Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7980)
Onkohan Sohviksiin ollut vähän hakijoita, kun sinne on päässyt kaikki tuppisuutkin? Se isä ja aikuinen poikakin. Nauraa höhöttävät joo, mutta eivät juurikaan puhu.
Ikävä vanhoja sohviksia, etenkin ranualaista äiti-tytär -komboa Eijaa ja Marjaa! Haluaisin tietää ovatko he jo vaihtaneet kesäverhot.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä vanhoja sohviksia, etenkin ranualaista äiti-tytär -komboa Eijaa ja Marjaa! Haluaisin tietää ovatko he jo vaihtaneet kesäverhot.
Ne oli kyllä kiva kaksikko. Äidillä oli hyviä juttuja. Joskus vähän pikku-tuhmiakin mutta ei liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soile ja Jorma olivat eilen pitkästä aikaa tosi hauskoja.
Joo, varsinkin Jorma on viime aikoina kunnostautunut kiltimpään suuntaan.
Soile taas eilen oli minusta törkeän pahansisuinen. Kiroili ja haukkui lähes satavuotiasta pappaa, joka kärsivällisesti odotti, mistä vaimo löytää kameransa.
Samaa ajattelin. Ei sitä nyt toisen laukkua mennä penkomaan, eikä ne papan kysymykset mitään vinoilua olleet. Ihan normikäyttäytymistä. Soilella ei ollut yhtään tilannetajua eikä ymmärrystä tilanteeseen. Huumorintajuton tuo taitaa loppujen lopuksi olla.
Jorma voisi dumpata tuon muorin, varmaan saisi vähän nuorempaakin seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä riihimäkeläisperhettä, olivat mukavia ja aitoja.
Jarno ja Perttu on ihan mun suosikkeja! Katson aina kun ne ei mahdu kunnolla istumaan siinä sohvalla kun nää kaksi isoa vasikan kokoista koiraa koisaa siinä sohvalla, ja kundit joutuu istumaan sivuilla tosi epämukavasti. Se on jotenkin hassua ja niin liikkistä samaan aikaan. Ja heidän jututkin on aina hyviä, tykkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein että se Jussi-Pekan kaveri on homo?
Minusta hän tuli ns. kaapista tässä jaksossa.
Missä kohdassa ja millä sanoilla? Katsoin jakson varta vasten sillä silmällä, kun olin nähnyt kommenttisi täällä, mutta en huomannut kaapista tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne oli kyllä kiva kaksikko. Äidillä oli hyviä juttuja. Joskus vähän pikku-tuhmiakin mutta ei liikaa.
Sehän oli ihan puistattavan törkeä välillä, ja täällä itketään kun Soile on sanonu perkele...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohdassa ja millä sanoilla? Katsoin jakson varta vasten sillä silmällä, kun olin nähnyt kommenttisi täällä, mutta en huomannut kaapista tuloa.
Oon jo kauan sitten myös aistinut vahvoja gay- tai vähintään bi-viboja hänestä. Ei heteromies ole noin säihkysilmäinen, mukavan näköinen eikä nauravainen eikä ilmeile tuolla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli ihan puistattavan törkeä välillä, ja täällä itketään kun Soile on sanonu perkele...
No sepä se... Soile kun sanoo p-alkuisen tai s-alkuisen, niin se tulee het kerralla painokkaasti. Taas tämä Ranuan mummeli piipittää hennolla äänellä sohvatyynyn takana suojassa kyyhöttäen niin ei muka kuulostakaan niin pahalta.
MInustakin Soilea mollataan ihan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmassa, jossa noin satavuotiaat jakelevat elämänohjeita, esiintyi ronski mummo: esitteli satavarman vinkin, jolla saa kalun nousuun, siis pitää sivellä kivespussien "keskisaumaa".
Nauratti myös sohviksia.
Tämä rupesi oksettamaan, ei Soilen perkeleet.
Aika karua kertomaa, jos ei satavuotiaanakaan ole muuta mielessä kuin kikkelin kovettaminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkea jaksa toisen puolesta tehdä. Jos et huomannut, niin sitten et huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soile ja Jorma olivat eilen pitkästä aikaa tosi hauskoja.
Joo, varsinkin Jorma on viime aikoina kunnostautunut kiltimpään suuntaan.
Soile taas eilen oli minusta törkeän pahansisuinen. Kiroili ja haukkui lähes satavuotiasta pappaa, joka kärsivällisesti odotti, mistä vaimo löytää kameransa.
Näin oli. Aivan kuin Soile olisi oikeastaan kohdistanut arvostelunsa Jormaan. Ei ollut tyylikäs purkaus. Mitäpä ohjelman satavuotias pappa muuta olisi voinut tehdä kuin odottaa, plus hän jutteli hyväntahtoisesti leikkiä laskien.
On se nyt kumma taas! Papat ja Jormat saavat laukoa mitä ilkeyksiä lystäävät ja hyvinkin rajua huumoria, mutta annas olla kun nainen suoltaa ilmoille ärräpään niin hän on niin vaikea nainen että! Eletäänkö me oikeasti 2000-luvulla? Voisko tän naisvihan jo jättää historiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkea jaksa toisen puolesta tehdä. Jos et huomannut, niin sitten et huomannut.
Niin, eli ei tullut kaapista ulos. Joku nyt vaan näki ja kuuli jotain, mitä halusi nähdä ja kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jo kauan sitten myös aistinut vahvoja gay- tai vähintään bi-viboja hänestä. Ei heteromies ole noin säihkysilmäinen, mukavan näköinen eikä nauravainen eikä ilmeile tuolla tavoin.
Eli tuliko ulos vai ei?
Vierailija kirjoitti:
mark kirjoitti:
Itseäni häiritsee että se ei ole tehty ajankohtana jolloin ohjelmat tulee eli tavallaan ei ole aito vaan ohjelmat on tallennettu ja kuvaillaan aina kun heitä huvittaa katsoa tallennetta ja ovat valmiita kuvaukseen joka aiheuttaa myös esiintymistä ja omien tapojen piilottelua. Kiinnostaisi enemmän että näytettäisiin ihmiset juuri sellaisina kuin ovat kun katsovat suorana lähetystä tietämättä että heitä kuvataan. Kommentitkin voisi olla erillaisia. Ohjelma on epäaito vaikka siinä jotain vetovoimaa onkin.
Ja olisi myös paljon mielenkiintoisempaa, jos kaikki eivät vain istuisi siinä sohvalla. Joku voisi vaikka huoltaa polkupyörää tai kasata jotain auton moottoria siinä samalla ja syrjäsilmällä seurailisi telkkaria siinä sivussa.
Ja miksi kaikkien pitää aina hirveästi puhua. Joku voisi vaan olla möllöttää ja keskittyä siihen ohjelmaan.
No onhan siellä ne kajaanilaiset möllöttämässä, niiltä ei paljon juttua irtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli ei tullut kaapista ulos. Joku nyt vaan näki ja kuuli jotain, mitä halusi nähdä ja kuulla.
Ei tullut, kun ei missään kaapissa edes ollut. Ja kyllä siinä näki ja kuuli ihan sen mitä hän sanoi, ei sitä tarvinnut kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tuliko ulos vai ei?
Sivusi vain omaa elämäänsä, tuskin hän on koskaan missään kaapissa ollutkaan, mutta toisaalta ei ole nähnyt mitään suurta tarvetta tuoda omaa suuntautumistaan sen kummemmin esille, mutta joillekin kai pitäisi sanoa suoraan, että olen homo, ennenkuin he sen ymmärtävät.
Joskus katsoin sen instaa niin tuli selväksi, että hänellä oli miesystävä. Mutta ensimmäisen kerran olin kuulevani sohviksista, et ohimennen mainitsi sinnepäin olevan asian.
Ei mun mies mene mun laukulle ilman lupaa. Saatan itse pyytää häntä antamaan mulle sieltä jotain. Sitten vasta hän ottaa esimerkiksi avaimet. Enkä minäkään mene mieheni lompakolle kysymättä. Kyllä parisuhteessakin voi kunnioittaa toisen omaisuutta.