Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri meni autokauppaan kuluneissa vaatteissa ja tukka hapsottaen ja myyjä totesi ylimielisenä, että

Vierailija
04.12.2021 |

sulle varmaan jotain sopuhintaista käytettyä? Siihen kaveri, että ei vaan AMG-mersu, mustana, käteisellä kiitos. Oli siinä myyjällä naaam venähtäny.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla (nainen) on välillä samankaltainen tilanne… Jos menen omana itsenäni, puhtaana ja vaatimattomasti pukeutuneena, kauppaan, ensin tarjotaan jotain keskihintaista tai halpaa.

Vierailija
22/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt olen Suomessa Veholla käynyt sekä omissa että työasioissa niin puolet uutta Mersua ostavista ovat rikkaita maalaisukkoja jotka kulkevat risoissa verkkareissa. Myyjää ei myöskään kiinnosta miten auton maksat, rahoitussopimuksesta heti toki usein saavat bonareita. 

Tämä on niin kulunut vanha legenda vailla mitään totuuspohjaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin melkein suoraan lenkiltä asuntoesittelyyn, kun olin muistanu aikataulun väärin, pieruverkkareissa ja pipo päässä, vähän sentään ehdin kainalolta huuhdella, rispaantuneessa toppatakissa. Tuosta on jo monta vuotta. Muistan välittäjän ylimielisen ilmeen, painetun esitteen jouduin likipitäen väkisin kiskomaan hänen käsistään kun nippua piteli. Puhui muille esittelyyn tulleille kuin ruuneperi. Kun kysyin yhtiölainaosuudesta, ei vastannut vaan alkoi selittää miten asunto sopii pariskunnille. Kun mulle vihdoin puhui, kysyi ensimmäisenä mistä pankista on tarkoitus hakea lainaa j ymmärränkö, mitä asunto maksaa. Sanoin kuuluvalla äänellä, että ymmärrän hyvin mutta sillä ei ole merkitystä koska en tarvitse asuntorahoitusta ja jos ostan tämän kämpän, ostan tämän käteisellä. No, en ostanut tuota asuntoa, mutta toisen kylläkin. Olin juuri silloin perinyt äidinisältä suurehkon rahasumman jolla asunnon ostin.

Vierailija
24/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kävin, vaan ostin kaksi ja maksoin ihan laskulla kotosalta kun en jaksa käteistä raahata mukana..

Kerro ihmeessä, mistä olet löytänyt liikeen, jossa maksu onnistuu laskulla?

Tietenkin onnistuu. Se auto jää vaan sinne kauppaan ja maksat sitten laskun kotona ja käyt noutamassa auton. Näin ainakin itse tein. Varasin auton, maksoin kerralla kotona ja kävin hakemassa biilin.

Vierailija
25/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasalkun kanssa autokaupoille tuleva nauretaan ulos ja kehoitetaan ensin viemään rahat pankkiin, niin aletaan sen jälkeen käymään kauppaa autosta. Rahoituksen ottaja on parempi asiakas, koska rahoituksestakin tulee myyjälle palkkio.

Vierailija
26/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kävin, vaan ostin kaksi ja maksoin ihan laskulla kotosalta kun en jaksa käteistä raahata mukana..

Tietenkin onnistuu. Se auto jää vaan sinne kauppaan ja maksat sitten laskun kotona ja käyt noutamassa auton. Näin ainakin itse tein. Varasin auton, maksoin kerralla kotona ja kävin hakemassa biilin.

Eihän uutta autoa saa nykyää ikinä mukaan liikkeestä vaan se tilataan haluamillasi varusteilla tehtaalta. 

Vierailija
27/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tökeröiltä myyjiltä pidä ostaa mitään, vaan äänestää jaloillaan ja mennä kauppaan jossa kohdellaan kaikkia asiakkaita hyvin.

Ja missäköhän sellaisia kauppoja on?

Vierailija
28/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi laskun maksaakseen pitäisi käydä kotona? Sehän onnistuu mobiilisti heti autoliikkeessä.

Vierailija
29/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähänkin kokeneemmat myyjät tietää, että osa resupekoista onkin oikeasti miljonäärejä, ja taas bling blingiin pukeutuvat pintaliitäjät ovat useimmiten prsaukisia.

Juuri näin. Mä oon rikkaan perheen musta lammas mutta pukeuduin mutsin iloksi ihmisvaatteisiin kun käytiin autonäyttelyssä. Persaukisena mua ei voinut vähempää kiinnostaa ja kuljin keskenäni muka katselemassa autoja. Jopa tuli useampi myyjä vuorotellen esittelemään ihan sairaan hintaisia autoja. Sanoin että olen vanhempia vahtimassa ettei ne osta mitään överiä. Mut joo. Ei tosiaan vaatteista voi tietää statusta.

Vierailija
30/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän uutta autoa saa nykyää ikinä mukaan liikkeestä vaan se tilataan haluamillasi varusteilla tehtaalta. 

Joo. Niinhän sanoin, että varasin auton, maksoin ja kävin myöhemmin noutamassa. Helmikuussa -20 ostin uuden auton.

Vierailija
31/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMG mersuja saa alle 20 tonnilla. Joo on tosi erikoinen auto. Kunnes paska laukeaa ja saat maksaa kymppitonnin remontin.

Vierailija
32/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä autoliikkeet tilaa vähissämäärin autoja valmiiksi esittelyä ja nopeas myyntiä varten. Toki silloin pitää tyytyä siihen väriin ja varusteluun mikä se sattuu olemaan.

Vierailija
33/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi laskun maksaakseen pitäisi käydä kotona? Sehän onnistuu mobiilisti heti autoliikkeessä.

No niin onnistuu tietenkin. Mutta kun tuo, mihin vastasin, kyseli, että missä ihmeessä onnistuu laskulla.... 

Vierailija
34/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AMG mersuja saa alle 20 tonnilla. Joo on tosi erikoinen auto. Kunnes paska laukeaa ja saat maksaa kymppitonnin remontin.

OMG mersu?

Vierailija
35/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt olen Suomessa Veholla käynyt sekä omissa että työasioissa niin puolet uutta Mersua ostavista ovat rikkaita maalaisukkoja jotka kulkevat risoissa verkkareissa. Myyjää ei myöskään kiinnosta miten auton maksat, rahoitussopimuksesta heti toki usein saavat bonareita. 

Tämä on niin kulunut vanha legenda vailla mitään totuuspohjaa. 

Vehon johtaja sanoi jo 90-luvulla, ettei ole varaa tehdä päätelmiä ostajasya tämän iän, olemuksen tai vaatetuksen perusteella. Jo silloin "hupparipoika" saattoi olla IT-miljonääri, joka ostaa kalliin urheilumersun.

Vierailija
36/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin onnistuu tietenkin. Mutta kun tuo, mihin vastasin, kyseli, että missä ihmeessä onnistuu laskulla.... 

Ei ole varmaan kovin yleistä, mutta miksi ei onnistuisi ennakkolaskulla poikkeuksena sellaisen mummelin kohdalla, joka ei taivu nykyaikaisiin maksutapoihin.

Vierailija
37/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin seitenkymppisenä mummona autokauppaan . Suhtautuivat ihan hyvin ja liukenivat koppiinsa , kun sanoin katselevani ensin . Toisella kerralla sitten ostin auton ja veljeni oli neuvonantajana . Se oli ikimuistoinen Lada hyvällä maavaralla , jolla pääsi metsäteillä hyvin . Eikä ollut bensa kallis .

Vierailija
38/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mustana hinnat alkeaen karvalakkivärinä kun metalli ja premiumvärejäkin saatavilla? Naarmutkin näkyy heti tosi rumasti.

Vierailija
39/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa käteiskasaa ei varmaan rahanpesusääntelyn vuoksi voi ottaa vastaan autokaupassa vaan pitää maksaa tilin kautta?

Vierailija
40/64 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla (nainen) on välillä samankaltainen tilanne… Jos menen omana itsenäni, puhtaana ja vaatimattomasti pukeutuneena, kauppaan, ensin tarjotaan jotain keskihintaista tai halpaa.

Tarjotaan? Etkö sinä nainen tiedä mitä haluat?