Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kansanedustajilla sijoitusasuntoja, joissa oma lapsi vuokralaisena (esim. opiskeluaikanaan) asuu?

Vierailija
15.11.2023 |

Sellaisiin asuntoihin saa jatkossakin asumistukea, omistusasunnoilta se poistetaan. Tässä luulisi olevan jonkinlaista ristiriitaa, mutta otsikon kaltainen asiantila voisi tehdä kaiken hyvin ymmärrettäväksi.      

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti on. Mun aika monen kaverin vanhempi ostanu niille opiskelukämpän, ei toki kukaan kansanedustajia. Mut luulis et noil tuloilla ostais helpostikki.

Vierailija
2/12 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään toimittajaa jota kiinnostaisi selvittää asia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi, jos on varaa ja mahdollisuus ja tarvetta....

Vierailija
4/12 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se teille kuulu onko niillä sijoitusasuntoja? Tuskin nekään tutkii onko teillä. Kateelliset.

Vierailija
5/12 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit keskituloiset ihmiset ymmärtävät, että jos joku asia ei ole laitonta ja sillä vielä rikastuu, sitä saa vapaasti tehdä. Ainoastaan köyhimmät yrittävät vetää kaikki muut sinne samalle tasolle kanssaan.

Vierailija
6/12 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin juuri erään poliitikon tyttären kävelevän kaupungilla kaverinsa kanssa.

Juuri päässyt "naisen ikään", kun tissit alkaneet hieman törröttämään paidan lävitse.

Vierailija
7/12 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se teille kuulu onko niillä sijoitusasuntoja? Tuskin nekään tutkii onko teillä. Kateelliset.

-----

Mitä tekemistä tällä on kateellisuuden kanssa? Pikemminkin sen kanssa, vaikuttaako henkilökohtainen etu päätöksiin - ja kysymys tietysti herää erityisesti tapauksissa joissa esiintyy epäjohdonmukaisuutta 

Vierailija
8/12 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sijoitusasuntoonko SAA edelleen asumistukea? Vaikka siinä asuisi vuokralla oma lapsi? Miten tämä eroaa omistusasunnosta? Eli jos itse asun siinä en saa, mutta jos lapseni asuu niin hän saa? 

Eli kannattaako mun vuokrata tämä omistuskämppä lapselle ja mennä itse vuokralle vieraalle?

Vierailija
9/12 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustajien sijoitusasunnot näkyvät heidän sidonnaisuusilmoituksistaan. Sitä niissä ei kuitenkaan näy, kuka asunnossa asuu.

Vierailija
10/12 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustajaksi voi hakea kuka vaan ja toki päätöksiin vaikuttaa helpolla omat moraaliset, eettiset ja taloudelliset ajatukset. Ei muuta kuin ensi kerralla vaalikamppanja käyntiin.

Vierailija
11/12 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sijoitusasuntoonko SAA edelleen asumistukea? Vaikka siinä asuisi vuokralla oma lapsi? Miten tämä eroaa omistusasunnosta? Eli jos itse asun siinä en saa, mutta jos lapseni asuu niin hän saa? 

Eli kannattaako mun vuokrata tämä omistuskämppä lapselle ja mennä itse vuokralle vieraalle?

Varmaan sitten kannattaa? 

Vierailija
12/12 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustajaksi voi hakea kuka vaan ja toki päätöksiin vaikuttaa helpolla omat moraaliset, eettiset ja taloudelliset ajatukset. Ei muuta kuin ensi kerralla vaalikamppanja käyntiin.

Kansanedustajana voi kuka tahansa ajaa omaa henkilökohtaista etuaan. Ei muuta kuin ensi kerralla vaalikamppanja käyntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän