puhuakaan yhtään mitään.

Vierailija
5959/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, hämeenlinnalaisissa on jotain erityistä, voisi tykätä enemmänkin.

Vierailija
5960/7979 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kausi on ollut jotenkin tylsä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi