Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan masturboinut työpaikallasi?

Vierailija
05.03.2015 |

Oletko koskaan masturboinut työ- tai opiskelupaikassasi? Ikäsi ja sukupuolesi ja millainen työ -opiskelupaikka? Firman nimenkin saa kirjoittaa, ei ole pakko jos ei taho.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa joskus, kun oli vähän sellainen töitä ja koulua koko ajan -elämäntilanne. Ja siis todellakin vessassa. Eipä tulis kyllä töissä tuollainen mieleenkään.

Vierailija
22/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masturboinut koulussa ja harrastanut seksiä koulussa 16-vuotiaana ja työpaikalla 23-25-vuotiaana. Koulu oli ammattikoulu ja työpaikka eräs markkinointifirma (nyt jo kaatunut). Olen 29-vuotias nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:06"]Ja taas yksi ketju, minkä ansiosta huomaan eläväni täysin erilaista elämää kuin muut... Olen sanaton.
[/quote]
Sama.

Vierailija
24/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Nelikymppinen mies ja masturboinut jokaisessa paikassa, missä olen viettänyt pidempään kuin tunnin. Töissä korkealla tasolla valtionhallinnossa.

Vierailija
25/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa, lukiossa, yliopistossa, työpaikalla, toisella työpaikalla, kolmannella työpaikalla....

Vierailija
26/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En masturboinut, mutta sekstaillut olen sekä omassa että mieheni työhuoneessa.

Vierailija
27/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kukaan ei ole (vielä) sanonut olevansa päiväkodissa töissä :D

Vierailija
28/62 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin silloin työkseni, joten työautossa.

Vierailija
29/62 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon sakastissa ollessani oppaana kesätöissä. Oh sweet jesus!

Vierailija
30/62 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jokaisessa koulu- ja työpaikassa jossakin vaiheessa :D En edes muista mitään yksittäistä kertaa. Ei sille ovulaatio-panetukselle aina vaan mitään voi. Hyvä käsihygienia tietysti ennen ja jälkeen ja takaisin hoitamaan potilaita, joista haastavimpiakin muuten jaksaa huomattavasti helpommin hymyillen kun ei kerää turhaa painetta :) N27

Vierailija
31/62 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tänään viimeksi kun olin jutellut yhden naispuolisen 50 v uhkean rouvan kanssa...sanoin, että pieni hetki, haen yhden kopion huoneestani. Kävinkin vessassa nopealla, enkä pessyt käsiä. Käteltiin tapaamisen lopuksi ;)

Vierailija
32/62 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 16:45"]Varmaan jokaisessa koulu- ja työpaikassa jossakin vaiheessa :D En edes muista mitään yksittäistä kertaa. Ei sille ovulaatio-panetukselle aina vaan mitään voi. Hyvä käsihygienia tietysti ennen ja jälkeen ja takaisin hoitamaan potilaita, joista haastavimpiakin muuten jaksaa huomattavasti helpommin hymyillen kun ei kerää turhaa painetta :) N27
[/quote]
Minulla on sama juttu koulussa. Välkällä spermat pönttöön niin ei se häröilevä, 30 sekuntia kerrallaan keskittyvä, ilman välineitä tunnille tuleva Nico-Luca tai Jessica-Pessica vituta ihan niin paljoa.

Vierailija
33/62 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin 5 kertaa viikossa. Se onkin pääsntöisesti mun koko seksielämäni. Noin kerran kuukaudessa on poikkeus kun vaimo "antaa". Jees-meininki... Kyseessä paikallinen ylipoisto. Yleensä tietsikan äärellä, hätätapauksissa vessassa.

Vierailija
34/62 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:36"]

Kyllä. Koulun vessassa ja luokassa. Sekä omina kouluaikoina vessassa että nyt opena.

[/quote]

Opena runkkaat koulussa? Oletko joku pervo?

Vierailija
35/62 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:53"]

Pari kertaa, vessassa. Olin töissä toimistossa jossa muutama törkeän hyvännäköinen huoltomies. Joskus flirtti oli vähän liiankin lennokasta. Olen siis nainen ja nuori. Vieläkin joskus ajatukset harhailee niitten työhousuihin, olisi varmaan pitänyt houkutella joku niistä mukaan...en kyllä oikeasti olisi ikinä uskaltanut koska varmaan olisivat suostuneetkin jos olisi kehdannut jotain ehdotella! 

[/quote]

Olisit ehdottanut

Vierailija
36/62 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:06"]

Ja taas yksi ketju, minkä ansiosta huomaan eläväni täysin erilaista elämää kuin muut... Olen sanaton.

[/quote]

Kai tajuat että suurin osa noista on keksittyjä?

Vierailija
37/62 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös runkannut ollessani koulussa töissä. En koskaan oppilaana. Olin parikymppinen ja panetti vaan niin saatanasti, että päätin roiskia. Kai se on kaikki kerran elämässä tehtävä.

Vierailija
38/62 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joka päivä päivärunkku klo 12.00.

T: toim.joht

Vierailija
39/62 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 22 vuotias poika työskentelen kahvilassa kerran töitten jälkeen olin pukkaris vaihtaa vaatteita ja olin menos suihkuun työ kaverini tuli myös vaihtaa vaatteita oltiin molemmat alasti kaverini on 29 mies mul alko seisoo kysyin kaveriltani ootko ikinä pannu miestä

Kaverini sano en oo ois kiva kokeilla kuinka hyvältä tuntuu mä innostuin sanoin mee tohon suihkun seinää vasten nelin kontin

Sanoin ei oo kortsuja kaverini sano ei haittaa anna mennä vaan ilman poika

Työnsin munani kaverini ahteriin kaverini sano uuh tuntuu hyvältä pane niin kovaa kun jaksat

Hetken pantua sanoin koht tulee kaverini anna tulla vaan laukesin kaverin ahteriin naurettiin ja mentiin suihkuun yhes ja lähettiin kotiin

Aamulla otettiin pikapanot vielä ennen töitä

Ja töitten jälkeen vielä uudeelleen

Sitten kaverini muutti naapuriini niin alettiin panee useammin

Kaverini tuli vkon lopuksi mökilleni saunottiin ja uitiin nakuna oltiin koko mökki reissu alasti välillä pantiin nukuttiin alasti vierekkäin pantiin myös ulkona oli ihanaa

Vierailija
40/62 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monet kerrat ja varmaan aika lailla kaikilla työpaikoilla, missä oon töissä ollut elämäni aikana. Nykyisin se on helppoa, kun on toimistolla oma työhuone. Sormi pöksyihin ja mmmm. Kerran tosin tuli työkaveri omilla avaimilla huoneeseen juuri kun olin lauennut. Onneksi ehdin vetää litimärät sormet pois housuista. En tiedä aavistiko se jotain mun ilmeestä :D N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi