Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7979)
Vierailija kirjoitti:
Jos oisitte jonkin porukan mukana sohvalla, mikä näistä se olisi? Lasketaan toki myös jos vaikka tuntuu että sopisi lapsineen toisen lapsiperheen mukaan, tms. Mä viihtyisin joko Astan ja Katariinan, tai Santerin ja Katjan kanssa. En osaa päättää kumpaan sopisin paremmin mukaan.
Hauska kysymys! Mä olisin ihan kotonani Sannan ja Pinjan seurassa, saattaisin itsekin herjetä ex tempore vaikka laulamaan tai imitoimaan. Oisinpa heidän kaveri!
Vierailija kirjoitti:
Jos oisitte jonkin porukan mukana sohvalla, mikä näistä se olisi? Lasketaan toki myös jos vaikka tuntuu että sopisi lapsineen toisen lapsiperheen mukaan, tms. Mä viihtyisin joko Astan ja Katariinan, tai Santerin ja Katjan kanssa. En osaa päättää kumpaan sopisin paremmin mukaan.
Mä oisin varmaan Pinjan ja Sannan seurassa. Joskus Sari ja Marjo hauskoja.
Mä oisin varmaan Riihimäen kaverusten kanssa nauramassa
Vierailija kirjoitti:
Olisin Pertun ja Jarnon sohvalla koirien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Sinikan ja Kaarinan kanssa! Ihania vanhempia rouvia, tykkään heidän keskustelutyylistään ja huumorintajustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin Pertun ja Jarnon sohvalla koirien kanssa.
Muuten hyvä mutta ei siihen mahdu, kun ihanat Ben ja Leo ottaa niin rennosti.🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan Sannan ja Pinjan, en kestäisi näyttelemistä. Enkä Astan ja Katariinan. Eilan ja Minnan sohvalla olisin.
Mulla on ikävä niitä riihimäkeläisiä seksikkäitä punapäätyttöjä. Ja Helsingin Iidaa. Ei ole oikein maistunut samalta niiden jälkeen.
Ensimmäinen hauska läppä astakatariina-sohvalta tuli viime jaksossa, makuuhuone no se selittää sängyn tms.
Muuten nää ystävykset käy kyllä aina vaan omaan hermoon. Syitä täällä onkin jo lueteltu, ovat jotenkin teennäisiä, muka hauskoja ja woke.
Olisi painajainen istua tuolla sohvalla.
Vaivaannuttavaa olisi myös olla Janin ja Lindan sohvalla vaikka ihan asiallisia ovat. Tai ehkä juuri siksi.
En myöskään ihan osta Eilan ja Minnan olemusta, tavallaan ihan kivoja mutta jotenkin tuntuu teennäiseltä.
Mitään ei varmaan tarvitse kommentoida uudesta pariskunnasta jolla Hulda vauva.
No, ehkä hekin siitä käynnistyvät.
Korkealla ei ole kuitenkaan odotukset.
Vaikkei ihan lempparipari ole niin kuitenkin viihtyisin varmaan parhaiten Marjon ja Sarin sohvalla. Jotenkin rentoa ja helppoa huumoria jossa kuitenkin särmää.
Joku täällä sanoi että ovat hoitajia, ja itseasiassa olen näin koko ajan kuvitellutkin. Onko se sitten hyvä vai huono että se näkyy kauas
No veikkaan että ainakin kahvihuoneessa on hauskaa!
Jarno ja Perttu on kyllä oma alltime lempparipari.
Onko Asta kihloissa, viime jaksossa kiinnitin huomion sormukseen?
Jotenkin mieltänyt sellaiseksi ikisinkuksi
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihan mukavia, mutta istuisin iltaa kaikkein mieluiten näiden kanssa: Jarno ja Perttu, Jorma ja Soile, Simo ja Jani, Pinja ja Sanna, Fatmire ja Melike.
Ja lisäksi vanhoista potuista näiden kanssa: Mika ja Omar, Siva ja Michael, Osku ja Juhani, Salli ja Teemu, Iida ja Nelli sekä Jari ilman Sannaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sari ja Marjo oli yksiä mun suosikkeja siihen asti, kunnes haukkuivat Meiju Suvasta Ozzy Osbornen näköiseksi. Ulkonäön pilkkaaminen ei ole fiksua eikä hauskaa.
Tuon yhden rouvan hiustötterö on jo kuin Marge Simpsonilla.
Vierailija kirjoitti:
Sari ja Marjo oli yksiä mun suosikkeja siihen asti, kunnes haukkuivat Meiju Suvasta Ozzy Osbornen näköiseksi. Ulkonäön pilkkaaminen ei ole fiksua eikä hauskaa.
Enpä kyllä näkisi tuota lainkaan minään pilkkana, vaan pikemminkin ihan kepeä, humoristinen huomio yhtäläisyydestä, jos Meijulla oli tuona päivänä Ozzya muistuttava vaatetus, meikki, kuontalo, tms. Muistaakseni joku muukin oli tehnyt saman huomion Vain elämää -ketjussa.
Kloonit eivät enää onneksi ole mukana.
Osalla osallistujista vaikuttaa olevan puhti pois. Kuten viime jaksossa Micillä ja Maicilla. Tai jopa Jarnolla ja Pertulla. Joskus tulee melkein väsynyt ja masentunut vaikutelma joistain. Mutta parempihan sekin ku joku tekopirteys. Siitä jää sadasosasekunnissa kiinni, ja katsojien takuuvarman haukkuryöpyn. Ehkä viittaan tällä joihinkin, ehkä en 😄.
Klooniperhe oli ihan parasta viihdettä. Ahdas sohva ja isä ja äiti molemmissa sohvan päissä pusertuneina.
Tuli mieleen että koko perhe linssiluteena halunnut ohjelmaan eikä niin että vaihdellen välillä joku tytöistä tai vaikka tytöt ilman vanhempia.
Tuskin normaalioloissa kaikki tunkevat samalle sohvalle telkkaria katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
En nimiä muista mut se hopeaketun ja sen frouvan kanssa pohjosessa aina parhaat tarjottavat pöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Sinikan ja Kaarinan kanssa! Ihania vanhempia rouvia, tykkään heidän keskustelutyylistään ja huumorintajustaan.
Oli kyllä ihanan kömpelö se oliko sen nyt Kaarinan vitsinkerronta, voih miten ihanaa 🥰
Tän päivän jaksossa oli parasta kiilto Jorman silmissä kun se näki lumiauran! 😀