Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Saksalainen uusnatsi vaihtoi sukupuoltaan ja pääsi naisvankilaan

Vierailija
29.08.2025 |

Tunnetun uusnatsin uskotaan pitävän Saksan uutta sukupuolen vaihtamista koskevaa lakia pilkkanaan.

https://www.hs.fi/maailma/art-2000011459300.html

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys. Siellä se vaan nussii muita, oikeita naisvankeja. Woke rules!

Vierailija
2/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hele...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen kauaa mene, kun joku täällä yrittää samaa, sanokaa mun sanoneen. 

Ja nyt painotan: minusta tämän tyypin ajattelutapa on vastenmielinen joka tavalla eikä minulla ole mitään transihmisiä vastaan. Heidän polkuaan en kadehdi, vaikea rasti on heille elämässä annettu. 

Mutta: nyt mentiin liian pitkälle, kun sukupuolen korjaaminen on vain ilmoitusasia. Kyllä sen tueksi pitää jotain muutakin vaatia. Siinä systeemissä, jossa henkilö kääntyy ensin lääkärin ja psykiatrin puoleen, ei ollut mitään vikaa. 

Vierailija
4/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strateginen liike. Respect. Eikö woke olekin ihanaa! 

Vierailija
5/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätys. Siellä se vaan nussii muita, oikeita naisvankeja. Woke rules!

Woke on todellisuudessa erittäin raakaa miksi.gyniaa.

Vierailija
6/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se Suomen taannoinen tapaus, jossa munat omaava entinen setä, nykyisin juridisella ilmoituksella täti, loukkaantui ja pöyristyi kun hänet ohjattiin Oulun uimahallissa miesten puolelle. Juridisesti on siis nainen koska asian voi muuttaa ilmoitusasiana, mutta fyysisesti on kikuli jossa vieläpä joku lävistys.

Ei eroa mitenkään tästä Saksan tapauksesta, jossa muutetaan ilmoitusasiana sukupuoli ja halutaan naisten puolelle.

Biologiset naiset tästä eniten kärsivät, ja biologiset naiset tämmöisiä ovat kannattaneet, joten eiköhän mene puntit tasan.

Biologisia miehiä ei varmaan niin haittaa tilanteet, jossa alaston fyysisesti nainen ilmaantuu pukukoppiin ja sanoo olevansa juridisesti mies. Jos on pimppa ja rinnat, niin se on pienempi paha kuin toisin päin, jossa karvainen gigulimies heilahtaa naisten uimakoppiin tai sekopäänat si tunkee vankilassa naisten suihkuun.

Vierailija
7/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen se Suomen taannoinen tapaus, jossa munat omaava entinen setä, nykyisin juridisella ilmoituksella täti, loukkaantui ja pöyristyi kun hänet ohjattiin Oulun uimahallissa miesten puolelle. Juridisesti on siis nainen koska asian voi muuttaa ilmoitusasiana, mutta fyysisesti on kikuli jossa vieläpä joku lävistys.

Miksi tämä on julkista tietoa? 

Vierailija
8/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen myös unisex vessat, uimahallit ja vankilat, kiitos jo etukäteen vihreille

Peruspersumies mersulla (Diesel)

Vierailija
9/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai nice. Hyvä tilanne kun sinulla on naisvankilan ainoa meisseli. Pillun saanti on taattu.

Vierailija
10/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt painotan: minusta tämän tyypin ajattelutapa on vastenmielinen joka tavalla eikä minulla ole mitään transihmisiä vastaan. Heidän polkuaan en kadehdi, vaikea rasti on heille elämässä annettu. 

Mutta: nyt mentiin liian pitkälle, kun sukupuolen korjaaminen on vain ilmoitusasia. Kyllä sen tueksi pitää jotain muutakin vaatia. Siinä systeemissä, jossa henkilö kääntyy ensin lääkärin ja psykiatrin puoleen, ei ollut mitään vikaa. 

Lässyn lässyn. Itse olet mielenvikainen luuseri, joka mahdollistaa muiden mielenvikaisten luusereiden (transvestiittien) sekoilut. Turha valittaa, kun itse mahdollistat tämän kaiken.

Vierailija
11/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai nice. Hyvä tilanne kun sinulla on naisvankilan ainoa meisseli. Pillun saanti on taattu.

Oletko tyhmä? Ei mene kauaa kun haluaa takaisin miesten vankilaan. Tyyppi istuu eristyskopissa suurimman osaa aikaa. Naiset osaavat antaa myös turpiin joukolla.

Vierailija
12/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei eroa mitenkään tästä Saksan tapauksesta, jossa muutetaan ilmoitusasiana sukupuoli ja halutaan naisten puolelle.

Biologiset naiset tästä eniten kärsivät, ja biologiset naiset tämmöisiä ovat kannattaneet, joten eiköhän mene puntit tasan.

Biologisia miehiä ei varmaan niin haittaa tilanteet, jossa alaston fyysisesti nainen ilmaantuu pukukoppiin ja sanoo olevansa juridisesti mies. Jos on pimppa ja rinnat, niin se on pienempi paha kuin toisin päin, jossa karvainen gigulimies heilahtaa naisten uimakoppiin tai sekopäänat si tunkee vankilassa naisten suihkuun.

Miten niin tasan?

Suurin osa oikeista naisista ei kannata miesten pääsyä naiserityisiin tiloihin.

Translaki runnottiin läpi häikäilemättömästi.

Vierailija
13/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lässyn. Itse olet mielenvikainen luuseri, joka mahdollistaa muiden mielenvikaisten luusereiden (transvestiittien) sekoilut. Turha valittaa, kun itse mahdollistat tämän kaiken.

Sinun kannattaisi edes vähän opiskella asioita ja ottaa selvää. Transvestiiteilla ei ole otsikkoasian kanssa mitään tekemistä. 

Vierailija
14/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
15/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on julkista tietoa? 

Sen kikulin on nähnyt moni...  🤮

Vierailija
16/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa

Vierailija
17/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyhmä? Ei mene kauaa kun haluaa takaisin miesten vankilaan. Tyyppi istuu eristyskopissa suurimman osaa aikaa. Naiset osaavat antaa myös turpiin joukolla.

Miksi haluaisi miesten vankilaan? Hän on nainen! Oletko jonkinlainen transfobi? 

Vierailija
18/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Strateginen liike. Respect. Eikö woke olekin ihanaa! 

Eli "wokea" vastustetan, kunnes sitä voi käyttää itse hyödykseen?

Jep, kuulostaa kyllä nassejen menolta. 

Vierailija
19/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen myös unisex vessat, uimahallit ja vankilat, kiitos jo etukäteen vihreille

Peruspersumies mersulla (Diesel)

Miksi ei?

-Oikeistohallitus 

Vierailija
20/110 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaisi edes vähän opiskella asioita ja ottaa selvää. Transvestiiteill

Joo, odotahan kun luen jonkun mielenvikaisen kommunistisen transvestiitin syvällisen oopuksen tästä aiheesta. Sori ei toiminut. Olette edelleen mielenvikaisia pervoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä