Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan masturboinut työpaikallasi?

Vierailija
05.03.2015 |

Oletko koskaan masturboinut työ- tai opiskelupaikassasi? Ikäsi ja sukupuolesi ja millainen työ -opiskelupaikka? Firman nimenkin saa kirjoittaa, ei ole pakko jos ei taho.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ylitöissä olin yksin ja tuli kovat paineet. Lainasin sihteerin työavokasta, kassit kantapäähän ja ja terskan tungin avoimesta kärjestä ulos ja hihna vielä päältä kiinni. Turposi niin, että vei hetken laukeamisen jälkeen, että sain terskan vedettyä reiästä takaisin. Arvatkaa, alkoiko jatkosta kiinnostaa, kun sihteeri kulki avokkaissaan...

Vierailija
42/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä omasta kädestä tullut toimiston vessassa helpotusta haettua monet kerrat. M63

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtuolin käsinojaan olen joskus hinkannut karvarakoa, kun olen säätöpöydän vieressä tehnyt töitä seisten ja sormet ovat olleet varattuna.

Vierailija
44/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satulatuoliin on tullut kihnuteltua...monet kerrat

Vierailija
45/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olin kaupassa kesätöissä ja ihastunut naispuoliseen työkaveriin. Hän kuitenkin seurusteli, joten ulos pyytäminen ei tullut kyseeseen. Yhtenä päivänä ko. naisella oli ilmeisesti vähän kiire jonnekin, kun hölkkäsi pitkin kaupan käytävää ja hänen isot rintansa pomppivat paidan sisällä. Siinä hetkessä tajusin olevani kunnolla puutteessa ja koska oma työvuoroni oli juuri päättynyt, painelin oitis työpaikan vessaan helpottamaan oloani. Kuvittelin elimeni liukuvan ihastukseni punattujen huulien välistä hänen suuhunsa eikä tarvinnut kauaa veivata kun tulin voimakkaasti. Olisin mieluusti päästänyt kunnon orgasmihuudon ilmoille, mutta kun ei voinut tietää, olisiko joku oven takana kuuloetäisyyden päässä. :D

Vierailija
46/62 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti 3-5 kertaa viikossa. Aina vessassa, koska muualla se ei olisi soveliasta. Muiden ei tulisi joutua näkemään sellaista työpaikallaan.

Mies40

Vierailija
47/62 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulussa, kirjastossa ja työpaikoilla. Pakko joskus päivän aikana helpottaa paineita. M47

Vierailija
48/62 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aikoinaan parikymppisenä poikana koululla ilta-aikaan, jolloin sinne pääsi kulunvalvonta-avaimella.

Menin useampikoppisen naisten WC:n koppiin, mahdollisesti perimmäiseen, tyydyttämään. Päiväaikaan tuo ei olisi mitenkään onnistunut, mutta ilta-aikaan kiihotti ajatus siitä, että olen väärällä puolella ja itseltäni kielletyllä alueella tekemässä "tuhmaa" juttua.

M35

Vierailija
49/62 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kukapa sen tietäis ja joskus tarttee pästää paineet pois.

Vierailija
50/62 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Aikaisemmin ajoin rekkaa. No, mitäpä sitä muutakaan pakollisen vuorokausilevon (vähintään 9h) aikana rekan hytissä ois puuhaillut kuin nukkunut ja nylkenyt apinaa.

Nykyään konttorihommissa, joten vähän harvemmin tulee runkattua töissä. Silloin tällöin kuitenkin byroon paskahuussissa otan tukevan otteen värkistäni ja...

Vierailija
51/62 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten WC tiloissa käyn runkkaamassa ja spermat lasken WC rinkulalle ja suljen kannen.

Vierailija
52/62 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satulatuoliin hinkutellut alkulämmmöt ja sitten pakko käydä naistenhuoneessa... kyllä tätä tapahtuu :)

Vierailija
53/62 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksatyömaan bajamajassa usein. Tekisi monesti mieli pyytää joku nuorista duunikavereista mukaan, en ole vielä rohjennut. - Raksakundi32

Vierailija
54/62 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Viimeksi tänään. Pisuaariin lensi.

Vierailija
55/62 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pääasiassa etähommissa ja aika usein tulee runkattua

Vierailija
56/62 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimistossa töissä ja halut on usein päällä ihan kunnolla varsinkin ovulaation aikaan, silloin on melkeimpä pakko käydä sormeilemassa orgasmi tai pari toimiston veskissä että voi edes jotenkin keskittyä töihin. N 32v

Vierailija
57/62 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleenpainuvampana ehkä tämä... Järvenpäässä eräs toimistorakennus oli valmistumassa ja olin siellä tekemässä ilmanvaihtolaitteiden säätöä. Olin edellisviikonloppuna päässyt tuikkaamaan frendin vaimoa takaapäin kakkoseen. Se tuli jotenkin niin elävästi mieleen siinä työn touhuissa, niin vetäsin lapaseen siinä.

Mällit lensi pitkin toimiston lattiaa...

Vierailija
58/62 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Nelikymppinen mies ja masturboinut jokaisessa paikassa, missä olen viettänyt pidempään kuin tunnin. Töissä korkealla tasolla valtionhallinnossa.

En nyt sentään noin, mutta jokaisessa työ- ja koulupaikassani olen kyllä tumputtanut. M 40 (eri).

Vierailija
59/62 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, useasti. N35, toimistotyö

Vierailija
60/62 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Rakennan loma-asuntoja ja 15 vuotta sitten päätin että joka työmaalla vedän ja näin olen toiminut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme