Isoäiti kuoli koronaan, jonka tartutti todennäköisesti rokottamaton hoitaja – lapsenlapsi: "On tyrmistyttävä ajatus, että tartunta tulee hoitajan kautta"
Ihan turha selittää että myös rokotetut tartuttavat, tutkimusten mukaan about 20 kertaa vähemmän.
Kommentit (495)
Vierailija kirjoitti:
"Todennäköisesti" Haha :D Olisi hiljaa kun ei voi tietää :) Sitä ei voi tietää onko tartunnan aiheuttanut rokotettu vai rokottamaton. Yhtälailla se on voinut tulla kummalta tahansa.
Tämä kulkutautimyönteinen oli leuhkinut sillä ettei ollut ottanut rokotetta eikä ota.
Rinnastettavissa HIV:n tartuttajaan. Potkut pitäisi saada heti kun ei ymmärrä tai halua ymmärtää perusasioita työstään.
Otsikokko pitää muuttaa: todennäköiseti rokotettu tartutti isoäidin... Tätä tukee tuore fakta ja uutinen: Islannin ensimmäinen omikrontartunta on Tuore uutinen: Islannin ensimmäinen omikrontartunta on kolmesti rokotetulla miehellä, joka ei ole käynyt missään:
Tästä voisi vetää johtopäätöksen että nimenomaan koronarokotteet levittävät koronaa mikä selittää myös sen että sitä mukaa kun koronarokotuksia on lisätty myös koronatartunnat ovat lisääntyneet tilastojenkin mukaan. Tämähän pitää jatkuvan rahastuksen käynnissä ja loppumattoman rokotteiden käytön, seuraava rokote tuo aina tullessaan taas uuden variantin ja taas seuraava rokotekierros uuden variantin... näin sitä saadaan ikuinen rahastusprosessi käyttöön pelotteiden avulla… ja lapset sotketaan väkisin mukaan ilman mitään todellisia perusteita koska lasten määrä on niin iso että se tuo valtavan määrän rahaa lisää eliitin taskuihin - varmaan tämäkin tehdään niin että lapsille sanotaan ottakaa rokote älkää kuunnelko vanhempianne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko rokottamaton hoitaja saanut koronatartunnan? Kerrottiinko missään, oliko isoäidillä rokote? Entäs onko tyrmistyneellä lapsenlapsella?
Mun mielestä rokote pitäisi olla jokaiselle pakollinen. Niin hoitajille kuin hoidettaville. Rokotteesta kieltäytyvät hoitajat pitäisi saada lomauttaa. Ellei hoidettava ota rokotetta, HOIDETTAVAN ITSE on suojauduttava ettei saa tartuntaa, olkoon vaikka rokotetun omaisen huolehdittava se.
Samoin kaikissa asiakaspalvelutöissä rokotepakko. Niin työntekijöille kuin asiakkaillekin. Ja rokotteesta kieltäytyjille sairaanhoitomaksu KORONAa hoidettaessa ilman mitään Kela tai muita korvauksia. Lisäksi rokottamaton koronapotilas luopuu automaattisesti tehohoitopaikasta rokotetun hyväksi.
Ole huoleti kyllä hoitajat nykyään ihan itse irtisanoutuvat. Myös ne rokotetut. Enkä kyllä yhtään sitä ihmettele tälläisten kommenttien jälkeen. Ota vastuu tekemisistäsi ja sanoistasi.
Mikä helvetin vastuu?? Kai mä saan sanoa mielipiteeni kuten muutkin. Jos joku irtisanoutuu mun mielipiteen takia, se on voi voi ja kyynel sille.
Kyynel ei kuitenkaan tule sitten kun niitä hoitajia ei ole enää jäljellä? Hyvä ihan oikea asenne. Toivottavasti kaikki muutkin ajattelevat samallatavalla. Se pitää olla meidän kaikkien yhteinen tavoite ettei hoitajia tarvita.
Kannattaisikohan lapsenlapsi tutkia kun hoitajalla on kuitenkin jotkut suojavarusteet ja hygienia hallussa. Toisekseen jos hoitajalla on ollut korona parin viikon sisällä mamman koronakuolemasta niin se tarkoittaa sitä, että mamma on tartuttanut hoitajan. Jos taas hoitajalla on vasta-aineita niin se kertoo vain lähinnä hänen immuniteetistaan mutta ei kerro mitään siitä onko hän sairastanut koronan lähiaikoina. Jos hänellä ei ole vasta-aineita niin sitten pelihän on aika selvä ja mummo saa vain hyväksyä kuolemansa. Lisäksi kun ihminen on 93 vuotias niin se saakin jo kuolla johonkin ilman että se on kenellekään yllätys.
Onhan tämä aivan älytöntä. Eihän ennenkään ole tutkittu, että kuka tartutti 97-vuotiaseen flunssan joka koitui tämän kohtaloksi. Vanhoille pienikin tauti voi johtaa kuolemaan.
Ja kuka oikeasti tietää, että mistä se virus tuli. Ei ne nimilapun kanssa elimistössä kulje...
Mä en ymmärrä, miten joillekin rokotetuille on niin mielettömän iso ongelma se, jos joku toinen ei ota rokotetta? Jos itse on suojautunut koronalta rokotteella, niin sen pitäisi riittää, siis mikäli rokote on oikeasti tehokas.
Mä luulen, että ne tyypit, jotka rokorettuinakin pelkäävät kor, vaan itsekin alitajuntaisesti eivät usko rokotteen tehoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko rokottamaton hoitaja saanut koronatartunnan? Kerrottiinko missään, oliko isoäidillä rokote? Entäs onko tyrmistyneellä lapsenlapsella?
Mun mielestä rokote pitäisi olla jokaiselle pakollinen. Niin hoitajille kuin hoidettaville. Rokotteesta kieltäytyvät hoitajat pitäisi saada lomauttaa. Ellei hoidettava ota rokotetta, HOIDETTAVAN ITSE on suojauduttava ettei saa tartuntaa, olkoon vaikka rokotetun omaisen huolehdittava se.
Samoin kaikissa asiakaspalvelutöissä rokotepakko. Niin työntekijöille kuin asiakkaillekin. Ja rokotteesta kieltäytyjille sairaanhoitomaksu KORONAa hoidettaessa ilman mitään Kela tai muita korvauksia. Lisäksi rokottamaton koronapotilas luopuu automaattisesti tehohoitopaikasta rokotetun hyväksi.
Ole huoleti kyllä hoitajat nykyään ihan itse irtisanoutuvat. Myös ne rokotetut. Enkä kyllä yhtään sitä ihmettele tälläisten kommenttien jälkeen. Ota vastuu tekemisistäsi ja sanoistasi.
Mikä helvetin vastuu?? Kai mä saan sanoa mielipiteeni kuten muutkin. Jos joku irtisanoutuu mun mielipiteen takia, se on voi voi ja kyynel sille.
Kyynel ei kuitenkaan tule sitten kun niitä hoitajia ei ole enää jäljellä? Hyvä ihan oikea asenne. Toivottavasti kaikki muutkin ajattelevat samallatavalla. Se pitää olla meidän kaikkien yhteinen tavoite ettei hoitajia tarvita.
Mitä horiset? Onko sulla kaikki hyvin....? Taisi asia lähtee ihan sivuraiteille. Eiköhän meitä hoitajia tarvita, nyt ja tulevaisuudessakin. ;))
Vierailija kirjoitti:
Mutta uskomattominta tässä on, että poliisi tutkii kuulema asiaa. Ei sukulaisten tahdosta vaan poliisin omasta aloitteesta. No johan tässä saisi aikamonta poliisia työllistää selvittämään kuka on tartuttanut koko maassa kenetkin.
Kiinastahan tää koko paska Alko. Turha täältä muitasyyllisiä etsii. Rokotettukin levittää paljon. Hallituksen vika. ottais pikatestin käyttöön sairaaloiden ja muiden laitosten ovella nii vältyttäis tämmösellä propaganda syyllistämis uutisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä horiset? Onko sulla kaikki hyvin....? Taisi asia lähtee ihan sivuraiteille. Eiköhän meitä hoitajia tarvita, nyt ja tulevaisuudessakin. ;))
Toivottavasti ei. Robotit voi hoitaa jos siihen on tarvetta ne ei irtisanoudu vaikka mitä kuraa tulisi niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan suosittele alaa kenellekään. Opiskella voi jotta osaa hoitaa itsensä mutta töihin kannattaa hakeutua muualle.
Kannattaa nuorison muistaa, että jouluna voi olla se viimeinen halaus, kun rokottamattomat nuoret ja parikolme kymppiset käytte mummolassa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa nuorison muistaa, että jouluna voi olla se viimeinen halaus, kun rokottamattomat nuoret ja parikolme kymppiset käytte mummolassa.
Jos mummo on yli 90 vuotias niin todellakin kannattaa muistaa ettei elämä ole ikuista. Harva 90 edes haluaisi sitä että elämä jatkuisi vielä vuosia.
Kai lapsenlapsi nyt oppi tästä ja ottaa muut isovanhempansa kotiinsa hoiviin ja turvaan saastaisilta rokottamattomilta! Ai ei haluakkaan itse hoitaa? No mitä valittaa tästä tapauksesta?
Kristiina xx kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miten joillekin rokotetuille on niin mielettömän iso ongelma se, jos joku toinen ei ota rokotetta? Jos itse on suojautunut koronalta rokotteella, niin sen pitäisi riittää, siis mikäli rokote on oikeasti tehokas.
Mä luulen, että ne tyypit, jotka rokorettuinakin pelkäävät kor, vaan itsekin alitajuntaisesti eivät usko rokotteen tehoon.
Näin se on, pahinta on se että koronarokotteesta on tehty valtava maailmanlaajuinen rahastus ja siksi kaikki sitä vastaan esitetty kritiikki koitetaan sensuroida joka mediassa... siksi rokotetta pakotetaan käyttöön jo pienille lapsillekin koska tällä saadaan vielä valtava määrä lisää miljardeja eliitin taskuun kaikissa maissa... raha sanelee kaiken lapsilla ei ole väliä...
Miksei hoitajilla ole rokotuspakkoa? Kyllä nyt sen verran voidaan vaatia, että riskiryhmien kanssa työskentelevät pitää rokottaa. Varmasti rokotevastaiset/kriittisetkin ymmärtävät tämän.
Aloituksen otsikko on lääkefirman edustajan myyntipuhetta, kuten : me lääketehtaiden osuuksien eliitti omistajat etenkin tarvitsemme lisää rahaa ja saamme sitä keksimällä näitä tarinoita ja alkamalla piikittää myös kaikkia pieniä lapsia koska se lisää vielä tuottojamme merkittävästi... jos muu ei auta niin kerromme että kaikki pienet lapset ovat muuten teho-osastolla vaikka se on täysin keksittyä tarinaa - mutta tärkeintä on hieno juoni kuten kaikissa elokuvissa jotta koronarokotteilla rahastus jatkuu ja kasvaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tappajahoitaja saa rangaistuksen teostaan.
Niinpä. Tästä on ennakkotapauksia, joissa HIV tartuttajat saivat tuomiot. Nyt uhri on lisäksi kuollut, joten mennään raskaamman mukaan.
Hyvä, että poliisi tutkii. Niistä HIV-tartuttajista oli silloin isot jutut iltapäivälehdissä ja tekevisiossa. Toivottavasti näistäkin saadaan yhtä kattavaa raportointia mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Kai lapsenlapsi nyt oppi tästä ja ottaa muut isovanhempansa kotiinsa hoiviin ja turvaan saastaisilta rokottamattomilta! Ai ei haluakkaan itse hoitaa? No mitä valittaa tästä tapauksesta?
Todella julma asenne. Tulisiko jollekin hoitajalle mieleen työskennllä esim syöpäosastolla ilman koronarokotetta? Sehän on erittäin suurella todennäköisyydellä kuolemantuomio (iästä riippumatta) jos kys. infektio siinä tilanteessa tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tappajahoitaja saa rangaistuksen teostaan.
Niinpä. Tästä on ennakkotapauksia, joissa HIV tartuttajat saivat tuomiot. Nyt uhri on lisäksi kuollut, joten mennään raskaamman mukaan.
Hyvä, että poliisi tutkii. Niistä HIV-tartuttajista oli silloin isot jutut iltapäivälehdissä ja tekevisiossa. Toivottavasti näistäkin saadaan yhtä kattavaa raportointia mediassa.
Olisihan se hyvä omaisten tietää onko sarjatartuttaja hoitanut läheistä ja mahdollisesti tartuttanut tämän.
En usko että olet kaksi kertaa rokotettu tai edes hoitaja.