Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7756)
Joo toivon että tehdään uusi kausi!
Tykkäsin kaikista, ei ollut ketään inhokkia. Hyvän mielen ohjelma :)
Olipa mukava ohjelma, kai tätä tulee lisää?
Ihan paras ohjelma! Tykkäsin ihan kaikista. Perheen pikkupoika jäi kyllä usein paitsioon, se suretti. Muuten ihana hyvänmielen ohjelma. Pliis tätä lisää!! Ja samoilla tyypeillä jatkakaa!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:06"]Aivan huippu! Kannattaa tarkistaa onko kantapäässä reikää ennenkuin laittaa jalat sojottamaan kohti kameraa. :D Oikeastaan kaikista muista pidän ihan sikana paitsi siitä yhdestä perheestä jossa se pikku poika jää ihan vaille huomiota ja äiti kiroilee vaan.
[/quote]
Ne katselee telkkaria.. Pikkulapset ei tartte silloin jatkuvaa huomiota.
Mua hämmentää erittäin paljon se mies jolla on aina joku jussipaita päällä
Ihana ohjelma! Tykkään tosi paljon. Tosi herttaisia pariskuntia.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:43"]Mä mietin onko se hieno pari laittanut pitkäänkin sitä telkkarinkatsomisidylliään.. se nainenkin on kuin just meikattu ja aina jotain fiiniä syömistä ja asiaan kuuluvan rento, mutta siisti oloasu!
[/quote]
se mustatukkanen muija? Esitelleet kotiaan lehdessä.
Ohjelma, jossa ihmiset katsoo telkkaria :o en nyt itse nää kauheesti järkeä.
Mua naurattaa se lesbopari joka vetää joka kohdassa jotain "tää on nyt tätä heteronormatiivia taas"-läppää. :D
Eihän siinä oikein järkeä ole, katsoa ohjelmaa ihmisistä jotka katsovat telkkaria :-) mutta jotenkin viihdyttävää se on. Ja hyvä että on saatu erilaista porukkaa mukaan. Rovaniemeläiset on ihania, olleet 36 vuotta naimisissa, hauskaa se niiden lyhytsanainen kommentointi. Oululaispariskunnan idylli kyllä hieman häiritsee, tietysti ei tuommoisessa kukaan voi ihan surkeimmissa kotivaatteissa olla ja ryönäsenä kaivaa nenää sohvalla, mutta oululaispariskunnan asetellut kynttilät ja naposteltavat ja rouvan meikit on vähän liikaa.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:45"]
Eihän siinä oikein järkeä ole, katsoa ohjelmaa ihmisistä jotka katsovat telkkaria :-) mutta jotenkin viihdyttävää se on. Ja hyvä että on saatu erilaista porukkaa mukaan. Rovaniemeläiset on ihania, olleet 36 vuotta naimisissa, hauskaa se niiden lyhytsanainen kommentointi. Oululaispariskunnan idylli kyllä hieman häiritsee, tietysti ei tuommoisessa kukaan voi ihan surkeimmissa kotivaatteissa olla ja ryönäsenä kaivaa nenää sohvalla, mutta oululaispariskunnan asetellut kynttilät ja naposteltavat ja rouvan meikit on vähän liikaa.
[/quote]
Minä olen oulun rouvan fani. :) ihana katsoo mitä tryffelinarskuja siellä taas syödään hyvän viinin ja laadukkaan teen kanssa. Päälle on puettu Gantin uutta neuletta. Mohairhuovan alla mammiskellaan ja kynttilät ja tuoreet kukat nätisti aseteltuina. :D ja täysissä meikeissä tietty kuka nyt telkkaria ihan luomuna haluis katsella. Ehdottomasti sarjan paras hahmo. Fanitan!
Se turkulainen (?) perhe jossa on äiti, isä ja poikia oli eilenkin outo, kun äiti kiroili ja huusi koko ajan. Ihan järkkyä katsottavaa, yhdessä vaiheessa pojatkin tuntui säikähtävän ja katsoivat äitiä joka kiroilee ja huutaa. Ihan fiksun näköinen äiti, mutta kauhea kielenkäyttö!!
Mä haluisin 24/7 live-sohvaperunat! :D
Kierolla tavalla todella hyvä ohjelma. Tornion pariskunta oma suosikki, mutta poikaparista en kamalasti pitänyt. Jossakin jaksossa kommentoivat omaan makuuni turhan rumasti Huutokauppakeisaria + puolisoa. Ja särähti kyllä itselläkin korvaan se perheenäidin kiroilu, vaikka juuri se aitoushan tässä sarjassa ehkä eniten viehättää.
Köyhyys pölyttää YLE:lläkin. Ei tuo ohjelma montaa euroa ole maksanut: kamerat lainaan, pienet esiintymispalkkiot ja leikkaajan palkka.
Mua taas ärsyttää ne marsut. Enemmän kissoja kuviin!
Nyt se sitten loppui. :(