Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7980)

Vierailija
5321/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoiset isot hörökorvat ja killisilmät tuolla wernerillä.

Rumaa puhua toisen ulkonäöstä, mutta jos itselläni olisi yhtä näkyvät, niin kyllä leikkauttaisin ne enemmän päätä myötäileviksi. Serkkupoika on oikein söpö.

Olisit vaan jättänyt viestisi kesken tuohon kohtaan, missä toteat, että toisen ulkonäöstä puhuminen on rumaa. Sillä tavalla antaisit itsestäsi huomattavasti paljon paremman kuvan.

Ei minun tarvitse antaa parempaa kuvaa itsestäni, olen hyvin maltillinen esim. Unelmahäät-ohjelman kommentoijiin verrattuna ja halusin vain kertoa, mitä itse tekisin vastaavanlaisille korville, mutta ehkä sitä ei olisi saanut ääneen sanoa, anteeksi arvon palstalaiset.

Vierailija
5322/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sohvikset ovat mukavanoloisia. Erityisen symppis on mielestäni Omar.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5323/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympaattisia kavereita molemmat, mutta Omar vaikuttaa todella kiltiltä ja hyväntahtoiselta ihmiseltä.

Vierailija
5324/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eisaatana kirjoitti:

Oon aina luullu ettei kukaan kato tätä ohjelmaaa..hei haloo, jengi kyttää porukkaa joka kattoo telkkaria🤣.Luontevuus kaukana kun tiedetään että kuvataan. Voi jeesus, ei mulla muuta..

Onhan se vähän hassua, katsoa nyt sohvalla ohjelmaa,  jossa ihmiset katsovat televio-ohjelmaa.  Ei muuten uskalleta ottaa yhtään A-studiota mukaan, pelkkää hömppää.

Satavuotiaiden kanssa pelleily hauskuutti sohvaperunoita, mielestäni typerä ohjelma. Vanhus voi olla ikäännyttyään kauhean roisi, ei mielestäin mikään naurun asia.

Vierailija
5325/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mitään! Eilen illalla kun Omar vihelteli tms niin sanoin , ihan ääneen, että oletpa kaunis mies...ja samassa hän sanoo, eikö ollutkin kaunista...Se oli mun sohvaperuna-ikimuistoinen.

EN yleensä puhele itsekseni mutta nyt vaan...avasin sanaisen arkkuni :D, kyllä mummelia nauratti.

Vierailija
5326/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmassa, jossa noin satavuotiaat jakelevat elämänohjeita, esiintyi ronski mummo: esitteli satavarman vinkin, jolla saa kalun nousuun, siis pitää sivellä kivespussien "keskisaumaa".
Nauratti myös sohviksia.

Osattiin sitä siis ennenkin nauttia seksistä!

Vierailija
5327/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soile ja Jorma olivat eilen pitkästä aikaa tosi hauskoja.

Joo, varsinkin Jorma on viime aikoina kunnostautunut kiltimpään suuntaan.

Niin, aika kriittinen on ollut Soilen leipomusten suhteen, vaikka näyttävät hyviltä. Eikä koskaan kehu niitä.

Vierailija
5328/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eisaatana kirjoitti:

Oon aina luullu ettei kukaan kato tätä ohjelmaaa..hei haloo, jengi kyttää porukkaa joka kattoo telkkaria🤣.Luontevuus kaukana kun tiedetään että kuvataan. Voi jeesus, ei mulla muuta..

Et sitten seuraa mitä ympärilläsi tapahtuu etkä lue lööppejä yms. Koska Sohvaperunat on saaneet parhaan ohjelman Kultaisen Venlan jo viidesti. :D

Vierailija
5329/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvisten viehätys on osin siinä, että pääsee osalliseksi muiden perheiden kodikkuudesta ja myös pääsee kurkistamaan ihmisten tapohin kommunikoida keskenään. Esim. se isä joka istuu aina  vasemmalla ja poika, ja välissä oli iso nalle ainakin joskus: on kiva seurata heitä, kun tuntuu olevan lämpimät välit ja huumoria ja yhteisymmärrystä keskenään.

Ja näin naisena on hauska kuulla miesten keskeistä huumoria kuten niiden sähkömiesten näköisten jätkien. (Kerran nuorena 70-luvulla muuten kuuntelin avoimen ikkunan kautta opiskelijakämpässäni koko Euroviisu-kilpailut kahden viereisessä kämpässä asuneen opiskelijapojan kommentoimina. Oli avartava ja hauska kokemus, muuten en olisi koko viisuja kuunnellutkaan. :) )

Vierailija
5330/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmassa, jossa noin satavuotiaat jakelevat elämänohjeita, esiintyi ronski mummo: esitteli satavarman vinkin, jolla saa kalun nousuun, siis pitää sivellä kivespussien "keskisaumaa".
Nauratti myös sohviksia.

Nuolemalla nousee vielä paremmin. 

Vierailija
5331/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma paranee koko ajan. Rakastan niitä dalmiksia sohvalla, niitä saisi näyttää enemmän. Isokokoinen mies kädet puuskassa esittää tekonaurua, se on ainoa ärsyttävää, kun joka ainoa lause päättyy tekonauruun. Muut sohvaperunat on tulleet tutuiksi hyvällä tavalla.

Vierailija
5332/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa oikein ettei tällä kertaa Simo ja Jani kommentoinut Ex on the Beachia :D Yleensä jostai syystä heille on näytetty kaikki tällaset ohjelmat ja läppä on ollut loistavaa.

Vierailija
5333/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mark kirjoitti:

Itseäni häiritsee että se ei ole tehty ajankohtana jolloin ohjelmat tulee eli tavallaan ei ole aito vaan ohjelmat on tallennettu ja kuvaillaan aina kun heitä huvittaa katsoa tallennetta ja ovat valmiita kuvaukseen joka aiheuttaa myös esiintymistä ja omien tapojen piilottelua. Kiinnostaisi enemmän että näytettäisiin ihmiset juuri sellaisina kuin ovat kun katsovat suorana lähetystä tietämättä että heitä kuvataan. Kommentitkin voisi olla erillaisia. Ohjelma on epäaito vaikka siinä jotain vetovoimaa onkin.

Ja olisi myös paljon mielenkiintoisempaa, jos kaikki eivät vain istuisi siinä sohvalla. Joku voisi vaikka huoltaa polkupyörää tai kasata jotain auton moottoria siinä samalla ja syrjäsilmällä seurailisi telkkaria siinä sivussa.

Ja miksi kaikkien pitää aina hirveästi puhua. Joku voisi vaan olla möllöttää ja keskittyä siihen ohjelmaan.

Vierailija
5334/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin nyt ekaa kertaa tympääntynyt tuohon Soilen kiroilemiseen, josta täällä on useasti mainittu. Kommentoi jotenkin suhteettoman aggressiivisesti sitä pappaa, joka ei auttanut kameraansa kadottanutta mummoa. Ymmärrän, ettei Soile varmasti ole niin tuohtunut kuin miltä ulosanti kuulostaa, mutta kun tuo kohtaus oli itsessään hauska, niin reagointi oli omaan silmään ja korvaan turhan tympeää.

Vierailija
5335/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne Oulun mummot sinkkuja kuten Helsingin kulttuurimummot? Jotenkin kuvittelin et ne on naimisissa.

Vierailija
5336/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin nyt ekaa kertaa tympääntynyt tuohon Soilen kiroilemiseen, josta täällä on useasti mainittu. Kommentoi jotenkin suhteettoman aggressiivisesti sitä pappaa, joka ei auttanut kameraansa kadottanutta mummoa. Ymmärrän, ettei Soile varmasti ole niin tuohtunut kuin miltä ulosanti kuulostaa, mutta kun tuo kohtaus oli itsessään hauska, niin reagointi oli omaan silmään ja korvaan turhan tympeää.

Ihmettelin sitä Soilen tarpeettoman hanakkaa reagointia tilanteeseen. "pappa vaan seisoo kädet taskussa!!!"

Ihan varmaan näillä vanhuksilla on ollut sama tilanne satoja/tuhansia kertoja.

Pappa tiesi, että kyllä kamera viimein löytyy... ei vaan voi puuttua, kun rouva sitten saattaa vaikka loukkaantuakin. ;)

Mun mielestä hyvinkin hellyyttävä tilanne yli 70 vuotta yhdessä olleiden elämästä. Samalla hyvin arkinen, meillä käydään vastaavaa keskustelua päivittäin. Mies hukkaa jatkuvasti tavaroitaan taskuihinsa.

Vierailija
5337/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne Oulun mummot sinkkuja kuten Helsingin kulttuurimummot? Jotenkin kuvittelin et ne on naimisissa.

Kyllä eilisestä jaksosta kävi ilmi, että oulunkin mummelit ovat sinkkuja. :)

Kiva, että ovat päässeet vihdoin kuorestaan ulos. Heiltähän tulee ihan hyvää juttua nykyään.

Vierailija
5338/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, että ovat päässeet vihdoin kuorestaan ulos. Heiltähän tulee ihan hyvää juttua nykyään.

Ovatkohan leskiä vai eronneita. Pinjalla ei taida olla miestä tai lapsia?

Vierailija
5339/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan pysty kuunnella sitä narinaa.

Vierailija
5340/7980 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahinko ettei Sanna Pikkarainen enää ole mukana.Ihana Lady.

Muhun ei kolahda sellainen teennäisyys. Vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä joka ei osaa olla oma aito itsensä. Mutta sen houmou kaveri oli ihan jees. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan