Tajuttomat kadulla ei kiinnosta
http://yle.fi/uutiset/teinitytto_makasi_tunnin_tajuttomana_kadulla__kukaan_ei_auttanut/7879440
Onko mukavaa olla maailmankaikkeuden persereikä?
Kommentit (11)
Ap mikä sun ongelma on???!! En usko että noinkin vähä järkisiä ihmisiä on olemassa! Toivottavasti tää oli provo jooko?!
Joo, ei kiinnosta epämääräisen oloiset ihmiset lojumassa kadulla. Siistit ja normaalin oloiset ihmiset saavat kyllä apua jos saavat jonkin kohtauksen. Näin se vaan menee.
Kahdesti olen herättänyt juopon, kun on sammunut johonkin ojan varteen. Mielestäni ihan itsestäänselvyys, että toista koitetaan herätellä tai soitetaan lanssi, jos ei reagoi mihinkään.
Minä en ainakaan halua kenenkään ihmisen kuolemaa tahallisen epäsuorasti kontolleni.
Jos tytön paikalla olisi ollut koira, tilanne olisi voinut olla toinen. VALITETTAVASTI!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:11"]
Ap mikä sun ongelma on???!! En usko että noinkin vähä järkisiä ihmisiä on olemassa! Toivottavasti tää oli provo jooko?!
[/quote]
Nyt käsitit väärin. Tarkoitin että miten ihmiset voi olla noin saatanan perseestä, etteivät voi auttaa jos joku makaa maassa...
Se on myös rikos, jos jättää jonkun kuolemaan...
no ei kiinnosta kun jos menee auttamaan, voi saada puukosta tai turpiinsa, ei yhtään tiedä
kukaan rupea hengellään leikkimään
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:14"]
Kahdesti olen herättänyt juopon, kun on sammunut johonkin ojan varteen. Mielestäni ihan itsestäänselvyys, että toista koitetaan herätellä tai soitetaan lanssi, jos ei reagoi mihinkään.
Minä en ainakaan halua kenenkään ihmisen kuolemaa tahallisen epäsuorasti kontolleni.
[/quote]Mä menin kerran katsomaan onko maahan tuupertuneella joku hätä ja olin valmis auttamaan. Toista kertaa en mene. Tyyppi virkos ihmeen äkkiä ja veti nyrkkiraudan jostain palttoonsa uumenista. Onneks ehdin karkuun.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:13"]
Joo, ei kiinnosta epämääräisen oloiset ihmiset lojumassa kadulla. Siistit ja normaalin oloiset ihmiset saavat kyllä apua jos saavat jonkin kohtauksen. Näin se vaan menee.
[/quote]
Provosi pitäisi olla parempi jotta se saisi toivotun lopputuloksen.
Näin se vaan menee.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:59"]
no ei kiinnosta kun jos menee auttamaan, voi saada puukosta tai turpiinsa, ei yhtään tiedä
kukaan rupea hengellään leikkimään
[/quote]
Aina voit soittaa hätäkeskukseen, jos et itse uskalla mennä auttamaan. Se on itseasiassa kansalaisvelvollisuutesi.
Kyllä. Yläasteikäinen tyttö nimenomaan tahtoi saada epilepsiakohtauksen, sillä hän halusi päästä uutisiin. Olipa törkeää käytöstä, pökertyä nyt keskelle katua tunniksi!