Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7902)

Vierailija
2801/7902 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muuten muistutuksena, että kun sohviksia alunperin haettiin, niin ei haettu sellaisia ihmisiä, jotka omasta mielestään ovat hauskoja ja sanavalmiita, vaan just taviksia, jotka eivät mielestään ole mitään erikoista. Sehän tämän ohjelman idea on, nähdä tavallisten ihmisten reaktioita telkkua katsoessa. Ei sohvisten kuulukaan olla mitään stand up koomikoita. Vaikka toki se pitää mielenkiintoa yllä kun on niitä hauskojakin murjaisuja.

Vierailija
2802/7902 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan muuten muistutuksena, että kun sohviksia alunperin haettiin, niin ei haettu sellaisia ihmisiä, jotka omasta mielestään ovat hauskoja ja sanavalmiita, vaan just taviksia, jotka eivät mielestään ole mitään erikoista. Sehän tämän ohjelman idea on, nähdä tavallisten ihmisten reaktioita telkkua katsoessa. Ei sohvisten kuulukaan olla mitään stand up koomikoita. Vaikka toki se pitää mielenkiintoa yllä kun on niitä hauskojakin murjaisuja.

Olen sen moottorisahanaurun vastustaja. Olen samaa mieltä, tavalliset tavat ja naurutkin olisivat riittäneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/7902 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En KESTÄ sitä uusimman kauden kotkotusta, pitkitettyä naurua jokaisella sohviksella. Tältä on tainnut välttyä ainoastaan lapset ja lemmikit. 

Siis olenko ainoa, jota ärsyttää suomalaiseksi naurahdukseksi ylipitkä nauru, kuin moottorisaha säksättäisi? 

Ja kyllä, telkkarin äärellä voi "revetä", ja saada naurukohtauksia, mutta ei ohjatusti, niin että Jokainen Pitkittää Omaa nauruaan nyt 30%. Voi hyvät hyssyt. 

Et ole ainoa, minua ärsyttää sama asia. Kaikki sohvikset vaan nauraa räkättää. Alkanut kyllästyttää koko ohjelma.

Vierailija
2804/7902 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teillä ongelmat, jos nauru ärsyttää noin paljon. Minä en ole löytänyt yhdestäkään sohviksesta mitään ärsyttävää ja katson aina ilolla joka jakson. Mahdan siis olla omituinen, kun ei ole valittamista eikä nauru rasita kuuloelimiäni :)

Vierailija
2805/7902 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi kritiikinaihe - se, että ohjelman kesto on täyden 60 min sijaan vain 50 min!

Vierailija
2806/7902 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkänokastakin mies tulee, vaan ei tyhjännaurajasta

Vierailija
2807/7902 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla kotisohvilla kannustetaan Kymppitonniveteraani Niko Saarista ja pohditaan mitä lapsesi tekisi karkkikulhon äärellä. Sohvaperunat arvuuttelevat myös ketkä saavat Bachelorilta ensimmäiset ruusut. Eli Mitä lapsesi tekisi?, Bachelor Suomi ja Kymppitonni ainaskin mukana.

Vierailija
2808/7902 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ikävää, että jotkut katsojista kärsivät sohvislaisten naurusta.  Itse kärsin siitä jos sohvislaisille näytetän ohjelmia joiden takia he herkistyvät itkemään. Itse käytän itkuohjelmien kohdalla kaukosädintä, koska toisten kyynelehtiminen aiheuttaa itsessäni saman reaktion.😢 Mutta myös nauru tarttuu.  Mikäli sohvaryhmässä nauru raikaa, en tunne tarvetta kaukosäätimen käyttöön. 😃

Vierailija
2809/7902 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli hyvä jakso. Perunat puhuivat eivätkä vain nauraa hohottaneet.

Vierailija
2810/7902 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon nähdä Sannan koiranpennun, Pullan!

Vierailija
2811/7902 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkiskerho jo kolmatta viikkoa tauolla, miksi?

Vierailija
2812/7902 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penapöö kirjoitti:

Tykkään sohviksista ja koko ohjelman ideahan on se miten sohvikset kommentoivat TV-ohjelmia. Nyt kuitenkin tällä kaudella mukaan otettiin vammaispariskunta jonka puheesta ei saa selvää. Minusta se on typerää rajallisen ohjelma-ajan tuhlaamista. Jos tarkoitus oli nauraa vammaisille niin yksi jakso olisi riittänyt. Kuvottavinta oli se kun Olli-Pekka lojusi sohvalla boxereissa. Hyvä ettei sukukalleudet näkyneet. Ja jossain jaksossa nukkuivat vuorotellen, olipa hauskaa katsoa kun vammaiset herättävät vuorotellen toisiaan.

Höpöjä! Ovat hyvä lisä, lähes tavallinen pariskunta joka vitsailee ja söpöstelee toisilleen. Olli-Pekalle tosiaan uni maittaa 😄 on tosi huumorintajuinenkin. Tykkään!

Vierailija
2813/7902 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin koko ohjelman ajan milloin se näytetään! :(

Vierailija
2814/7902 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvis on kuollut, mutta Elvis elää Artsissa

Vierailija
2815/7902 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penapöö´lle.

Toivon sulle pitkää ja vammaisuudesta/vakavista sairauksista säästyvää loppuelämää.   Toivon tietenkin, että puhekykysi säilyy loppuun asti.  Kun ikääntyessäsi puhe/liikuntakykysi heikkenee, saisit silti tulevassa hoivakodissa ihmisarvoasi kunnioittavaa kohtelua. 

Ellen olisi oikeudenmukaisuuteen/empaattisuuteen/kohtele muita siten kun haluat itseäsi kohdeltavan opastavaa kasvatusta lapsena, niin toivotukseni olisi käänteinen. 

Vierailija
2816/7902 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotin koko ohjelman ajan milloin se näytetään! :(

Tässä ensi hätään: https://www.instagram.com/p/BvUn4AlB2as/

Vierailija
2817/7902 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Onpa ihan pulla! Toivottavasti vierailee joskus myös sohvalla, vaikka onkin kai Pinjan koti jossa kuvaavat..?

Vierailija
2818/7902 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on alkanut ällöttää, kun hamsterimies istuu siinä sohvalla jalat silleen haarassa.. Ei huvittais tuijotella toisen välineitä.

Mukava tietää, että en ole ainoa, jota se haarojen levittely inhottaa. Muutama muu peruna tekee samaa. Down-mies kerran jopa lyhyissä, väljissä shortseissa 😬🙈

Totta kai kotonaan saa levitellä miten haluaa, mutta ei mielellään tv-kameroiden edessä.

Jep yök

Vierailija
2819/7902 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty väsyminen jo paistaa ja esiintyminenkin alkaa jo käydä työstä?

Vierailija
2820/7902 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penapöö´lle.

Toivon sulle pitkää ja vammaisuudesta/vakavista sairauksista säästyvää loppuelämää.   Toivon tietenkin, että puhekykysi säilyy loppuun asti.  Kun ikääntyessäsi puhe/liikuntakykysi heikkenee, saisit silti tulevassa hoivakodissa ihmisarvoasi kunnioittavaa kohtelua. 

Ellen olisi oikeudenmukaisuuteen/empaattisuuteen/kohtele muita siten kun haluat itseäsi kohdeltavan opastavaa kasvatusta lapsena, niin toivotukseni olisi käänteinen. 

Eipä tuo viimeinen lause kovin empaattiselta kuulosta. Muuten olen kanssasi samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi