Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7980)

Vierailija
5281/7980 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna ja Pinja, Simo ja Jani & Jarno ja Perttu on niin parhaita. <3 Oon ihan hullaantunu tähän ohjelmaan. Luin jonkun aiemman kommentin että sohviksia ei kato nuoret ollenkaan, no ite oon parikymppinen ja katon joka jakson innolla... Ainoo mikä vähän ärsyttää tässä ohjelmassa on Jussi-Pekka ja Jarno, skippaan aina niiden osuudet koska ne aiheuttaa mussa ihan järkyttävän myötähäpeän tunteen. Sen toisen nauruja ilmeet näyttää aina niin teennäisiltä ja molemmat vaikuttaa vähän sellasilta mieslapsilta

Myös miun suosikit noi 3 porukkaa! Soile ja Jorma oli, mut nyt vähän toistaa sammaa ja junnaa paikallaan.

Soilen huokailut, silmien pyyhkimisineen ja Jorman murahtelut on jo nähty. On niitä vanhoja pareja mihin noi vois vaihtaa. Sellaisia joilla on hyvät jutut ja heitot.

Vierailija
5282/7980 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna ja Pinja, Simo ja Jani & Jarno ja Perttu on niin parhaita. <3 Oon ihan hullaantunu tähän ohjelmaan. Luin jonkun aiemman kommentin että sohviksia ei kato nuoret ollenkaan, no ite oon parikymppinen ja katon joka jakson innolla... Ainoo mikä vähän ärsyttää tässä ohjelmassa on Jussi-Pekka ja Jarno, skippaan aina niiden osuudet koska ne aiheuttaa mussa ihan järkyttävän myötähäpeän tunteen. Sen toisen nauruja ilmeet näyttää aina niin teennäisiltä ja molemmat vaikuttaa vähän sellasilta mieslapsilta

Muuten samaa mieltä, mutta ketä ovat Jarno ja Perttu? Ja Ihan parhaita myös Jorma ja Soile, ovat alusta asti olleet suosikkejani ja Jani ja Simo siitä asti kun tulivat sarjaan, mahtava huumori!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5283/7980 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
</p>

<p>Ukkiskerho oli ihan parasta. Jorman ja Soilen ja Janin ja Simon lisäksi. Oliko näin, että ukkiskerhosta on jo useampi nukkunut pois?[/quote kirjoitti:

Nukkunut pois? Ne mitään ole nukkuneet pois, ihan vaan kuolleet!

Oletko vajaa?

Vierailija
5284/7980 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä niillä Jukalla ja Raijalla(?) vaikuttaa olevan aidosti ihanan lämpimät välit.

Ensin se hiljasempi homopoika jäi minulta täysin huomaamatta kun se suulaampi varasti shown mutta tällä hiljasemmallahan on ihan parhaat ilmeet:DD Ilman heitä tuskin viitsisin katsella koko sarjaa.

Itsekin tykkään juuri enemmän siitä hiljaisesta dalmatian koirien omistajasta. Samaan kiinnittänyt huomion ei juuri puhu, mutta juuri se saa hänet vaikuttamaan harkitsevalta jalat maassa tyypiltä ja ilmeet kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.

Vierailija
5285/7980 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten samaa mieltä, mutta ketä ovat Jarno ja Perttu? Ja Ihan parhaita myös Jorma ja Soile, ovat alusta asti olleet suosikkejani ja Jani ja Simo siitä asti kun tulivat sarjaan, mahtava huumori!

Jarno ja Perttu olleet esimmäisestä kaudesta mukana :). parhaat!

Vierailija
5286/7980 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut huomanneet, että se yksi mies syö välillä räkää?

Vierailija
5287/7980 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jarno ja Perttu olleet esimmäisestä kaudesta mukana :). parhaat!

Googletin. Jarno ja Perttuhan ovat palanneet tälle kaudelle, joten eivät ole olleet koko ajan alusta asti:) Eivät ole jääneet mieleen.

Vierailija
5288/7980 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muut huomanneet, että se yksi mies syö välillä räkää?

En oo huomannut, kuka? :-D 

Itte tykkään kaikista sohviksista, niistäkin, keistä en tykkää. Ei pääse unohtuun, että ihmiset on erilaisia.

Vierailija
5289/7980 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan heitä käsketty syödä aina jotain kun kaikilla aina herkkuja?

Eikö osalla ole vaan kahvikuppi kädessä? Esimerkiksi Amos-pojan perhe (en muista vanhempien nimiä) ei taida syödä mitään? Isällä oli muistaakseni viimeksi kahvi/teemuki kourassaan. Jormalla ja Soilella on taas runsaasti syötävää, ihan kuin isommallekkin porukalle katettu.

Joillain vois joskus esimerkin vuoksi olla kasvistikkuja naposteltavana. Miksi sen syötävän pitäisi aina olla juuri rasvaista, suolaista ja sokerista?

Oululais perhehän tässä ketjussa jo aiemmin haukuttiin hienostelijoiksi kun heillä usein tarjolla just tyyliin kasvistikkuja, viinirypäleitä ym. Eikä perus karkkia ja sipsiä.

Vierailija
5290/7980 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän hommissa Perttu ja Jarno on? Jotenkin kuvittelen heidät aina siisteihin toimistotöihin. En osaa kuvitella heitä vaikka baarimikoiksi tai trukkikuskeiksi.

Vierailija
5291/7980 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% sohviksista aivan järkyttäviä tatuointeja!

Vierailija
5292/7980 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän hommissa Perttu ja Jarno on? Jotenkin kuvittelen heidät aina siisteihin toimistotöihin. En osaa kuvitella heitä vaikka baarimikoiksi tai trukkikuskeiksi.

Eihän vain täällä jaeta ihmisten ammatteja, nei kuulu tänne. Kysy vaikka heiltä IG:ssä. Itse kysyin koiristaan ja dalmatialaisista ja vastasi oikein kivasti :) Joten uskois että vastaa!

Vierailija
5293/7980 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä niillä Jukalla ja Raijalla(?) vaikuttaa olevan aidosti ihanan lämpimät välit.

Ensin se hiljasempi homopoika jäi minulta täysin huomaamatta kun se suulaampi varasti shown mutta tällä hiljasemmallahan on ihan parhaat ilmeet:DD Ilman heitä tuskin viitsisin katsella koko sarjaa.

Itsekin tykkään juuri enemmän siitä hiljaisesta dalmatian koirien omistajasta. Samaan kiinnittänyt huomion ei juuri puhu, mutta juuri se saa hänet vaikuttamaan harkitsevalta jalat maassa tyypiltä ja ilmeet kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.

En mä Pertusta sen enempää pidä kun Jarnosta vaan täydentävät hienosti toisiaan. Yksinään Perttu olisi liian hiljanen ja Jarnolta taas välillä lähtisi juttu lapasesta. Nyt Perttu osaa hauskasti muutamalla sanalla ja katseella tipauttaa Jarnon takasin maan pinnalle jos tämää rupeaa meuhkaamaan liikaa. Just ihana pari. Heidän koirista puhumattakaan

Vierailija
5294/7980 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne naiset jolla on se kilpikonna, ovatko sisarukset vai vaan ystäviä?

Vierailija
5295/7980 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha on ihana <3

Vierailija
5296/7980 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii mäkin tykkään nyt noista! ja vähä tunnen itteni samanlaiseks sohvaperunak ku löhöilen tällä säkillä sitä kattomassa https://futonota.fi/products/vetsak-medium-faux-fur-sakkituoli?_pos=7&_…

:))))))))

Vierailija
5297/7980 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän ikää noi on? Vaikea arvioida. Oulun pariskunta ja Laura miehineen samaa ikää. Homopari ja Hämeenlinnan kaverit ehkä 30-32v? Nätit tummat tytöt 25-27v? Soile joku 65v ja Jorma vuoden pari vanhempi?

Vierailija
5298/7980 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös miun suosikit noi 3 porukkaa! Soile ja Jorma oli, mut nyt vähän toistaa sammaa ja junnaa paikallaan.

Soilen huokailut, silmien pyyhkimisineen ja Jorman murahtelut on jo nähty. On niitä vanhoja pareja mihin noi vois vaihtaa. Sellaisia joilla on hyvät jutut ja heitot.

Eihän Soile ja Jorma oikeen puhu yhtään mitään.

Vierailija
5299/7980 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan heitä käsketty syödä aina jotain kun kaikilla aina herkkuja?

Eikö osalla ole vaan kahvikuppi kädessä? Esimerkiksi Amos-pojan perhe (en muista vanhempien nimiä) ei taida syödä mitään? Isällä oli muistaakseni viimeksi kahvi/teemuki kourassaan. Jormalla ja Soilella on taas runsaasti syötävää, ihan kuin isommallekkin porukalle katettu.

Joku tiesi sanoa että Ville ei ole Aamoksen isä. Kyllä ainekin Ville ja Aamos aika usein syö jotain. Aamos ihan mun lemppari! Ehkä siksi että muistuttaa juttuineen niin paljon mun rakasta veljenpoikaa 5vuotta sitten ja meidän sohvaperunointia. Nykyään kiinnostaa ihan muitten tyttöjen leffa seura;) Homopari ei taida juuri syödä ohjelmassa. Joskus jotain leivänkänttyä juustolla ja kurkulla mutta eivät mitään herkkusuita?

Vierailija
5300/7980 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä kun Rovaniemen rouva ei ole enää niin rivo suustaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän