Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7979)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miks Katja ja Santeri ovat jääneet vain friendzonelle? Loistava kemia ja Katjaa naurattaa ne Santerin huonot vitsit. Ois hyvä pariskunta. Missä tökkii? Sama musamakukin näyttää paidoista päätellen olevan.
Johtunee ihan ulkonäöllisistä asioista. Jotkut naiset ovat tietyistä syistä kavereita.
Santerilla voi myös olla liian pieni Katjan makuun?
Älä viitsi olla lapsellinen :)
Eikös jossain ollut, että ovat joskus olleet pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miks Katja ja Santeri ovat jääneet vain friendzonelle? Loistava kemia ja Katjaa naurattaa ne Santerin huonot vitsit. Ois hyvä pariskunta. Missä tökkii? Sama musamakukin näyttää paidoista päätellen olevan.
Johtunee ihan ulkonäöllisistä asioista. Jotkut naiset ovat tietyistä syistä kavereita.
Tinderissä aikoinaan tavanneet.
Mikä pakkomielle on parittaa kaikki?
Mielipide Paimion pojista? ovatko he jtn uskonnollista taustaa omaavia?
Yllätyin että violettihiuksisella naisella on joku Jari, minusta kun hän on ihan selkeästi katsellut "sillä silmällä" tuota vaaleaa ystävätärtään.
Yllätti kovasti, kun se yksi nainen puhui jostain Jarista. Myönnän, että olin tähän asti arvellut hänen olevan le__o.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kait olleet yhdessä. Ja silloinhan molempien vehkeet testataan. Jotta miellyttääkö.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin että violettihiuksisella naisella on joku Jari, minusta kun hän on ihan selkeästi katsellut "sillä silmällä" tuota vaaleaa ystävätärtään.
Voi luoja, sä oot varmaan semmonen joka kuvittelee kaikkien iskevän, katselevan sillä silmällä. Itse taidat katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin että violettihiuksisella naisella on joku Jari, minusta kun hän on ihan selkeästi katsellut "sillä silmällä" tuota vaaleaa ystävätärtään.Voi luoja, sä oot varmaan semmonen joka kuvittelee kaikkien iskevän, katselevan sillä silmällä. Itse taidat katsella.
Hetkinen. Tästä kommentista saa nyt kuvan että lesboudessa olisi jotain pahaa? et kai todella ajattelen noin vanhakantaisesti
Vierailija kirjoitti:
Yllätti kovasti, kun se yksi nainen puhui jostain Jarista. Myönnän, että olin tähän asti arvellut hänen olevan le__o.
Noh, kuten huomaat itsekin, ne oli sun omia ennakkoluuloja. Ilmeisesti sulla on pakottava tarve lokeroida ihmisiä jotenkin.
Onks toi vaalea ja lilahiuksinen nainen pari? :)
Hyviä reaktioita Temppareihin, nauratti täälläkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon ollut siinä käsityksessä että olisivat sisaruksia..??
Tämä ihan typerä juttu mutta "vaivaa" silti. Alkukausina jollakin oli aina hauskoja ja erikoisia sukkia. En nyt muista kenellä. Nyt jos jollakin on jotkut erikoiset sukat niin tulee fiilis että ihan tarkoituksella ohjelmaa varten valittu ja matkittu alkukausista koko juttu.
Eikö tää ohjelma lisää kriittisyyttä? Että kaikkea katsotaan sillä silmällä että keksitään jotain sanomista?
Vierailija kirjoitti:
Hyviä reaktioita Temppareihin, nauratti täälläkin!
Mä oon Eila, ja mun kädessä pysyy muukin kuin keila. :-D
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää ohjelma lisää kriittisyyttä? Että kaikkea katsotaan sillä silmällä että keksitään jotain sanomista?
Mun mielestä noi on tosi positiivisia, itse kommentoin (mielessäni) paljon pahemmin ohjelmia.
Turun perheen poika (Aamos, Aatos?) on ihana, mutta vähän pelottaa jos tuo on nuorten tietotaso. Metsä on iso paikka eikä tunnista poroa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Pauli-nöffi on aika ihana 😅
Pauli enemmän esille, ihana
Joo, voisivat jäädä jo pois. Ei oikein juttu lennä. Ja Soilen tiuskiminen kyllästyttää jo.