Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri meni autokauppaan kuluneissa vaatteissa ja tukka hapsottaen ja myyjä totesi ylimielisenä, että

Vierailija
04.12.2021 |

sulle varmaan jotain sopuhintaista käytettyä? Siihen kaveri, että ei vaan AMG-mersu, mustana, käteisellä kiitos. Oli siinä myyjällä naaam venähtäny.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kävin, vaan ostin kaksi ja maksoin ihan laskulla kotosalta kun en jaksa käteistä raahata mukana..

Kerro ihmeessä, mistä olet löytänyt liikeen, jossa maksu onnistuu laskulla?

Tietenkin onnistuu. Se auto jää vaan sinne kauppaan ja maksat sitten laskun kotona ja käyt noutamassa auton. Näin ainakin itse tein. Varasin auton, maksoin kerralla kotona ja kävin hakemassa biilin.

Miksi laskun maksaakseen pitäisi käydä kotona? Sehän onnistuu mobiilisti heti autoliikkeessä.

No niin onnistuu tietenkin. Mutta kun tuo, mihin vastasin, kyseli, että missä ihmeessä onnistuu laskulla.... 

Ei ole varmaan kovin yleistä, mutta miksi ei onnistuisi ennakkolaskulla poikkeuksena sellaisen mummelin kohdalla, joka ei taivu nykyaikaisiin maksutapoihin.

Tällä mummelilla on ollut se käsitys, että ennakkolaskulla se maksetaan, kun tilataan tehtaalta erikoisvarusteltu auto. Mutta ehkä olin väärässä, siitä on niin pitkä aika kun viimeksi olen uuden auton ostanut. Laskulla maksoin silloinkin.

Itsellä tehtaalta tilattu uusi auto, ei tarvinnut maksaa ennakkoon. Auton luovutuksessa sain laskun mukaan ja maksoin sen kotona. Muutama päivä taisi olla maksuaikaa. Varmaan tavat vaihtelee liikkeittäin.

Vierailija
62/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvat rinteet kirjoitti:

Automyyjä kylläkin kysyy, millaista etsit.

Kun menen rintaliivikauppaan, niin ei mulle sanota, että sulle varmaankin sellaiset isokokoiset beiget, jotka kantaa hyvin.

Kysytään, minkä värinen se pitäisi olla, siis käytetystä autosta. Niin kuin naiselle olisi väri tärkeintä eikä kilometrit eikä hinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai siis kaupan, onnellinen tarina.

Vierailija
64/64 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähänkin kokeneemmat myyjät tietää, että osa resupekoista onkin oikeasti miljonäärejä, ja taas bling blingiin pukeutuvat pintaliitäjät ovat useimmiten prsaukisia.

Jep, sanoisin että Suomessa ulkonäkö ja pukeutuminen ei ihan kauheasti vaikuta palvelun laatuun, koska täällä on paljon keski-ikäistä varakasta väkeä jotka ei vain panosta ulkomuotoonsa, mutta pistävät asumiseen ja autoon kunnolla rahaa. Jokainen kokeneempi myyjä tietää tämän.