Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7979)
Huvitti, kun Soile sanoi olevansa kuukausilahjoittaja ja Jorma siihen:
-Kuka sua nyt kuppaa?
-Syöpäsäätiö, vastasi Soile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo toinen Hämeenlinnan kundi on aika hauska! Tuo jolla on hiukset.
En tiedä kummalla niistä on hiukset. Oletan kuitenkin että puhutaan samasta kaverista jolle nauroin viime jaksossa ääneen kun hän The Harlins jaksoa katsellessa selitti miten Janakkalan Turenki ei niin sytytä ku kuin Tervakoskski,se on kuitenkin paperipitäjä:D
Se on hauska se puheliaampi niistä:D
Ja tää " meen kyllä ens viikolla näyttään eturauhastani jollekin, siis lääkärille, en lenkkipolulla".
🤣
Minua nauratti se että Sanna rupeaa harrastamaan miekkailua ja vartalonmallista vaan tunnistaa että se on Sanna rouva kun riehuu pistimen kanssa ja huutaa että älä nyt sohi minua kun muhun sattuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo toinen Hämeenlinnan kundi on aika hauska! Tuo jolla on hiukset.
En tiedä kummalla niistä on hiukset. Oletan kuitenkin että puhutaan samasta kaverista jolle nauroin viime jaksossa ääneen kun hän The Harlins jaksoa katsellessa selitti miten Janakkalan Turenki ei niin sytytä ku kuin Tervakoskski,se on kuitenkin paperipitäjä:D
Se on hauska se puheliaampi niistä:D
Ja tää " meen kyllä ens viikolla näyttään eturauhastani jollekin, siis lääkärille, en lenkkipolulla".
🤣
Ai kamala:D Mä meen kyllä ens viikolla näyttämään eturauhastani tolle tai jollekkin muulle:D
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä ajatellaan, jos kaksi samaa sukupuolta olevaa tykkää katsella telkkaa yhdessä, niin he ovat pariskunta? Kaikista tehdään nyt lesbopareja vaikkei taida olla yhtäkään tässä mukana. Yksi homopari on. Ja kyllä mies ja nainenkin voivat olla ystäviä, kuten olivat Jari ja Sanna ekoilla kausilla.
Jarihan on homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä ajatellaan, jos kaksi samaa sukupuolta olevaa tykkää katsella telkkaa yhdessä, niin he ovat pariskunta? Kaikista tehdään nyt lesbopareja vaikkei taida olla yhtäkään tässä mukana. Yksi homopari on. Ja kyllä mies ja nainenkin voivat olla ystäviä, kuten olivat Jari ja Sanna ekoilla kausilla.
Jarihan on homo.
Niin, mutta kaikille se ei ollut selvää joten heitä luultiin pariskunnaksi koska mies ja nainen ei voi olla kavereita.
Eikös Hamza ja se hänen pottukaverikin ole nimenomaan kavereita? En tiedä kummankaan suuntautumista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oisitte jonkin porukan mukana sohvalla, mikä näistä se olisi? Lasketaan toki myös jos vaikka tuntuu että sopisi lapsineen toisen lapsiperheen mukaan, tms. Mä viihtyisin joko Astan ja Katariinan, tai Santerin ja Katjan kanssa. En osaa päättää kumpaan sopisin paremmin mukaan.
Mä oisin varmaan Pinjan ja Sannan seurassa. Joskus Sari ja Marjo hauskoja.
En ainakaan Sannan ja Pinjan, en kestäisi näyttelemistä. Enkä Astan ja Katariinan. Eilan ja Minnan sohvalla olisin.
Minustakin se Sanna näyttelee koko ajan, näyttää ihan Aku Ankan MustaPekalta se Sanna😁
Marjolla hauskimmat heitot naisista🤩
En tiedä kuka on Marjo mutta mun mielestä tolla Sannalla on melkein parhaimmat läpät. Jokaisella on makunsa.
Lepuskis kirjoitti:
Omaria ikävä, saisi tulla takaisin.
Hänestä jäi todella typerä vaikutelma. Oikeasti juuri syttynyt Ukrainan sota ja Zelenskyistä jauhettiin joka paikassa. Omarilla ei ollut mitään hajua kuka hän on ennenkuin kun se kaveri selitti sille että on Ukrainan presidentti. Paul McCartneystä ei ollut myöskään ikinä kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oisitte jonkin porukan mukana sohvalla, mikä näistä se olisi? Lasketaan toki myös jos vaikka tuntuu että sopisi lapsineen toisen lapsiperheen mukaan, tms. Mä viihtyisin joko Astan ja Katariinan, tai Santerin ja Katjan kanssa. En osaa päättää kumpaan sopisin paremmin mukaan.
En ainakaan Sannan ja Pinjan, en kestäisi näyttelemistä. Enkä Astan ja Katariinan. Eilan ja Minnan sohvalla olisin.
Minustakin se Sanna näyttelee koko ajan, näyttää ihan Aku Ankan MustaPekalta se Sanna😁
Marjolla hauskimmat heitot naisista🤩En tiedä kuka on Marjo mutta mun mielestä tolla Sannalla on melkein parhaimmat läpät. Jokaisella on makunsa.
Yhdellä sohvalla istuu Sari ja Marjo. Marjo puhuu ja vitsailee paljon enemmän kuin kaverinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjolla hauskimmat heitot naisista🤩En tiedä kuka on Marjo mutta mun mielestä tolla Sannalla on melkein parhaimmat läpät. Jokaisella on makunsa.
Yhdellä sohvalla istuu Sari ja Marjo. Marjo puhuu ja vitsailee paljon enemmän kuin kaverinsa.
Eli se on se joka totesi täysin v*ttuuntuneena että nyt Sari älä oikeasti viitsi kun katsoivat Harlineita?🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon katsonut että ihan harvinaisen luonnonkaunis ja söpö nuori nainen. Mieshän tuossa lähinnä sutkauttelee ja, nainen hymyilee, mutta mitäs siitä jos homma toimii heillä.
Niin tavis harmaahapsi kuin olla ja voi mutta niitähän av:lla tunnutaan kehuttavan. Ei saa olla turhan nätti.
Sulla on ehkä erilainen kauneusihanne, kuin suurimmalla osalla täällä. Ehkäpä pidät turboluulista ja valtavista ripsenpidennyksistä ym keinotekoisesta "kauneudesta"?
Tuo nuori nainen ainen, jota täällä kehutaan, on kyllä oikeasti kaunis ja herttaisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon katsonut että ihan harvinaisen luonnonkaunis ja söpö nuori nainen. Mieshän tuossa lähinnä sutkauttelee ja, nainen hymyilee, mutta mitäs siitä jos homma toimii heillä.
Niin tavis harmaahapsi kuin olla ja voi mutta niitähän av:lla tunnutaan kehuttavan. Ei saa olla turhan nätti.
Sulla on ehkä erilainen kauneusihanne, kuin suurimmalla osalla täällä. Ehkäpä pidät turboluulista ja valtavista ripsenpidennyksistä ym keinotekoisesta "kauneudesta"?
Tuo nuori nainen ainen, jota täällä kehutaan, on kyllä oikeasti kaunis ja herttaisen näköinen.
Mun mielestä ne sen tatuoinnit ihan hirveitä. Ripsenpidennyksiä kukaan on tuskin käyttänyt enään kymmeneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkei nyt sentään kaunis mutta ihanan luonnollinen ja siksi suloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ne sen tatuoinnit ihan hirveitä. Ripsenpidennyksiä kukaan on tuskin käyttänyt enään kymmeneen vuoteen.
Kyllä niitä ripsienpidennyksiä näkee vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapariskunnan nainen on kuin mikäkin huumattu maatuskamummo (näyttää oikeasti naamastaan maalatun maatuskan kasvoilta). Hymyilee vain ja välillä lässyttää.
On toki kaunis ja suloinen, mutta ehkä käy vähän hitaalla. Jossain jaksossa mies lohkaisi jonkun vitsin (vauva oli sanonut, että äiti tekee tänään iltapesut, tms) ja naisella kesti varmaan yli minuutin tajuta, että se oli vitsi.
Voidaan kaikki huokaista helpotuksesta, kun Asta on vihdoin lopettanut leukansa meikkaamiseen! Ainakin toistaiseksi.
Pari jaksoa sitten oli niin rajun näköinen raja leuassa että liekö nähnyt itsekin vihdoin telkkarista miten typerältä se näytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapariskunnan nainen on kuin mikäkin huumattu maatuskamummo (näyttää oikeasti naamastaan maalatun maatuskan kasvoilta). Hymyilee vain ja välillä lässyttää.
On toki kaunis ja suloinen, mutta ehkä käy vähän hitaalla. Jossain jaksossa mies lohkaisi jonkun vitsin (vauva oli sanonut, että äiti tekee tänään iltapesut, tms) ja naisella kesti varmaan yli minuutin tajuta, että se oli vitsi.
No hänellä on pieni vauva. Univajetta yms.
Minusta tosi herttainen pariskunta ja vauva myös.
Vilahtiko Siva (Siva&Michael) Suomalainen menestysresepti- ohjelman mainoksessa? Eikös hän kehitellyt sen vönerin aikoinaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hänellä on pieni vauva. Univajetta yms.
Minusta tosi herttainen pariskunta ja vauva myös.
Mä olen kans ajatellut että hänellä on ns. "äiti-aivot". Itse kävin just tuollalailla hitaalla, kun lapset oli vauvoja. Oikein itseäkin raivostutti, kun normisti leikkaa nopsaan, mutta tuolloin ei vaan aivot toiminut :-D
Komeat on ainekin tatuoinnit🤮