Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7979)

Vierailija
5781/7979 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asta ja Katariina kaksikon tummahiuksinen (en tiedä kumpi on kumpi), oli aika hauska, kun kommentoi Suomen kaunein koti ohjelmaa. "Aah. Makuuhuone. Nyt ymmärrän tuon sängyn merkityksen".

Mä luulen, että Katariinalta lähtisi enemmänkin noita juttuja mutta se Asta on siinä on jotenkin niin "tietävä" vieressä, että rajoittaa Katariinaa. Mä vaihtaisin vaan Astan pois arvostelemasta ja hyräilemästä. Tuntuu pitävän itseään järjettömän hyvänäkin laulajana.

Vierailija
5782/7979 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asta ja Katariina kaksikon tummahiuksinen (en tiedä kumpi on kumpi), oli aika hauska, kun kommentoi Suomen kaunein koti ohjelmaa. "Aah. Makuuhuone. Nyt ymmärrän tuon sängyn merkityksen".

Mä luulen, että Katariinalta lähtisi enemmänkin noita juttuja mutta se Asta on siinä on jotenkin niin "tietävä" vieressä, että rajoittaa Katariinaa. Mä vaihtaisin vaan Astan pois arvostelemasta ja hyräilemästä. Tuntuu pitävän itseään järjettömän hyvänäkin laulajana.

Otin tuon lauseen sarkasmina.. Jatkoi samaa rataa kuin taloa oli esitelty, esim. lastenhuone varmaan, no tietty kun oli leluja. En ny muista mitä muuta siinä jaksossa oli just tuosta kohteesta. Oisko ollu veskistä tai pesuhuoneesta toteamus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5783/7979 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asta on sellanen Cartman tyyppinen persoona

Vierailija
5784/7979 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin tuon lauseen sarkasmina.. Jatkoi samaa rataa kuin taloa oli esitelty, esim. lastenhuone varmaan, no tietty kun oli leluja. En ny muista mitä muuta siinä jaksossa oli just tuosta kohteesta. Oisko ollu veskistä tai pesuhuoneesta toteamus.

Olihan se sarkasmia. Asta sitten yritti jatkaa sillä veskijutulla, muttei osannut.

Vierailija
5785/7979 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heii, se naiskaksikko.. Nimet lähti päästä välittömästi.. argh. Toinen tatuoitu neuloo ja toisella on niitä Disney paitoja, matalampi ääni. Nyttemmin lähtenyt ihan hyvin juttua.

Mitä nää naiset ovat siviilissä? Tietäiskö joku? Mä olen ihan varma, että tää neulova ihminen hoiti mua teho-osastolla tässä taannoin. Kovasti on saman näköinen ja oloinen.

Vierailija
5786/7979 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heii, se naiskaksikko.. Nimet lähti päästä välittömästi.. argh. Toinen tatuoitu neuloo ja toisella on niitä Disney paitoja, matalampi ääni. Nyttemmin lähtenyt ihan hyvin juttua.

Mitä nää naiset ovat siviilissä? Tietäiskö joku? Mä olen ihan varma, että tää neulova ihminen hoiti mua teho-osastolla tässä taannoin. Kovasti on saman näköinen ja oloinen.

Hoitajia ovat

Vierailija
5787/7979 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soile ei tajunnut sitä vanhaa sienivitsiä:"kaikkia sieniä voi syödä, yhden kerran". Sitten tiuski taas miehelleen. Joku sanoo tuota huumoriksi. Ei. Jatkuva vittuilu ei ole huumoria.

Vierailija
5788/7979 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Jorma ja Soile on muuttunut huomattavasti alkuajoista. Se heidän keskinäinen kiukuttelu ja naljailu on saanut ikäviä negatiivisiä piirteitä jo pari kautta sitten. Rouva ei ole enää niin hauska ja sen piikittelyt ja naaman vääntelyt tuntuu tulevan syvältä jostain. Sitä hammasten kiristelyä on ikävä katsoa. Ei mitään hellusta nyttemmin.

Ikävä kyllä näin on, mutta itse ymmärrän jollain lailla Soilea. Mies ei ole sanonut hänelle koskaan näiden vuosien aikana mitään hyvää, lempeää, kaunista tai mukavaa. Aina "ohjeistaa" telkkariohjelmien nuoria miehiä miten paskoja naiset ovat, haukkuu naimisissaoloa satuttaakseen omaa vaimoaan. Haukkuu myös Soilen ruokia. Taannoin Soile yritti hempeästi nojautua miestään vasten, ja mitä tämä teki? Torjui tylysti vaimonsa, lähes inhoten nojautui kauemmas ja tönötti siinä ilmeettömänä kunnes vaimo hiljaisena luovutti. Itse en tiedä miten tuollaisen jälkeen voisin edes jatkaa suhteessa. Sinänsä en siis ihmettele jos Soilella alkaa tunteet kääntyä vihaksi miestään kohtaan. 

Vierailija
5789/7979 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorman ja Soilen kannattaisi viettää tulevat vuotensa erikseen. Sen verran tulehtunut heidän parisuhteensa näkyy olevan.

Vierailija
5790/7979 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Jorma ja Soile on muuttunut huomattavasti alkuajoista. Se heidän keskinäinen kiukuttelu ja naljailu on saanut ikäviä negatiivisiä piirteitä jo pari kautta sitten. Rouva ei ole enää niin hauska ja sen piikittelyt ja naaman vääntelyt tuntuu tulevan syvältä jostain. Sitä hammasten kiristelyä on ikävä katsoa. Ei mitään hellusta nyttemmin.

Ikävä kyllä näin on, mutta itse ymmärrän jollain lailla Soilea. Mies ei ole sanonut hänelle koskaan näiden vuosien aikana mitään hyvää, lempeää, kaunista tai mukavaa. Aina "ohjeistaa" telkkariohjelmien nuoria miehiä miten paskoja naiset ovat, haukkuu naimisissaoloa satuttaakseen omaa vaimoaan. Haukkuu myös Soilen ruokia. Taannoin Soile yritti hempeästi nojautua miestään vasten, ja mitä tämä teki? Torjui tylysti vaimonsa, lähes inhoten nojautui kauemmas ja tönötti siinä ilmeettömänä kunnes vaimo hiljaisena luovutti. Itse en tiedä miten tuollaisen jälkeen voisin edes jatkaa suhteessa. Sinänsä en siis ihmettele jos Soilella alkaa tunteet kääntyä vihaksi miestään kohtaan. 

Ainahan ne ollut samanlainen kränttypari, mutta täällä siitä on tehty jotenkin niin hienoa ja söpöä. :D

Olen kyllä urallani nähty niitä pariskuntia, jotka ovat vanhenneet yhdessä ja se pitkän linjan kiukku on siellä, mutta myös aito rakkaus. Näillä ei ole ollut.

Juurikin tuo, että Jorma pistelee naisia ihan kuus-nolla ja toinen edes vähän taputtelua kaipais. Ei kiitos, mikä kammo tulevaisuus olisi itelle.

Oliko viime kaudella se jakso niistä satavuotiaista, jotka olivat olleet pitkään parisuhteesta. Se nainen rollaattorin kanssa etsi kameraansa ja mies seistä hymyili ja antoi vaimon etsiä. Soile sai lähes p*skahalvauksen, kun mies ei auttanut vaimoaan ja "ärjyi" telkkarille ja haukku papparaista.

Sillä kameran kadottaneella parilla oli se taito, jonka nämä kaksi ovat hävittäneet. Se mies ymmärsi milloin pysyä pois vaimonsa etsinnöistä. Hän odottaa maltillisesti, että kyllä se vielä perille pääsee etsinnöissään. Turha puuttua. Eikä varmasti olleet ekaa kertaa asialla. Soile hampaitaan kiristelee.

Eihän se liittynyt Jormaan millään lailla, mutta kertoi jotenkin niin paljon heidän suhteensa nykytilasta.

Vierailija
5791/7979 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soile ei tajunnut sitä vanhaa sienivitsiä:"kaikkia sieniä voi syödä, yhden kerran". Sitten tiuski taas miehelleen. Joku sanoo tuota huumoriksi. Ei. Jatkuva vittuilu ei ole huumoria.

Tämmöisenä se heidän juttunsa nykyään välittyy koteihin. Ovatko oikeasti toisiinsa niin uupuneita, vaiko ohjelman tekoon? Syy voi olla jossain aivan muuallakin, mutta ei ole nättiä kateltavaa.

Vierailija
5792/7979 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas luulen, että siviilissä Jorma kyllä kehuu ja huomioi vaimoaan. Tämä on vain tällainen tv-/julkinen rooli. Monet tuntemani parit ovat tuollasia. Muiden edessä (varsinkaan miehet) eivät kehtaa tunteilla, mutta kahden/perheen kesken näytetään hellyyttä ja rakkautta. Toki aina on mukana myös hurttia huumoria ja pientä naljailua puolin ja toisin, mikä on myöskin rakkauden osoittamista ainakin meillä päin. T. Ylitornion tyttö

Vierailija
5793/7979 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas luulen, että siviilissä Jorma kyllä kehuu ja huomioi vaimoaan. Tämä on vain tällainen tv-/julkinen rooli. Monet tuntemani parit ovat tuollasia. Muiden edessä (varsinkaan miehet) eivät kehtaa tunteilla, mutta kahden/perheen kesken näytetään hellyyttä ja rakkautta. Toki aina on mukana myös hurttia huumoria ja pientä naljailua puolin ja toisin, mikä on myöskin rakkauden osoittamista ainakin meillä päin. T. Ylitornion tyttö

Eivät kulje siviilissä yhdessä. Ylitornio itsessään selittää kyllä sinun käsityksen parisuhteista :D Jokivarren höntit

Vierailija
5794/7979 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asta on sellanen Cartman tyyppinen persoona

Vau, miten noin monella on mennyt ohi tämä vertaus Astasta? Minusta hauskahko ja melko sopiva

Vierailija
5795/7979 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Disneypaita-nainen on tosi kivan oloinen, mä tykkään! :)

Vierailija
5796/7979 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin jos ehtisin katsoa. Mainioita sohviksia! Jormasta ja Soilesta juuri olen tykännyt, mutta kun katsottuja jaksoja on ehkä 5- 10 ja nekin takavuosilta, niin en tiedä teidän parjaamasta nykymenosta mitään. Paitsi että Jorma on jostain syystä laihtunut kovasti, ei näytä enää entiseltä itseltään!

Vierailija
5797/7979 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Raija ja Jukka on ihana pari. Korostuu monia muita seuratessa. Raijalla on ihana tapa tyrkkiä Jukkaa kun tulee joku hyvä kohta telkkarissa, sellainen kiva yhteenkuuluvuuden ele. Vaikuttavat olevan onnellisia yhdessä. Ja kissa on aivan ihana, onkohan sininen britti?

Vierailija
5798/7979 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buduaarin määritelmä oli kyllä hauska.

Vierailija
5799/7979 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Raija ja Jukka on ihana pari. Korostuu monia muita seuratessa. Raijalla on ihana tapa tyrkkiä Jukkaa kun tulee joku hyvä kohta telkkarissa, sellainen kiva yhteenkuuluvuuden ele. Vaikuttavat olevan onnellisia yhdessä. Ja kissa on aivan ihana, onkohan sininen britti?

Minäki tykkään. Parista sekä kissasta. Onkohan noilla lapsia?

Vierailija
5800/7979 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisitte jonkin porukan mukana sohvalla, mikä näistä se olisi? Lasketaan toki myös jos vaikka tuntuu että sopisi lapsineen toisen lapsiperheen mukaan, tms. Mä viihtyisin joko Astan ja Katariinan, tai Santerin ja Katjan kanssa. En osaa päättää kumpaan sopisin paremmin mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän