Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7902)

Vierailija
2781/7902 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on alkanut ällöttää, kun hamsterimies istuu siinä sohvalla jalat silleen haarassa.. Ei huvittais tuijotella toisen välineitä.

Mukava tietää, että en ole ainoa, jota se haarojen levittely inhottaa. Muutama muu peruna tekee samaa. Down-mies kerran jopa lyhyissä, väljissä shortseissa 😬🙈

Totta kai kotonaan saa levitellä miten haluaa, mutta ei mielellään tv-kameroiden edessä.

Vierailija
2782/7902 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edelleenkään tykkää Teemusta ja Sallista. Teemu varsinkin jotenkin niin vastenmielisen oloinen ja näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/7902 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne riihimäkeläisperheen kalpeanaamaiet tytöt ovat kuin identtiset kolmoset, mutta sitten kun katsoo vanhempia, niin voi todeta että hekin ovat prikulleen toistensa näköiset, aivan kuin sisko ja veli.

Vierailija
2784/7902 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ehkä hitusen palavasti ihastunut Jarnoon ja Jussi-Pekkaan 🙇🏻‍♀️ Mistä tommosia miehiä löytää

Turussa asuvat, eli ei muuta kun ostamaan matkalippu Turkkuseen. Oon ittekkin harkinnut 😁

Olen usein törmännyt täällä näihin paikallisiin pottuihin. Ja jostain syystä jatkuvasti joko Jussi-Pekkaan, Villeen tai Juhaniin. 😁 Tervetuloa Turkuun!

Vierailija
2785/7902 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ehkä hitusen palavasti ihastunut Jarnoon ja Jussi-Pekkaan 🙇🏻‍♀️ Mistä tommosia miehiä löytää

Jarno on ihana! Alkuun oli aika hiljainen mutta nyt on selkeästi rentoutunut ja puheliaampi. Mielelläni oisin hänen kanssaan samalla sohvalla katsomassa telkkaria.

Vierailija
2786/7902 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne riihimäkeläisperheen kalpeanaamaiet tytöt ovat kuin identtiset kolmoset, mutta sitten kun katsoo vanhempia, niin voi todeta että hekin ovat prikulleen toistensa näköiset, aivan kuin sisko ja veli.

Onneaaaaa! 1000000. saman aiheen viesti!!!! Voitit liput kaatopaikalle!

Vierailija
2787/7902 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisestä jaksosta puuttui taas ukkiskerho sekä Sanna ja Pinja. Myös Oulun vihreäsisustajat puuttui, mutta ne oli silti viime viikolla mukana toisin kuin ukkikset ja naiskaverukset.

Vierailija
2788/7902 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemellä on aina hyvät tarjoilut. Se mustikkatorttu näytti niin herkulliselta. Toivottavasti Jorma löysi puhtaan harjan simpukoille ja toivottavasti kiimainen Manu-koira jättää Ismo-kissan jo rauhaan :)

Benin matalat öninä-äänet on ihania.

Jarin tissienkasvurangaistusta odotellessa.

Muistan kirkkaasti miltä se vanha onnenpyörätunnari kuulosti, mutta sitä melodiaa on tosiaan hankalaa laulaa.

Sallin ja Teemun sisaruskemioita on ihana katsella. Harmittaa, etten ole itse noin läheinen veljieni kanssa.

"On se niinku hyvännäköinen, muttei mun näköinen" - Jari

RIP Jussi-Pekan chilit. Pelikonsoli antoi elämän, mutta myös otti sen pois.

Peter Pan joi ikenet pojaksi. Peter Pan joi itsensä mukavaksi xD

Oi miten Jorma innostui Stihl-moottorisahan laipasta!

Vierailija
2789/7902 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarno löysi taas uuden haaveammatin :) "Musta tulee muistitieteilijä!"

Vierailija
2790/7902 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois ottaa Juhanin ja Oskun takasin noiden pohjosen poikien tilalle.... liikaa jo mieskaveruksia mukana sarjassa, eikä heillä oo kyl koskaan mitään hauskaa tai kummempaa sanottavaa. 🤔

Muutenkin vähän ikävä vanhoja sohvis kausia, mutta onhan tää jo ties kuinka mones kausi. Niin ymmärtäähän sen etteivät kaikki pysty vuosia jatkamaan sohviksena 😊.

Vierailija
2791/7902 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois ottaa Juhanin ja Oskun takasin noiden pohjosen poikien tilalle.... liikaa jo mieskaveruksia mukana sarjassa, eikä heillä oo kyl koskaan mitään hauskaa tai kummempaa sanottavaa. 🤔

Muutenkin vähän ikävä vanhoja sohvis kausia, mutta onhan tää jo ties kuinka mones kausi. Niin ymmärtäähän sen etteivät kaikki pysty vuosia jatkamaan sohviksena 😊.

Oskua ja Juhania mullakin ikävä. Ja lohjalaisia.

Kaikki uudet perunat tylsiä.

Vierailija
2792/7902 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoispa sohvikset tällä viikolla Kymppitonnin uuden kauden avausjakson. Koska Niko Saarinen :)

Sitten on varmaan se uusi lapsi ja tuotepalkinnot -ohjelma.

Mitäs muita ohjelmia alkoi tällä/viime viikolla...ai niin, Putouksen avauksjakso takuulla mukana.

Vierailija
2793/7902 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoispa sohvikset tällä viikolla Kymppitonnin uuden kauden avausjakson. Koska Niko Saarinen :)

Mitäs muita ohjelmia alkoi tällä/viime viikolla...ai niin, Putouksen avauksjakso takuulla mukana.

Mitä lapsesi tekisi? oli ohjelman nimi! Putouksenhan ne vissiinkin kahtelee.

Voisin veikata että Temppareita, Wallia tai Haluukkonää Miljoonäriksi ohjelmaa myös mukana.

Vierailija
2794/7902 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymppitonni on mukana, tai ainakin oli merkitty perjantaina julkaistavaksi klipiksi. Tämän päivän klipissä oli Bachelor.

Vierailija
2795/7902 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkku.Com`issa sekä Yle TV-opas / ohjelmat tänään, ilmoittaa, että klo 21:00 tulee Villi kortti niminen ohjelma, mitä helkattia. :(  ko. ohjelmaa en ole koskaan katsonut, eikä ole tarkoitus katsoa tänäänkään. 

Vierailija
2796/7902 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan torstaissa, ei perjantaissa.

Vierailija
2797/7902 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkku.Com`issa sekä Yle TV-opas / ohjelmat tänään, ilmoittaa, että klo 21:00 tulee Villi kortti niminen ohjelma, mitä helkattia. :(  ko. ohjelmaa en ole koskaan katsonut, eikä ole tarkoitus katsoa tänäänkään. 

Anteeksi, tuli turhaan tuo ylläoleva kommentti.  Tänään on vasta torstai.  

Toivottavasti perjantaina nähdään taas Ukkiskerholaiset.  Heidän sohvaryhmänsä on  myös melkoinen viisastenkerho, usein heillä on yhteistä pohdintaa joka tuottaa useimmiten oikeaan osuneita tuloksia.

Toivoisin enemmän ruutuaikaa sohviksille, eikä mitään lyhyitä välähdyksiä. 

Vierailija
2798/7902 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan torstaissa, ei perjantaissa.

No niinpä, huh tälläistä mulle joskus sattuu, nyt oli alle viiden tunnun yöunet takana.

💛 Kiitos palautteestasi. 

Vierailija
2799/7902 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliskin jo perjantai! :))

Vierailija
2800/7902 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En KESTÄ sitä uusimman kauden kotkotusta, pitkitettyä naurua jokaisella sohviksella. Tältä on tainnut välttyä ainoastaan lapset ja lemmikit. 

Siis olenko ainoa, jota ärsyttää suomalaiseksi naurahdukseksi ylipitkä nauru, kuin moottorisaha säksättäisi? 

Ja kyllä, telkkarin äärellä voi "revetä", ja saada naurukohtauksia, mutta ei ohjatusti, niin että Jokainen Pitkittää Omaa nauruaan nyt 30%. Voi hyvät hyssyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi