Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7902)

Vierailija
2761/7902 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavaa kun tuo yks koko ajan räkätti Aavedatalle...

Minusta tämä oli just hyvä, kun tuollainen hölmöily saa räkänaurut niin kuin kuuluukin. Itse repeilen aina kun se ukko alkaa nauramaan, nauru todellakin tarttuu.

Vierailija
2762/7902 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo yks kädet puuskassa istuva ukko on otettu sinne vaan sen naurun takia. Ei se sitten muuta teekään kun nauraa (Simo?).

Hemmetin hyvä tyyppi. Tulee mieleen yksi työkaveri, joka repeili aina samalla tavalla kun pomo esitti jotakin idioottimaisia ja utopistisia suunnitelmiaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2763/7902 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uusi perhe, jossa on kolme tyttöä, on outo siinä mielessä että isä ja äiti näyttävät sisaruksilta. Siis koko perhe on ihan samannäköisiä. Muuten ovat tylsiä, en ymmärrä miksi heidät on valittu tähän.

Vierailija
2764/7902 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripuli-Roope kirjoitti:

Teemusta ja Sallista on tullut munkin suosikkipotut. Jorman & Soilen ja Pertun & Jarnon lisäksi.

Itsekin olen alkanut diggailemaan Teemusta ja Sallista, homopojat ovat olleet mainioita alusta saakka. Sen sijaan Jorma on alkanut rasittaa, koska vaikuttaa yhä vaan enemmän sellaiselta negatiiviselta lattaajalta, jolle ei mikään kelpaa.

Jormalla on vaan sivistyneempi maku.

Vierailija
2765/7902 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Simo ja Jani on parhaat uusista potuista, alkaa itteäkin naurattaa 😊

Olen samaa mieltä. Tykästynyt näihin kahteen :D

Vierailija
2766/7902 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavaa kun tuo yks koko ajan räkätti Aavedatalle...

Huvittavaa tämä kommentointi. Koko sarjan historia on valitettu "negatiivisesta" turkulaismammasta ja nyt kun saatiin naurava ukko ohjelmaan, niin sekään ei kelpaa.

Vierailija
2767/7902 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...nuorison kunto on hälyttävän huonolla tasolla.

Minusta kyllä nykynuoriso liikkuu huomattavasti enemmän kuin silloin kun minä olin lapsi ja teini (80-90-luvuilla). Nyky-yhteiskunta sosiaalisine medioineen on niin ulkonäkökeskeinen, että teinit ja nuoret aikuiset harrastaa todella paljon kuntosalia, fitnesstä, crossfitiä, jne. Haluavat olla timmejä ja sporttisia. Myös vaatemuodissa urheilu- ja treenivaatteet on kuuminta hottia. Adidas ja Nike on arvostetuimmat merkit nuorison keskuudessa. Minä näen nykyisin kaupungilla paljon enemmän pitkiä, gasellimaisia, urheilullisia teinejä kuin omassa nuoruudessani. Ohis.

Ennen useimmat olivat ainakin kohtalaisessa kunnossa, nykyään vähemmistö on todella aktiivisia ja kasvava joukko vaarallisen heikkokuntoisia. Tämä on ihan tutkittua tietoa.

Ja mitä "gasellimaisuus" kertoo ihmisen kunnosta, varsinkaan nuorella ihmisellä?

Vierailija
2768/7902 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lonkerooo..!" ☝️👱‍♀️☝️

Salli oli oikeassa, tästä tarvitaan gif😂

Vierailija
2769/7902 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatopaikalta

Vierailija
2770/7902 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ehkä hitusen palavasti ihastunut Jarnoon ja Jussi-Pekkaan 🙇🏻‍♀️ Mistä tommosia miehiä löytää

Turussa asuvat, eli ei muuta kun ostamaan matkalippu Turkkuseen. Oon ittekkin harkinnut 😁

Vierailija
2771/7902 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu ja Salli parhaimpia, naurahdin heidän jutusteluilleen.

Din din din Anaheim Mighty Ducks...

Vierailija
2772/7902 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän illan jaksossa nähdään mm. Bachelorin ja TIS:n avausjaksot, mutta Maajussien esittelyjakso on vain Areenan klipeissä.

Vierailija
2773/7902 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben ❤️❤️

Vierailija
2774/7902 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialla istuva tyttö oli saanut säkkituolin 👍👏

Vierailija
2775/7902 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura oli tänään harvinaisen positiivinen. Yleensä vain ärjyy ja kiroilee.

Vierailija
2776/7902 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihana jakso. Nauroin taas ihan kippurassa. Salli ja Teemu olivat hulvattomia :D

Vierailija
2777/7902 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanut ällöttää, kun hamsterimies istuu siinä sohvalla jalat silleen haarassa.. Ei huvittais tuijotella toisen välineitä.

Vierailija
2778/7902 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihdoin alkanut pitää Teemusta ja Sallista. Niistä haisee niin vahvasti 70-luku ja vasemmistolaisuus, että meni pitkään että näen heidät ihmisinä enkä sitä.

Vierailija
2779/7902 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vihdoin alkanut pitää Teemusta ja Sallista. Niistä haisee niin vahvasti 70-luku ja vasemmistolaisuus, että meni pitkään että näen heidät ihmisinä enkä sitä.

Mietin näistäkin kuten kaikista vt-parivaljakoista että "onks noi pannu" kunnes tajusin että hehän ovat sisarukset.

Vierailija
2780/7902 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu on sellaisen viinaan menevän, Ladalla ajavan venäläisen näköinen:D Mut tosi viihdyttäviä ovat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä