Kuinka näyttää aidolta punapäältä?
Olen perusblondi, en saa pisamia, mulla on oliivinvihreät silmät ja vaaleanruskeat kulmat + tummat ripset.
Värjäsin nyt kuparinväriset (ei räikeät) hiukset ja kaipaisin vinkkejä millä saada "feikkiyttä" pois että tukka sointuisi naamaan..
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 06:57"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 06:03"]Toi alapääkarvajuttu on niin väsynyt. Ei punapäällä mitenkään välttämättä ole punaista "alakertaa". Oma alapääni mätsää vaaleanruskeisiin kulmakarvoihin, ei luonnonpunaisiin hiuksiin. [/quote] http://m.imgur.com/r/firecrotch/9VO58Wa
[/quote]
Ja joku suomihiirulainen alapeukuttaa kun on aitoa kauneutta ruudulla. Ottaako sielun päälle?
Kaikki on ihonväristä kiinni ja perusblondin kalpeus on ihan eri asia kuin syntymäpunapään melkein läpikuultava kalpeus. Siksi värjätty punapää ei koskaan voi näyttää aidolta punapäältä. Ehkä suomaslaisen kannattaa unohtaa kuparin sävyt ja mennä enemmän vaalean punavärin suuntaan, siihen, jota englanniksi kutsutaan strawberry blondiksi.
En tiedä onko Minna Haapkylä synnynnäisesti punapää ja mitä hän on tehnyt tukalleen, mutta hänen ihonsa, silmänsä ja tukkansa natsaavat hyvin yhteen.
Onkohan muuten kyse myös hiusten rakenteesta, että niiden pitäisi olla runsaat ja taipuisat, ehkä jopa kiharat?
Mun mielestä on aina paras mennä oman värityksensä mukaan ja kehittää tukan sävyillä ja meikeillä hyvä tyyli.
http://images4.fanpop.com/image/photos/14900000/Jess-jessica-hamby-14964646-450-450.jpg jessica on ihana! Mutta onko hän aidon punapään näköinen vai ei? Mielestäni ainakin tämä punaisen sävy on todella luonnollinen.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:02"]Eniten asiaan vaikuttaa ihonväri, johon taas ei ihan hirveästi pysty vaikuttamaan. Kannattaa siis heti kättelyssä valita sellainen punaisen sävy, joka sopii parhaiten omaan väritykseen, ja sen jälkeen tulosta voi luonnollistaa juurikin kulmien värjäyksellä. [/quote] Onko punapäille kulmaväriä? Ap
[/quote]
Käytä punaista hennaa.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 17:31"]Kun mulla oli punaiset hiukset vaalensin kulmani ja värjäsin ne sitten samalla värillä kuin hiukseni. Sokoksen Gosh-meikeistä löytyi myös punertava kulmakarvatussi. Lisäksi käytin kuparinväristä silmänrajauskynää, jotta silmät näyttäisivät vihreämmiltä.
[/quote] Kiitos tästä! Ihan hiusvärillä värjäsit kulmat?
Ap
Eniten asiaan vaikuttaa ihonväri, johon taas ei ihan hirveästi pysty vaikuttamaan. Kannattaa siis heti kättelyssä valita sellainen punaisen sävy, joka sopii parhaiten omaan väritykseen, ja sen jälkeen tulosta voi luonnollistaa juurikin kulmien värjäyksellä.
Ihonväristä se lähtee, ihon pitäisi olla punertavasävyinen ja kalpea tai pisamainen jos haluaa olla aidon punapään näköinen. Jos tuo punasävy ei ole luonnollinen, kokeile seuraavaksi toista sävyä.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:34"]Älä sitten värjää viininpunaiseksi, koska se nyt ei aidolta näytä. Aidot punaiset hiukset on sellaiset oranssinpunaiset.
[/quote] joo mun hiukset on sellaset rusehtavan gingerit
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:34"]Älä sitten värjää viininpunaiseksi, koska se nyt ei aidolta näytä. Aidot punaiset hiukset on sellaiset oranssinpunaiset.
[/quote] joo mun hiukset on sellaset rusehtavan gingerit
[/quote] Tämä oli siis ap
jos aidolta punapäältä haluat näyttää, niin siinä taytää muidenkin karvojen olla sävy sävyyn tukan värin kanssa :-).
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:35"]Olen aina halunnut naista, jolla on punaiset häpykarvat. Vituttaa kun nykyään kaikki sheivaa., eli voi tulla unelma vaikeaksi toteutta. Mielellään ottaisin ihan aidot häpykarvat vastaan, eikä mitään vetyproksidi väriaaine pillua. No olet kuitenkin ihan hyvällä asialla likkeellä, että onnea matkaan.
[/quote] miten tämä liittyi aapeen aiheeseen?
Voit tehdä itseruskettavalla ja superpienellä pensselillä pisamia. Muista ettei niiden välimatka saa olla tasainen vaan kuten oikeissakin sinne tänne nenälle siroteltu. Ja ihan pieniä.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:43"]Millä ihosi muutat vaaleaksi, entä pinpinkarvat ja ne pisamat?
[/quote] Ei ole pillukarvoja
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 06:57"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 06:03"]Toi alapääkarvajuttu on niin väsynyt. Ei punapäällä mitenkään välttämättä ole punaista "alakertaa". Oma alapääni mätsää vaaleanruskeisiin kulmakarvoihin, ei luonnonpunaisiin hiuksiin.
[/quote]
http://m.imgur.com/r/firecrotch/9VO58Wa
[/quote] Viidakossa, näin viidakossa...