Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri meni autokauppaan kuluneissa vaatteissa ja tukka hapsottaen ja myyjä totesi ylimielisenä, että

Vierailija
04.12.2021 |

sulle varmaan jotain sopuhintaista käytettyä? Siihen kaveri, että ei vaan AMG-mersu, mustana, käteisellä kiitos. Oli siinä myyjällä naaam venähtäny.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kävin, vaan ostin kaksi ja maksoin ihan laskulla kotosalta kun en jaksa käteistä raahata mukana..

Kerro ihmeessä, mistä olet löytänyt liikeen, jossa maksu onnistuu laskulla?

Tietenkin onnistuu. Se auto jää vaan sinne kauppaan ja maksat sitten laskun kotona ja käyt noutamassa auton. Näin ainakin itse tein. Varasin auton, maksoin kerralla kotona ja kävin hakemassa biilin.

Miksi laskun maksaakseen pitäisi käydä kotona? Sehän onnistuu mobiilisti heti autoliikkeessä.

No niin onnistuu tietenkin. Mutta kun tuo, mihin vastasin, kyseli, että missä ihmeessä onnistuu laskulla.... 

Ei ole varmaan kovin yleistä, mutta miksi ei onnistuisi ennakkolaskulla poikkeuksena sellaisen mummelin kohdalla, joka ei taivu nykyaikaisiin maksutapoihin.

Mun mies on 45 ja maksaa laskulla🤣

Vierailija
42/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen saanut palvelua. Kulahtaneilla vaatteilla ja vieläpä naisena. Mersuja juuri kattelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin 20 v opiskelijana pyörällä vesisateessa hakemaan isän Mersua Veholta huollosta sovitusti. Päällä oli farkut ja purjehdustakki.

Eivät uskoneet, että minulle voi sen auton antaa. Soittelivat isälleni, että joku tyttö täällä väittää olevansa sinun tyttäresi. Olin epäuskottava ulkonäöltäni.

No lopulta sain auton, pistin pyörän auton perään pyörätelineeseen ja vein auton isälleni.

Aiheen vierestä.

Vierailija
44/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuoliset automyyjät ovat juuri näitä pinnallisia horoi. Jos haluat kunnon palvelua valitse miesmyyjä.

Vierailija
45/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni auto lunastukseen ja kävin autokaupassa. Kauppias vaan totes, ettei heillä ole käytettyjä. Ei edes yrittänyt myydä uutta. Olisin voinut ostaakin uuden ja maksaa sen saman tien.

Päädyin kuitenkin lopulta ostamaan käytetyn. Löytyi netistä just sellainen, missä oli kaikki, mitä halusin. Oli tehtaan erikoisvarusteltu malli, vähän km ja sain sen samantien. Maksoin sen pois ja ajoin kotiin. Palvelu oli upeaa ja auto on huippukunnossa.

Typeriä osa automyyjistä. Mä olen ihan hyvin pukeutunut, joten en näyttänyt siltä, ettei olis varaa. En tiedä miksi se automyyjä oli niin tympeä. Olisko vaan siksi, että olen nainen.

Vierailija
46/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Tätä juttua kerrottiin jo kun ensimmäinen Fordin hyrysyssy rullasi linjastolta ulos.

Eikä ole autokauppiaitten tavat siitä paljon muuttuneet, kovin monella on omaa kokemusta.

Vierailija
47/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menin melkein suoraan lenkiltä asuntoesittelyyn, kun olin muistanu aikataulun väärin, pieruverkkareissa ja pipo päässä, vähän sentään ehdin kainalolta huuhdella, rispaantuneessa toppatakissa. Tuosta on jo monta vuotta. Muistan välittäjän ylimielisen ilmeen, painetun esitteen jouduin likipitäen väkisin kiskomaan hänen käsistään kun nippua piteli. Puhui muille esittelyyn tulleille kuin ruuneperi. Kun kysyin yhtiölainaosuudesta, ei vastannut vaan alkoi selittää miten asunto sopii pariskunnille. Kun mulle vihdoin puhui, kysyi ensimmäisenä mistä pankista on tarkoitus hakea lainaa j ymmärränkö, mitä asunto maksaa. Sanoin kuuluvalla äänellä, että ymmärrän hyvin mutta sillä ei ole merkitystä koska en tarvitse asuntorahoitusta ja jos ostan tämän kämpän, ostan tämän käteisellä. No, en ostanut tuota asuntoa, mutta toisen kylläkin. Olin juuri silloin perinyt äidinisältä suurehkon rahasumman jolla asunnon ostin.

Elikäs ehdit riisua huuhtoaksesi kainalot mutta puit samat hikiset vaatteet uudelleen? Miksi ihmeessä? Ja miten pestään kainalot toppatakissa? Olet outo.

Vierailija
48/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahasalkun kanssa autokaupoille tuleva nauretaan ulos ja kehoitetaan ensin viemään rahat pankkiin, niin aletaan sen jälkeen käymään kauppaa autosta. Rahoituksen ottaja on parempi asiakas, koska rahoituksestakin tulee myyjälle palkkio.

Eli ne persaukiset ovat sittenkin myyjän kannalta tuottoisampia asiakkaita?

Vierailija
49/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä menin melkein suoraan lenkiltä asuntoesittelyyn, kun olin muistanu aikataulun väärin, pieruverkkareissa ja pipo päässä, vähän sentään ehdin kainalolta huuhdella, rispaantuneessa toppatakissa. Tuosta on jo monta vuotta. Muistan välittäjän ylimielisen ilmeen, painetun esitteen jouduin likipitäen väkisin kiskomaan hänen käsistään kun nippua piteli. Puhui muille esittelyyn tulleille kuin ruuneperi. Kun kysyin yhtiölainaosuudesta, ei vastannut vaan alkoi selittää miten asunto sopii pariskunnille. Kun mulle vihdoin puhui, kysyi ensimmäisenä mistä pankista on tarkoitus hakea lainaa j ymmärränkö, mitä asunto maksaa. Sanoin kuuluvalla äänellä, että ymmärrän hyvin mutta sillä ei ole merkitystä koska en tarvitse asuntorahoitusta ja jos ostan tämän kämpän, ostan tämän käteisellä. No, en ostanut tuota asuntoa, mutta toisen kylläkin. Olin juuri silloin perinyt äidinisältä suurehkon rahasumman jolla asunnon ostin.

Elikäs ehdit riisua huuhtoaksesi kainalot mutta puit samat hikiset vaatteet uudelleen? Miksi ihmeessä? Ja miten pestään kainalot toppatakissa? Olet outo.

WC-tiloissa on usein naulakko, johon voi laittaa takin. Sitten vaan paita pois, kainaloiden huuhtelu, paita ja takki takaisin päälle ja baanalle.

Vierailija
50/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvat rinteet kirjoitti:

Automyyjä kylläkin kysyy, millaista etsit.

Kun menen rintaliivikauppaan, niin ei mulle sanota, että sulle varmaankin sellaiset isokokoiset beiget, jotka kantaa hyvin.

Niinpä ;)

Vierailija
51/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automyyjät ei oikeasti voi enää sortua tuollaiseen, kun ulkonäkö ei enää kerro mitään. Olen itse nähnyt, kun myyjä kauppasi lang S-mersua täysin Sulo Wilenin näköiselle äijälle. Osti muuten sen auton.

Vierailija
52/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kävin, vaan ostin kaksi ja maksoin ihan laskulla kotosalta kun en jaksa käteistä raahata mukana..

Tietenkin onnistuu. Se auto jää vaan sinne kauppaan ja maksat sitten laskun kotona ja käyt noutamassa auton. Näin ainakin itse tein. Varasin auton, maksoin kerralla kotona ja kävin hakemassa biilin.

Miksi laskun maksaakseen pitäisi käydä kotona? Sehän onnistuu mobiilisti heti autoliikkeessä.

No niin onnistuu tietenkin. Mutta kun tuo, mihin vastasin, kyseli, että missä ihmeessä onnistuu laskulla.... 

Ei ole varmaan kovin yleistä, mutta miksi ei onnistuisi ennakkolaskulla poikkeuksena sellaisen mummelin kohdalla, joka ei taivu nykyaikaisiin maksutapoihin.

Tällä mummelilla on ollut se käsitys, että ennakkolaskulla se maksetaan, kun tilataan tehtaalta erikoisvarusteltu auto. Mutta ehkä olin väärässä, siitä on niin pitkä aika kun viimeksi olen uuden auton ostanut. Laskulla maksoin silloinkin.

Vierailija
53/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä "omituinen miljoonikko" -legenda.

Vierailija
54/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri maalta kävi kaupungissa, osti samalla kaksi uutta isoa Volvoa ja uuden traktorin. Totesi, ettei jouda jatkuvasti kaupungissa ramppaamaan. Miehen tuntien oli rähjäisen näköinen. Olihan tuo palvelua saanut.

Isäni kiersi lähikaupunkien autokauppoja veljensä kanssa. Varmaan oli fleece, lippalakki ja ei niin istuvat farkut päällä. Olihan tuo saanut palvelua ja SUV-mersun tilattua.

Ei se siis aina ole ulkonäöstäkään kiinni se autokauppojen palvelu. Haistaisiko automyyjä tosiostajan?

Vierailija
55/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tökeröiltä myyjiltä pidä ostaa mitään, vaan äänestää jaloillaan ja mennä kauppaan jossa kohdellaan kaikkia asiakkaita hyvin.

Juuri näin. Olimme mieheni kanssa ostamassa ensimmäistä autoamme Metro-Autossa.

Myyjä mittaili miestäni päästä jalkoihin ja kysyi minkä verran sitä rahaa on.

Siihen päättyi orastava asiakkuus, ikinä ei olla käyty uudestaan.

Scan Autosta ostettiin säästetyillä rahoilla vuoden vanha Saab 96. Nyt ajellaan uusina ostetuilla autoilla.

Vierailija
56/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri. Kerro sinä missä autoliikkeessä onnistuu uuden auton maksaminen käteisellä? Ongelmia tulee jo 2000-3000€ autoissa.

Ja perustuu ihan lainsäädäntöön ja näin estetään rahanpesua.

Vierailija
57/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjälle ei ole mitään merkitystä, ostetaanko auto käteisellä vai rahoituksella. Eivät he kyllä haluakaan käteistä rahaa kymppitonneja, vaan antavat tilisiirron. Koettavat kyllä myydä rahoitusta, koska he saavat myydyistä rahoitussopimuksista bonusta. 

Vierailija
58/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uuden auto 49 000 euroa. Olisin voinut maksaa "käteisellä", mutta en sitä tehnyt koska 0 korolla tarjosivat. Saan sijoittamalla huomattavasti paremman tuoton, kuin maksamalla auton kokonaan pois samantien.

Vierailija
59/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaveri halusi mennä ja nolata tuntemattoman myyjän. Joka sattui olemaan mulkku, mutta olisi voinut olla se mukava autokauppias. Mahtavaa kun voi vaan mennä ja olla välittämättä muista tuon taivaallista. Resupekkana, mulla on rahaaaaaa, röyh!

Joo, tuon takia rikkaat käy just autokaupoissa: nöyryyttämässä myyjiä. Ei suinkaan sen auton takia. Valoja päälle!

Vierailija
60/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä "miljardööri meni ostamaan autoa kumppareissa ja tuulipuvussa"-juttuja tuntuu olevan niin kauheasti että luulisi autokauppiaiden ottaneen opikseen ettei ole kissaa karvoihin katsominen.