Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan masturboinut työpaikallasi?

Vierailija
05.03.2015 |

Oletko koskaan masturboinut työ- tai opiskelupaikassasi? Ikäsi ja sukupuolesi ja millainen työ -opiskelupaikka? Firman nimenkin saa kirjoittaa, ei ole pakko jos ei taho.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:03"]

Olen. Kun tapasin mieheni 4vuotta sitten. Minua panetti niin kovasti, että oli pakko käydä tylpaikan vessassa päästämässä paineita ;). Vähän noloa, mutta totta...

[/quote]

Luin eka että Tylypahkan vessassa. :D Pitäisköhän mennä nukkumaan. 

Vierailija
2/62 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä vessassa ja työhuoneessa. Muutaman kerran vuodessa.

Teemu Tehtaalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:36"]

Kyllä. Koulun vessassa ja luokassa. Sekä omina kouluaikoina vessassa että nyt opena.

[/quote]

Siivoojat vain katsovat, että sinne se taas meni ja kun tulee pois, ei vessaa siivotessa haise paska kuin messinki vaan mulkku.

Vierailija
4/62 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:18"]Onneksi kukaan ei ole (vielä) sanonut olevansa päiväkodissa töissä :D
[/quote] onko tuolla niin väliä jos "pesee bidee suihkulla erityisen huolellisesti".

Vierailija
5/62 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin meinasin laittaa että en, mut olenhan mä :D Mulle tehtiin pari vuotta sitten vasektomia, ja operaatiosta oli kulunut 3kk, joten spermanäyte piti saada toimitetuksi laboratorioon. Silloinen työmaa oli aivan sairaalan vieressä, ja ajattelin hoitaa "homman" sitte työmaan vessassa ja viedä samointein sinne laboratorioon, kun siinä 100m päässä oli. Noh, homma ei kyllä ollut ihan niin helppo mitä luulin, ei oikein meinannut tulla yhtään mitään, siinä kuselta ja paskalta haisevassa pienessä vessakopissa, ja trafiikkia oli siel ulkopuolella koko ajan. Meinasin jo luovuttaa, kun ei meinannut irrota millään :D Sit muistin, et onhan mulla puhelimessa muutamia hieman eroottosempia kuvia vaimosta, onneks on niin seksikäs vaimo, että alkoihan se tulla lähelle, ja sit kun tuntu että, no nyt se tulee, nii vittu mä pudotin sen kipon lattialle, mihin se näyte piti tähdätä. Siellä mä kopissa rumistelin ja kyykin kyrpä kourassa etsien sitä kippoa ja koko ajan tunsin että en vittu ehdi sitä ampua siihen kippoon vaan se lentää sinne lattialle, sen verran kovasti sain puristettua meisselistä, että ehdin sen kipon sieltä lattialta ja sitten, kun tähtäsin siihen, niin eka ruiskaus tuli sellasella paineella et se kimposi sieltä kupista paidalle, onneks loput sain tähdättyy siihen :D Tuo ei kyllä olis onnistunut keneltäkään muulta, ku multa! Ei oli puuttunut muuta, kun et olisin ampunut itteeni silmään :D Mutta sainpahan siellä vastaanotossa olleen nuoren tytön punastumaan, kun työvehkeet päällä lampsin siihen tiskille ja sanoin että täs olis tällänen näyte, se nosti sitä purkkia valoa vasten, et nii mitäs tässä on? Siinä on ihan spermaa vaan...kylläpä helahti puna nätin tytön naamalle mukavasti :D Tämmönen tarina täällä :)

Vierailija
6/62 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:36"]

Kyllä. Koulun vessassa ja luokassa. Sekä omina kouluaikoina vessassa että nyt opena.

[/quote]

Opena runkkaat koulussa? Oletko joku pervo?
[/quote]
Miksi en runkkaisi, jos on sellanen fiilis? Työpaikka sekin on siinä missä muutkin. Ja kyllä taidan olla pervo.

Vierailija
7/62 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla runkkaamisen voittaa työpaikan kahvinkeittimeen kuseminen. Siitä saa paljon enemmän kiksejä.

Vierailija
8/62 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosituhannen vaihteessa löydettiin tekulla henkilökunnan vessasta anustappi. Oli hyvin pestynä jemmattu lavuaarin alle hajulukonpäälle. Kun löydettiin jonkun "aarre", niin tottakai löydös tuotiin henkilökunnan kahvipöytään esille ihmeteltäväksi, että mikähän laitos tämä tämmöinen on - kumimainen pötkylä, jossa päätäkohden pieneneviä palloja... :)

Kukaan ei tunnustanut... :D

Vierailija
9/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon. Pankissa.

Vierailija
10/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Toimistossa. Kyllä lensi mällit komeassa kaaressa! Olisi pitänyt saada filmille, niin olisin laittanut youtubeen ja linkin tänne.

Vierailija
12/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asiakkaan luona.

Vierailija
13/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurilaisravintolassa, olin työntekijänä. En pessyt käsiä, pyyhin vain talouspaperilla kouran kuivaksi....

M23

Vierailija
14/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa tuli useamman kerran runkulla käytyä veskissä

Vierailija
15/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa, vessassa. Olin töissä toimistossa jossa muutama törkeän hyvännäköinen huoltomies. Joskus flirtti oli vähän liiankin lennokasta. Olen siis nainen ja nuori. Vieläkin joskus ajatukset harhailee niitten työhousuihin, olisi varmaan pitänyt houkutella joku niistä mukaan...en kyllä oikeasti olisi ikinä uskaltanut koska varmaan olisivat suostuneetkin jos olisi kehdannut jotain ehdotella! 

Vierailija
16/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, N 47 v ja työpaikka on siistä sisätyötä jossain isossa toimistotalossa.

Vierailija
17/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kun tapasin mieheni 4vuotta sitten. Minua panetti niin kovasti, että oli pakko käydä tylpaikan vessassa päästämässä paineita ;). Vähän noloa, mutta totta...

Vierailija
18/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, muutkin on myöntänyt niin kehtaan minäkin tunnustaa. Yhtenä kesänä toimistohommissa kävin useasti vessassa masturboimassa. En sen takia että olisi kauheasti tehnyt mieli (juu ei ollut silmänruokaa meidän firmassa), vaan koska minulla ei kerta kaikkiaan ollut mitään tekemistä, eikä iltalehteäkään jaksa koko päivää selailla. 25 v nainen.

Vierailija
19/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen kassalla töissä, asiakkaat vähän häiritsee mutta saa ne tuotteet skannattua yhdelläkin kädellä.

Vierailija
20/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yksi ketju, minkä ansiosta huomaan eläväni täysin erilaista elämää kuin muut... Olen sanaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi