Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7979)
Pitäis tykätä kun olen ite sohvapotaatti mut onhan se vähän tylsä sarja. On niitä kyl tylsempiäkin.
Parissa edellisessä jaksossa on pistänyt silmään kun jotkut perunat ovat räplänneet puhelimiaan, kun heidän parinsa on kommentoineet jotain ohjelmaa. Ainakin Asta sekä Santeri ovat tähän "syyllistyneet".
Vierailija kirjoitti:
Onko se kajaanilainen pieni musta koira nimeltään Piski vai Viski?
Viski taitaa olla. Kuulostelin tarkkaan, kun meillä on Piski😉🐕.
Tosi tylsäksi päässyt. Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa joku Strömsö mitä näytetään harvase jaksossa. Mielummin kuulisin heidän mielipiteen vaikka Schindlerin lista leffasta mikä tuli juuri yksi ilta.
Vierailija kirjoitti:
Tosi tylsäksi päässyt. Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa joku Strömsö mitä näytetään harvase jaksossa. Mielummin kuulisin heidän mielipiteen vaikka Schindlerin lista leffasta mikä tuli juuri yksi ilta.
Nyt haukuin liian aikasin. Katsoin juuri areenasta viimisemmän jakson ja räkätin ääneen niiden kommenteille The Harlins sarjaan🤣
Aina tykännyt tästä sarjasta. Edelleen toimii. Sähkömiehet on suosikki sohvikset.
Vierailija kirjoitti:
Aina tykännyt tästä sarjasta. Edelleen toimii. Sähkömiehet on suosikki sohvikset.
Onko ne ne Hämeenlinnan kaverukset mistä joista toinen tarvitsee välillä lonkeroa ja välillä maratoonia että pystyy katsomaan niitä paskoja tosi tv ohjelmia mitä heille näytetään? Samaistun häneen todella vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskan oloinen pariskunta tuo lesbopari. Jorman ja Soilen olisi syytä siirtyä jo syrjään. Suosikkini on niistä homopareista ne joilla on koiria
Ketkä ovat lepsoja? Eila ja Minna vai?
Eila ja minna on äiti ja tytär!
No ei varmasti ole äiti ja tytär :D
Hyviä ystäviä ovat, that's it.
Tiedän moniakin jotka ovat hyviä ystäviä, siis aivan erityisen läheisiä vaikka heterosuhteessa elävätkin. Hox! En ota tässä kantaa Minnan ja Eilan suhteeseen, kunhan sivusin aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nuo nuorehkot pojat uskovaisia?
Tarkoitatko niitä maajusseja, joista toinen kaiveli meisseliä esiin viime jakson alussa?
Näitä juuri, jotenkin tullut lestadiolaisvibat heistä
Vierailija kirjoitti:
Soile ja Jorma mutustelevat keksejä, pullia, kakkuja ja piirakoita. Nyt kiinnostaisikin tietää, kuinka yleistä kahvileipien nauttiminen on palstalaisten keskuudessa? Mitä ja kuinka usein? Kysyn siksi, kun omissa ympyröissäni ja työelämässä tämä ei tapoihin kuulu kuin erityistilanteissa. Kahvia juodaan kyllä, mutta tyypillisimmin ilman kastettavaa.
Kahvileipää joka päivä, yleensä itse tehtyä pullaa/marjapiirakkaa. Jos ei muuta niin jotain keksiä. Eikä kukaan ole meidän perheessä ylipainoinen.
Dalmatialaiskoirien isäntiä oli kiva katsoa, kun tää toinen höpötti eri Sameista. Toinen vilkuili lämpimästi "rakasta höppänäänsä". Vähän kuin vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soile ja Jorma mutustelevat keksejä, pullia, kakkuja ja piirakoita. Nyt kiinnostaisikin tietää, kuinka yleistä kahvileipien nauttiminen on palstalaisten keskuudessa? Mitä ja kuinka usein? Kysyn siksi, kun omissa ympyröissäni ja työelämässä tämä ei tapoihin kuulu kuin erityistilanteissa. Kahvia juodaan kyllä, mutta tyypillisimmin ilman kastettavaa.
Kahvileipää joka päivä, yleensä itse tehtyä pullaa/marjapiirakkaa. Jos ei muuta niin jotain keksiä. Eikä kukaan ole meidän perheessä ylipainoinen.
Et vaan ehkä havaitse sitä ylipainoa itsessäsi ja läheisissä.
Huomasittehan kaikki, että tämän päivän jakso alkaa jo 19.00.
Jestas kun on mennyt tylsäksi nykyään. Etenkään tuolla vauvapariskunnalla ei ole mitään sanottavaa, vaikka symppiksiä ovatkin.
Vauvapariskunnan nainen on kuin mikäkin huumattu maatuskamummo (näyttää oikeasti naamastaan maalatun maatuskan kasvoilta). Hymyilee vain ja välillä lässyttää.
Tuo toinen Hämeenlinnan kundi on aika hauska! Tuo jolla on hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapariskunnan nainen on kuin mikäkin huumattu maatuskamummo (näyttää oikeasti naamastaan maalatun maatuskan kasvoilta). Hymyilee vain ja välillä lässyttää.
Minä taas olen katsonut, että onpa suloinen nuori äiti ja vaimo. Ikäänkuin jotain entisajan viattomuutta hänessä.
Vain samankaltaiset jaksavat katsoa toisiaan illasta toiseen. Suomella ei mene hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen taas ihaillut, kuinka kauniisti hän katsoo miestään ja kuinka upea iho sillä naisella on.
Asta on ihqu.