Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7756)
Ihan paras ohjelma, nyt jatkoa kehiin!
Oli jotenkin ihana kuulla niitten korispoikien terveitä kommentteja Fitnesspäiväkirjojen aikana.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:21"]
Mua taas ärsyttää ne marsut. Enemmän kissoja kuviin!
[/quote]
Youtuubi on täynnä kissavideoita. Marsut on ihan liian vähän esillä mediassa!
[/quote]
Jokunen kanikin olis kiva..Lähtisin pupuni kanssa mukaan tähän teevee formaattiin! Aivan ihana ohjelma!
Mä en voi tajuta itseäni. Olin ilman telkkaria yli seitsemän vuotta. Ja nyt olen jäänyt koukkuun sarjaan, jossa näytetään ihmisiä jotka katsoo telkkaria. Sanokaa mulle, että hanki ämmä oma elämä!
Ps. ne turkulaiset (?) hokkihemmot on kuumia.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:01"]
Luulin ettei kukaan muu tykkää töstö, mutta näköjään olin väärässä! Jotenkin ihana ohjelma. Mun suosikkeja ovat helsinkiläiskaverukset homomies ja nainen (joiden ensin luulin olevan pariskunta :D), lappilaiset, ukkokerho, koripalloilijat ja molemmat turkulaisparit. Se oululaisten idylli on kullä aika hassu. Minusta se lapsiperhe on ihan symppis ja tavallinen, vaikka heiltä ei koskaan kyllä mitään hyviä kommentteja tule. Ymmärrän hyvin, että pienintä joskus hyssytellään. Tosi hyvä kombo ihmisiä ja itselle tuttuja sekä vieraita ohjelmia. Ja ne kuulumiset on kivoja!
[/quote]
Ketkä niistä ovat turkulaisia?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:21"]Mua taas ärsyttää ne marsut. Enemmän kissoja kuviin! [/quote] Kissat ovat paskaelukoita.
[/quote]
Ite ole häijypaska.
Tää on ihan mahtava sarja! En oo katsonu oikeestaan yhtään mitään sarjoja telkasta ja tässä nää tavikset esittelee ne kommentoiden. Ykskään muu sarja ei saa kerran viikossa ruudun ääreen paitsi tää Sohvaperunat. Viime viikolla oli jotain ongelmaa Areenaan päivittymisessä ja kyllä harmitti kun vasta arkena pääsi katsomaan uusinta jaksoa.
Just tänään naureskeltiin et mielenkiintoisimmat vaalivalvojaiset olis kyllä Sohvaperunoiden kanssa. Sitä kyllä jaksais katsoa koko illan, virallisiin valvojaisiin saattaa hyytyä jossain vaiheessa iltaa...
Meillä Marsuihmiset on suosikkeja, ja Aamos ja Leo. Ja Rovaniemen pariskunta, ja sit ne vantaalaiset ja kissa... No ok, kaikki on omalla tavallansa kiinnostavia, nuorimmasta vanhimpaan.
Toivottavasti Yle tajuaa tehdä tästä seuraavankin kauden!
Aivan älyttömän koukuttavaa, tätä lisää!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:01"]
Luulin ettei kukaan muu tykkää töstö, mutta näköjään olin väärässä! Jotenkin ihana ohjelma. Mun suosikkeja ovat helsinkiläiskaverukset homomies ja nainen (joiden ensin luulin olevan pariskunta :D), lappilaiset, ukkokerho, koripalloilijat ja molemmat turkulaisparit. Se oululaisten idylli on kullä aika hassu. Minusta se lapsiperhe on ihan symppis ja tavallinen, vaikka heiltä ei koskaan kyllä mitään hyviä kommentteja tule. Ymmärrän hyvin, että pienintä joskus hyssytellään. Tosi hyvä kombo ihmisiä ja itselle tuttuja sekä vieraita ohjelmia. Ja ne kuulumiset on kivoja!
[/quote]
Ketkä niistä ovat turkulaisia?
[/quote]
Aliisa ja Jussipaita eli marsupariskunta ja hokihemmot kans. Oliks muitakin vielä...?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:07"]
Mua naurattaa se lesbopari joka vetää joka kohdassa jotain "tää on nyt tätä heteronormatiivia taas"-läppää. :D
[/quote]
Mut nehän on vaan ystävättäriä? Silti, samaa mieltä sun kans :)
Onko näitä sohvaperunoita esitelty jossakin, siis muualla kuin telkkarissa? Se ystäväpariskunta on ihan huippu tai oikeammin sen tytön jutut (olis halunnut laittaa kissalle nimen Jeesus). Ja miten se meni se juttu Matteus, Luukas...ja viimesenä Pasi?
eilisessa jaksossa taas se kiroileva mutsi ja faija olivat kaameita. se kissa lahti miehen luota pois ja meni naisen luo hakemaan silitysta. nainen ei huomannut kissaa ollenkaan. ja poika tuli vanhempien luo ja iska heti jyras tietty. marsupariskunta on ihan paras, oikea höpönassupariskunta. se laiha lesbo on on ahistunut tiukkapipo. soile ja jorma ei tykanny persuista :D se tyhma homopoika on tosi tyhma mutta tollaisia ihmisia on. mun siis yli 30 v amkin kayny ystava ei ymmartanyt miten hallitus muodostetaan suomessa. tyhmyys yhteiskunnallisista asioista on tosi tavallista
Tykkään myös ohjelmasta. Sairaana ollessani ja ajankulua itselleni etsiessäni "löysin" ohjelman ja oli pakko katsoa kaikki jaksot! Jäin koukkuun!
Tykkään varsinkin hauskoista Jarista ja Sannasta, aidoista Jormasta ja Soilesta, Turun mukavasta poikakaksikosta sekä tatuoidusta symppiksestä kissapariskunnasta. Homopariskunnan juttuja välillä ihmettelen kovasti - voiko se toinen olla todella niin yksinkertainen :) Lesbokaveruksilla on myös ihan hyviä kommentteja, varsinkin sillä käsityöläisillä. Välillä marsupariskunnan jututkin naurattaa, aina en oikein ymmärrä heitä. Nuorisoporukatkin ovat ihan mukavaa katsottavaa. Ukkiskerho menettelee.
Oululaispariskunnan osallistumista tähän ohjelmaan ihmettelen suuresti. Heille näyttää kulissit olevan tärkeimmät ja omakuvien ottaminen, mitään mielipiteitä ei oikein ole mistään - tylsiä/teennäisiä. Mummeliporukastakaan en tykkää yhtään koska ovat niin negatiivisia, enkä myöskään väsähtäneestä? turkulaisperheestä, joka kokoajan komentaa pikkupoikaa.
Miksi olette päättäneet, että ne kaksi ystävätärtä olisivat lesboja? Raisa saattaa ehkä olla, mutta Juska vaikuttaa ihan heterolta minusta...
Tää on ihan huippu ohjelma, toivottavasti jatkuu! Kaikki ovat kivoja, erityisesti tykkään Jarista ja Sannasta (helsinkiläiset kaverukset) , heidän kohdallaan kyllä aluksi tuli kova hämmennys kun jotenkin tuntui että olisivat pariskunta, mutta se Jari ei taidakaan välittää naisista.. muuta kuin ystävinä. Ne turun jääkiekkopojat on myös hauskoja ja koripallopojat!
Miksi noi on joka jakso vaan enemmän ja enemmän katkeroituneita toi lesbopari. :D
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:02"]Miksi olette päättäneet, että ne kaksi ystävätärtä olisivat lesboja? Raisa saattaa ehkä olla, mutta Juska vaikuttaa ihan heterolta minusta...
[/quote]
Ei kun mun mielestä just toisin päin, eli Juska ainakin vaikuttaa lesbolta. Miksi muuten kommentoisi kaikkea "heteronormatiiviseksi"? Voihan se toinenkin toki olla lesbo tai bi. mä oon ymmärtänyt kanssa, että ovat ystävykset eikä pariskunta. Ainakin ihan ystävyksinä sarjassa heidät esiteltiin.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:07"]
Mua naurattaa se lesbopari joka vetää joka kohdassa jotain "tää on nyt tätä heteronormatiivia taas"-läppää. :D
[/quote]
Mä oon käsittänyt, että on kavereita, mutta kunnon feministejä tosin (ja osaavat nauraa sille myös itse) :D
Oon aivan innoissani tästä ohjelmasta! Nauraa hekottelen aina helsinkiläismiehen ja -naisen jutuille ja en kestä sitä kun aina siinä insertissä toinen niistä homopojista huutaa mainiosti: "ei!" :D plus ne turkulaispojat on kans tosi hauskoja.