Oletko koskaan masturboinut työpaikallasi?
Oletko koskaan masturboinut työ- tai opiskelupaikassasi? Ikäsi ja sukupuolesi ja millainen työ -opiskelupaikka? Firman nimenkin saa kirjoittaa, ei ole pakko jos ei taho.
Kommentit (62)
Olen masturboinut koulussa ja harrastanut seksiä koulussa 16-vuotiaana ja työpaikalla 23-25-vuotiaana. Koulu oli ammattikoulu ja työpaikka eräs markkinointifirma (nyt jo kaatunut). Olen 29-vuotias nainen.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:06"]Ja taas yksi ketju, minkä ansiosta huomaan eläväni täysin erilaista elämää kuin muut... Olen sanaton.
[/quote]
Sama.
Olen. Nelikymppinen mies ja masturboinut jokaisessa paikassa, missä olen viettänyt pidempään kuin tunnin. Töissä korkealla tasolla valtionhallinnossa.
Koulussa, lukiossa, yliopistossa, työpaikalla, toisella työpaikalla, kolmannella työpaikalla....
En masturboinut, mutta sekstaillut olen sekä omassa että mieheni työhuoneessa.
Onneksi kukaan ei ole (vielä) sanonut olevansa päiväkodissa töissä :D
Ajoin silloin työkseni, joten työautossa.
Kirkon sakastissa ollessani oppaana kesätöissä. Oh sweet jesus!
Varmaan jokaisessa koulu- ja työpaikassa jossakin vaiheessa :D En edes muista mitään yksittäistä kertaa. Ei sille ovulaatio-panetukselle aina vaan mitään voi. Hyvä käsihygienia tietysti ennen ja jälkeen ja takaisin hoitamaan potilaita, joista haastavimpiakin muuten jaksaa huomattavasti helpommin hymyillen kun ei kerää turhaa painetta :) N27
Olen. Tänään viimeksi kun olin jutellut yhden naispuolisen 50 v uhkean rouvan kanssa...sanoin, että pieni hetki, haen yhden kopion huoneestani. Kävinkin vessassa nopealla, enkä pessyt käsiä. Käteltiin tapaamisen lopuksi ;)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 16:45"]Varmaan jokaisessa koulu- ja työpaikassa jossakin vaiheessa :D En edes muista mitään yksittäistä kertaa. Ei sille ovulaatio-panetukselle aina vaan mitään voi. Hyvä käsihygienia tietysti ennen ja jälkeen ja takaisin hoitamaan potilaita, joista haastavimpiakin muuten jaksaa huomattavasti helpommin hymyillen kun ei kerää turhaa painetta :) N27
[/quote]
Minulla on sama juttu koulussa. Välkällä spermat pönttöön niin ei se häröilevä, 30 sekuntia kerrallaan keskittyvä, ilman välineitä tunnille tuleva Nico-Luca tai Jessica-Pessica vituta ihan niin paljoa.
Keskimäärin 5 kertaa viikossa. Se onkin pääsntöisesti mun koko seksielämäni. Noin kerran kuukaudessa on poikkeus kun vaimo "antaa". Jees-meininki... Kyseessä paikallinen ylipoisto. Yleensä tietsikan äärellä, hätätapauksissa vessassa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:36"]
Kyllä. Koulun vessassa ja luokassa. Sekä omina kouluaikoina vessassa että nyt opena.
[/quote]
Opena runkkaat koulussa? Oletko joku pervo?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:53"]
Pari kertaa, vessassa. Olin töissä toimistossa jossa muutama törkeän hyvännäköinen huoltomies. Joskus flirtti oli vähän liiankin lennokasta. Olen siis nainen ja nuori. Vieläkin joskus ajatukset harhailee niitten työhousuihin, olisi varmaan pitänyt houkutella joku niistä mukaan...en kyllä oikeasti olisi ikinä uskaltanut koska varmaan olisivat suostuneetkin jos olisi kehdannut jotain ehdotella!
[/quote]
Olisit ehdottanut
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:06"]
Ja taas yksi ketju, minkä ansiosta huomaan eläväni täysin erilaista elämää kuin muut... Olen sanaton.
[/quote]
Kai tajuat että suurin osa noista on keksittyjä?
Olen myös runkannut ollessani koulussa töissä. En koskaan oppilaana. Olin parikymppinen ja panetti vaan niin saatanasti, että päätin roiskia. Kai se on kaikki kerran elämässä tehtävä.
Minulla on joka päivä päivärunkku klo 12.00.
T: toim.joht
Oon 22 vuotias poika työskentelen kahvilassa kerran töitten jälkeen olin pukkaris vaihtaa vaatteita ja olin menos suihkuun työ kaverini tuli myös vaihtaa vaatteita oltiin molemmat alasti kaverini on 29 mies mul alko seisoo kysyin kaveriltani ootko ikinä pannu miestä
Kaverini sano en oo ois kiva kokeilla kuinka hyvältä tuntuu mä innostuin sanoin mee tohon suihkun seinää vasten nelin kontin
Sanoin ei oo kortsuja kaverini sano ei haittaa anna mennä vaan ilman poika
Työnsin munani kaverini ahteriin kaverini sano uuh tuntuu hyvältä pane niin kovaa kun jaksat
Hetken pantua sanoin koht tulee kaverini anna tulla vaan laukesin kaverin ahteriin naurettiin ja mentiin suihkuun yhes ja lähettiin kotiin
Aamulla otettiin pikapanot vielä ennen töitä
Ja töitten jälkeen vielä uudeelleen
Sitten kaverini muutti naapuriini niin alettiin panee useammin
Kaverini tuli vkon lopuksi mökilleni saunottiin ja uitiin nakuna oltiin koko mökki reissu alasti välillä pantiin nukuttiin alasti vierekkäin pantiin myös ulkona oli ihanaa
Olen monet kerrat ja varmaan aika lailla kaikilla työpaikoilla, missä oon töissä ollut elämäni aikana. Nykyisin se on helppoa, kun on toimistolla oma työhuone. Sormi pöksyihin ja mmmm. Kerran tosin tuli työkaveri omilla avaimilla huoneeseen juuri kun olin lauennut. Onneksi ehdin vetää litimärät sormet pois housuista. En tiedä aavistiko se jotain mun ilmeestä :D N31
Koulussa joskus, kun oli vähän sellainen töitä ja koulua koko ajan -elämäntilanne. Ja siis todellakin vessassa. Eipä tulis kyllä töissä tuollainen mieleenkään.