Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella epähygieninen ystävä :(

Vierailija
06.03.2015 |

Eilen ystäväni oli istumassa iltaa luonani. Kahviteltiin ja jutusteltiin niitä näitä. Vaikka itse vierailu kesti vain pari tuntia, ehti siinä ajassa tapahtua kaikenlaista.

Heti kun ystäväni tuli ja sai vaatteet päältään, suuntasi hän vessaan. Itse laitoin pöytää sillä aikaa valmiiksi. Huomioni kiinnitti, ettei hän kuulunut pesevän käsiään lainkaan vessareissun jälkeen. Tämän tiedän, koska hana "vinkuu" ISOSTI kun vesi virtaa. No ei siinä, pyysin istumaan pöytään ja kävin vielä itsekin vessassa. Siellä odotti hirveät jarruraidat pöntössä (harja vieressä!). Annoin olla ja päätin pestä vierailun jälkeen, ettei ystävä joutuisi nolostumaan.

Pöydässä hän ronkki keksejä sitten paskaisin käsin ja sai uskomattoman sotkun aikaan kahvista ja keksin muruista. Lisäksi näytti olevan sairas ja yski koko ajan ilman mitään suun edessä. Räkäistä, paljon käytettyä nenäliinaa piti kahvipöydällä, jossa se osittain koski tarjottaviin.

Itse olen ehkä ylitarkka siisteydestä ja yritin olla kuin ei mitään vierailun aikana. Ystävä lähti ajallaan ja mukavaa oli.. En vaan voi käsittää kuinka niinkin kaunis ja laitettu nainen on niin epäsiisti!? Tätä en tietenkäänhälle tuonut ilmi, käytöstavat kun on. Av:lle sitten avautumaan, heh. Vierailun jälkeen vessanpesu, keittiönpöydän pesu ja loput keksit roskiin. :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 10:07"]Mä luulen, että hygienian taju joko opitaan kotona tai ei. Esim yksi ystäväni on todella siisti.... kotona siis ei tavarakaan ole epäjärjestyksessä MUTTA samainen ihminen saattaa vain huuhdela mukeja ja laittaa ne kaappiin käytön jälkeen, samat käsipyyhkeet aina, pyyhkii rätillä lattioita ja ilmeisesti vessaakin jne jne.... En tiennyt olevani bakteerikammoinen, ennen kuin vierailin hänen luonaan ja seurasin toimintaa. Tuli olo, että haluan varustautua seuraavalle vierailulle desillä, omilla astioilla ja suojapuvulla.
[/quote]

Ei oo näin. Mun kotona oli sotkuusta ja musta tuli siisti aikuinen. No ehkä perushygienia ok lapsuudenkodissa, ei likasia astioita, mutta ... no ei ne muut käsiään pesseet tai vetäneet aina pönttöäkään. Itse jouduin opettelemaan tavat kun näin millaista kavereilla on.

Vierailija
2/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri pesi kerran oksennukset tiskiharjallani !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos käyn kylässä jossain niin kiinnitän huomiota siihen miten talonväki käyttäytyy. Eli jos eivät pese käsiään vessakäynnin jälkeen niin jää kahvilinjalle koko reissu, ja tarjottavat pöytään. Miehelleni olen taas sanonut, että kun käyt kylässä tai meille tulee vieraita niin katsokin, että lotraat sen veden kanssa että kaikki varmasti kuulee.

T. Ylihygieenikko

Vierailija
4/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 10:07"]Mä luulen, että hygienian taju joko opitaan kotona tai ei. Esim yksi ystäväni on todella siisti.... kotona siis ei tavarakaan ole epäjärjestyksessä MUTTA samainen ihminen saattaa vain huuhdela mukeja ja laittaa ne kaappiin käytön jälkeen, samat käsipyyhkeet aina, pyyhkii rätillä lattioita ja ilmeisesti vessaakin jne jne.... En tiennyt olevani bakteerikammoinen, ennen kuin vierailin hänen luonaan ja seurasin toimintaa. Tuli olo, että haluan varustautua seuraavalle vierailulle desillä, omilla astioilla ja suojapuvulla. [/quote] Ei oo näin. Mun kotona oli sotkuusta ja musta tuli siisti aikuinen. No ehkä perushygienia ok lapsuudenkodissa, ei likasia astioita, mutta ... no ei ne muut käsiään pesseet tai vetäneet aina pönttöäkään. Itse jouduin opettelemaan tavat kun näin millaista kavereilla on.

[/quote]

Molemmilla vanhemmillani on erilainen hygieniataso kuin minulla. Muutin asumaan yksin hyvin nuorena, ja alussa oli opettelemista puhtauden kanssa, mutta vuosien saatossa olen oppinut ja nyt olen suorastaan ylihygieeninen. Äidin vierailun jälkeen ja jo sen aikana kyllä saa siivota taas hullun lailla, kun astioita, muita tavaroita, hiuksia ym. on joka paikka täynnä :)

Vierailija
5/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 10:11"]

Kyllä mäkin saatan pyyhkiä keittiörätillä esim lattialle pudonneet mehut. Millä ne pitäisi sitten pyyhkiä? Meillä ei sisällä kuljeta kengät jalassa, joten mitä ihmeen pahoja bakteereita siellä lattialla olisi, joita ei olisi pöydällä?

Ja rätti kyllä "mikrotetaan" useamman kerran viikossa, jotta pöpöt kuolevat.

[/quote]

Siis sä kävelet niillä sukilla, ja varsinkin lapset kävelee ties missä, ja sitten pyyhit rätillä sitä lattiaa ja siirrät ne bakteerit kaikille tasoille.

Hyi hitto, miten mikrotetaan?? Rätti kuuluu heittää roskiin ja korvata uudella viikottain!
[/quote]
Sulla on vissiin rahaa kun voit 90°C pesun kestävät rätit heittää roskiin. Ihan turhaa tuhlausta. Meillä on "minä syön ihan itse" iässä olevat kaksoset niin rätti vaihdetaan päivittäin, sotkua kun syntyy kiitettävästi. Ihan hullua ois joka viikko ostaa uudet mikrokuituliinat, kun ne voi pestä.

Vierailija
6/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskirätti pestään ainakin 60 asteessa useamman kerran viikossa.
Minulla ainakin noin 10 tiskirättiä ja yleensä vaihdan päivittäin.

Vierailija
7/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 09:26"]

Onko ystäväsi lapseton kolmekymppinen lihava ikisinkku Porvoosta?

[/quote]

Me lapsettoman kolmekymppiset ei automaattisesti muuten olla sinkkuja. Eikä ainakaan epäsiistejä. Aika loogista että meillä esim on siistimpää kuin lapsiperheessä jossa sitä sotkua tulee joskus enemmän kun ehtii/jaksaa siivota.

Vierailija
8/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 09:26"]

[/quote]

Me lapsettoman kolmekymppiset ei automaattisesti muuten olla sinkkuja. Eikä ainakaan epäsiistejä. Aika loogista että meillä esim on siistimpää kuin lapsiperheessä jossa sitä sotkua tulee joskus enemmän kun ehtii/jaksaa siivota.

[/quote]

*lapsettomat

Vierailija
9/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 10:11"]

Kyllä mäkin saatan pyyhkiä keittiörätillä esim lattialle pudonneet mehut. Millä ne pitäisi sitten pyyhkiä? Meillä ei sisällä kuljeta kengät jalassa, joten mitä ihmeen pahoja bakteereita siellä lattialla olisi, joita ei olisi pöydällä?

Ja rätti kyllä "mikrotetaan" useamman kerran viikossa, jotta pöpöt kuolevat.

[/quote]

Miten sä mikrotat rätin ?

Kyllä pöytä-ja lattiarievut on ihan erikseen, hyvänen aika !

Jos sä pyyhit lattiaa niin pitää olla kuuma pesu (yli 75 asteinen) jotta ne bakteerit kuolee.

Vierailija
10/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:06"]

Tiskirätti pestään ainakin 60 asteessa useamman kerran viikossa. Minulla ainakin noin 10 tiskirättiä ja yleensä vaihdan päivittäin.

[/quote]

60 astetta ei riitä tappamaan suurinbta osaa bakteereista. Aiunakin yli 75 astetta pitää olla.

Vierailija
11/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol en pese tiskirättiä koskaan. Vaihdan parin kuukauden välein. Pesen käsidesillä kädet aina pölyjen tai lian pyyhinnän jälkeen ja leivät sun muut laitan aina lautasille, en koskaan tasoille. Kyllä kelpaa mulle!

Vierailija
12/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti

Vierailija
13/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on lähemmäs 30-vuotias ja sinkku kylläkin. Asumme Pohjois-Suomessa. Toivon, että olisi provo tuo viestini. Vaan ei valitettavasti ole.
-ap

Vierailija
15/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää

Vierailija
16/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on kamalaa. Tuollaiset asiat kuin käsien pesu, todella pieni vaiva mutta jos sen jättää tekemättä, saa muille oksettavan olon ja sillä onkin iso vaikutus. Tuntuu, että tuollainen epähygieeninen ihminen saa paskallaan sotkettua koko pöntön ja vessankin, miten senkin pitää olla sottapytyille niin mittava toimitus.

Vierailija
17/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänelle ei ole opetettu puhtautta kotona.

Vierailija
18/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
19/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ystävä joka on hyvinhoidettu muuten mutta kädet haisevat anaalille.:( Ei ole provo vaan totista totta valitettavasti.. En tiedä miksi aikuinen kaivelee niin ahkerasti persettä, että kädetkin haisevat takalistolle. Ettei olisi kihomatoja? Hyi!!!

Vierailija
20/33 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta pöydässä yskimisestä tuli mieleen entinen työkaveri, joka aina yski ja pärski ruokapöydässä ihan estoitta kohti pöytää. Jos sattui istumaan vastapäätä niin kyllä ruokahalut meni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan