Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen seksin vonkaus

Vierailija
04.12.2021 |

Onko teillä samanlaista? Lapset meni eilen mummolaan. Oltiin varattu kuudeksi pöytä ravintolasta ja sen jälkeen oli tarkoitus viettää koti-iltaa (laitoin Vain elämää nauhalle). Huomasin että taas alkaa vonkaus, kun jo ennen raflaa mies oli persauksissa kiinni.

Heti kun päästiin kotisohvalle, oli mies tisseissä kiinni. Olin jo aiemmin illalla sanonut että haluan rauhallisen koti-illan, kun ei tarvitse huolehtia lapsista. Mies möksähti ja lähti nukkumaan. Aamulla kun sain silmäni auki, niin taas oli mies tisseissä ja persiessä kiinni. En ymmärrä mikä helkkarin seksi-into ukolle tulee, kun lapset ei ole kotona.

Välillä tuntuu siltä että mieluummin taidan pitää lapset kotona, ettei tarvitse koko ajan olla valppaan miehen kopeloinnille. Kyllä minä kerron jos minä haluan seksiä, mutta miehen käytös ei ainakaan lisää seksin määrää.

Kommentit (259)

Vierailija
201/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Ukon keksintö vedota selibaattiin siksi, että että naiminen olisi naiselle vaarallista on kyllä tyhmin perustelu mitä ikinä tullut vastaan nykypäivän ehkäisykulttuurissa ja sairaanhoidossa.  Naisten mielidettä ei ole  tietenkään kysytty. Eikö voisi suosiolla itselleen myöntään ettei seksi ole koskaan kiinnostanut tai että kiinnostus  jonnekin muualla alunperinkin. Sellainenkin tosiasia vielä, että monilla naisillä hedelmällisyys loppuu ennen 40v ikää tai vähän sen jälkeen. Mikäs se seksittömyyden peruste sitten on? 

Muutenkin niin absurdia, että täysin aseksuuli yrittää puhua seksistä, sen järkevyystä ja siitä miksi toinen saisi olla haluton ja kylmä. Kylmäksi haluton muuttuu välttäessään kaikkea läheistyyttä mikä aiheuttaisi halukkaalle himoja. Läheisyyttä ja rakkautta toivova työnnetään pois jaloista. Sitten jollain on vielä otsaa väittää rakastavansa. Jos mies on sairas ja avun tarpeessa rakas vaimo hoitaa ja auttaa miestään, mutta mitä rakkautta se on jos mies kärsii läheisyydenpuutteesta ja avusta ja vaimo kääntää vain selän. 

Ihmisen henkisiin ja fyysisiin perustarpeisiin kuuluu tulla rakastetuksi ja kohdata läheisyyttä. Se ei ole järjellä ajateltavissa poistettavissa, kun on syntymekanismeja ja ihmisille lajina luontaista.  Väkivaltainen yksipuolinen vieroittaminen ei ole kenellekään hyväksi, saati että kenenkään kannattaisi sellaiseen suhteeseen enää jäädä. 

Ei myöskään sellaiseen, missä ei saa läheisyyttä ja hellyyttä muulloin kuin seksin yhteydessä. Tämä on usein tilanne noissa kuvaamissasi tapauksissa, joissa toinen haluaa enemmän kuin toinen. Ihmisen henkisiin ja fyysisiin perustarpeisiin pitäisi kuulua tulla rakastetuksi ja kohdata läheisyyttä myös silloin, kun seksi ei ole tavoitteena.

Ihan kuin naiset testaisi, että pysyykö se mies siinä vaikkei saakaan. Ettei se vaan ole seksin perässä. Vaikka seksillä ne on saatu osaltaan narutettua suhteeseen.

Läheisyys ja seksi ovat jatkumo, usein toinen johtaa toiseen. Miksi mennään aina niiden naisten halujen ja mieltymysten mukaan?

Koska naiset haluavat keskimäärin vähemmän. On kannattavaa pitää tärkeintä pääomaa vähän niukasti saatavilla, niin arvo pysyy korkealla.

Jos miehet saisivat seksiä riittävästi (jostain), niin moniko niistä korkealibidoisista alkaa enää vakavaan suhteeseen? Ei se yhteiskunta niin toimi.

Libido + henkinen yhteys + rakkaus = Hyvä seksi.

Mielestäni se on korvaamattoman arvokasta eikä sitä voi rahamaailman termeillä arvottaa. Onneksi on myös miehiä, joille tärkeää on muukin kuin pelkkä libido. T. Eräs typy

Jep, mutta jos sinulla on libido, niin nuo kaksi muuta eivät riitä. Itsellä tossa yhtälössä nuo ovat kaikki samalla viivalla, jos ongelmia ei ole. Mikään ei ole sen enempää tulos toisesta. Ajattelussa on iso ero, koita ymmärtää se. Se mikä sulle on hyvää, on mulle ihan silkkaa tuskaa. 

Jätä itse esimerkiksi henkinen yhteys pois tarpeettomana. 

Ja miksi sä pidät libidoa vähempiarvoisena kuin noita muita? 

En suinkaan pidä libidoa vähempiarvoisena vaan tarkoitin että pelkkä libido ei minun mielestäni tuo hyvää seksiä vaan noiden kolmen tekijän summautuminen. Nykymenossa ja tällä palstalla vain ehkä libidotekijät korostuu enemmän. Ja hei, ilman libidoa ei tuosta yhtälöstä tuu hittoakaan. Ja joo joo joo kaikilla on omat kokemukset ja kärsimykset, turha sitä on mun naamaan hieroo. T. Sama typy

Totta kyllä, hyvin selitetty! 

Vierailija
202/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etoo sama juttu kuin alottajaakin. Kuinka paljon seksiä miehellä pitää olla että sitä on riittävästi? Annan ehkä kerran viikossa tai jos sattuu menkat, niin voi mennä pari kolmekin viikkoa. Voisin olla ihan hyvin vaikka kokonaan ilman seksiä, mutta kukaan ei kestä sitä miehen kiukuttelua parin viikon jälkeen. Siipalle kelpaisi varmaan joka päivä, mutta tuollaiseen en kyllä itse suostuisi. Mielestäni hyvä kompromissi on max kerta viikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Ukon kommenttiin, kun ei ero edellisessä:

No sepä se, sinä olet itse sokea, kun et ymmärrä rakastelusta ja seksistä yhtään mitään.  Silti pitää olla täällä selittämässä mitä ihmeellisimpiä selityksiä. Ongelma on, ettet näe tai ymmärrä mitä et näe, etkä ymmärrä. Sinulla on rakastelun ja seksuaalisuuden kohdalla musta aukko.  Ihan sama kuin yrittäisi jollekin ammattilaiselle antaa ohjeita netistä kaivamilla "ohjeilla".  Miksi yrität jääräpäisesti selittää asioita, mistä ei ole mitään hajua.  Vai on seksuaalisuus sinulle vain tottumus. Sama juttu varmaan pashalla käynti, pidä sisälläsi, on vain tottumus. :)))))

Kun kerran nyt noin raflaavan esimerkin keksit, niin mennään sitten sillä: Toisella on ripuli, sinulla vatsa toimii kerran päivässä. Kumppani vaatii sinua toimittamaan ison hädän kolme kertaa päivässä, koska se on hänen rytminsä. Otat siis säännöllisesti ulostuslääkettä, koska sinun kuuluu toimia hänen rytminsä mukaan. Näinkö teillä mentäisiin?

Vierailija
204/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etoo sama juttu kuin alottajaakin. Kuinka paljon seksiä miehellä pitää olla että sitä on riittävästi? Annan ehkä kerran viikossa tai jos sattuu menkat, niin voi mennä pari kolmekin viikkoa. Voisin olla ihan hyvin vaikka kokonaan ilman seksiä, mutta kukaan ei kestä sitä miehen kiukuttelua parin viikon jälkeen. Siipalle kelpaisi varmaan joka päivä, mutta tuollaiseen en kyllä itse suostuisi. Mielestäni hyvä kompromissi on max kerta viikkoon.

Meillä minä kyllä ihan oikeasti haluan pari kolme kertaa viikossa, mutta miehelle se ei riitä. Kiukuttelua ja murjotusta on siis neljänä tai viitenä päivänä viikossa. Ei tämä oikein toimi, on raskasta pakottaa itsensä seksiin päivittäin kun omaa halua ei niin usein ole. En koe olevani viallinen, mutta mies on eri mieltä. Pattitilanne.

Vierailija
205/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä kyllä ihan oikeasti haluan pari kolme kertaa viikossa, mutta miehelle se ei riitä. Kiukuttelua ja murjotusta on siis neljänä tai viitenä päivänä viikossa. Ei tämä oikein toimi, on raskasta pakottaa itsensä seksiin päivittäin kun omaa halua ei niin usein ole. En koe olevani viallinen, mutta mies on eri mieltä. Pattitilanne.

Kyllä tuollaisesta jatkuvasta painostuksesta tulee jo psyykkisiä vaurioita. Kannattaa varmaan miettiä, kuinka haluttava tuollainen parisuhde on.

Itse todennäköisesti harkitsisin eroa vakavasti.

Vierailija
206/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollaisesta jatkuvasta painostuksesta tulee jo psyykkisiä vaurioita. Kannattaa varmaan miettiä, kuinka haluttava tuollainen parisuhde on.

Itse todennäköisesti harkitsisin eroa vakavasti.

Kyllähän tuo on jo vaikuttanut negatiivisesti omaan halukkuuteeni tuo jatkuva riittämättömyyden tunne. Oikeasti en kyllä tiedä, pitääkö tässä tosiaankin mennä johonkin tutkimuksiin, että miksi olen ”haluton” - mikä määrä seksiä on se normaali, milloin on kyse haluttomuudesta? En ollut koskaan kuvitellut olevani pihtari, kun useita kertoja viikossa seksiä olen halunnut, mutta näin sitä vaan on sellainen saanut huomata olevansa. Tämän päivän seksimaina tuntuu jotenkin kummalliselta. Aina pitäisi olla seksiä harrastamassa ja aina mennään sen halukkaamman mielihalujen mukaan. Minun kuuluisi varmaan elää yksin. Harkinnassa on.

Vierailija
207/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas miehet, mikä määrä seksiä on mielestänne normaali? Kuinka usein teillä pitää peiton heilua, että voitte jättää nimittelemättä kumppanianne pihtariksi? Onko joka toinen päivä tai kaksi kertaa viikossa liian vähän? Vaimo pihtaa ja kiristää seksillä, jos noilla määrillä mennään?

Vierailija
208/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopiva tahti on suunnilleen kerran päivässä tai ainakin melkein joka päivä. Vaimo haluaa suunnilleen joka toinen päivä, mutta tietää ja hyväksyy, että minä haluan joka päivä. Silloin, kun vaimon ei tee mieli, on kolme vaihtoehtoa. Joskus annan vain olla ja odotan seuraavaan päivään. Ei siinä tarvitse murjottaa tai kiukutella, kun tiedän, että huomenna se vaimokin taas jo haluaa. Joskus on seksiä mielikseni silti, vaikka vaimon ei ihmeemmin teekään mieli, mutta ei se silti hänelle vastenmielistäkään ole. Ja joskus sitten runkkaan. Sen vaimo tietää ja välillä näkeekin. Joskus hän jopa auttaa siinä poseeraamalla alasti tai koskettelemalla minua tai vaikka sanomalla, että pyykkikorin päältä voi ottaa pikkuhousut. 

Tuskin se miehesi murjottaisi tai kiukuttelisi, jos teillä olisi vähän parempi kompromissi, joka sovitaan yhdessä.

Vierailija
209/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopiva tahti on suunnilleen kerran päivässä tai ainakin melkein joka päivä. Vaimo haluaa suunnilleen joka toinen päivä, mutta tietää ja hyväksyy, että minä haluan joka päivä. Silloin, kun vaimon ei tee mieli, on kolme vaihtoehtoa. Joskus annan vain olla ja odotan seuraavaan päivään. Ei siinä tarvitse murjottaa tai kiukutella, kun tiedän, että huomenna se vaimokin taas jo haluaa. Joskus on seksiä mielikseni silti, vaikka vaimon ei ihmeemmin teekään mieli, mutta ei se silti hänelle vastenmielistäkään ole. Ja joskus sitten runkkaan. Sen vaimo tietää ja välillä näkeekin. Joskus hän jopa auttaa siinä poseeraamalla alasti tai koskettelemalla minua tai vaikka sanomalla, että pyykkikorin päältä voi ottaa pikkuhousut. 

Tuskin se miehesi murjottaisi tai kiukuttelisi, jos teillä olisi vähän parempi kompromissi, joka sovitaan yhdessä.

Millaisen kompromissin tekisitte, jos vaimosi haluaisi kaksi kertaa päivässä?

Vierailija
210/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Ukon keksintö vedota selibaattiin siksi, että että naiminen olisi naiselle vaarallista on kyllä tyhmin perustelu mitä ikinä tullut vastaan nykypäivän ehkäisykulttuurissa ja sairaanhoidossa.  Naisten mielidettä ei ole  tietenkään kysytty. Eikö voisi suosiolla itselleen myöntään ettei seksi ole koskaan kiinnostanut tai että kiinnostus  jonnekin muualla alunperinkin. Sellainenkin tosiasia vielä, että monilla naisillä hedelmällisyys loppuu ennen 40v ikää tai vähän sen jälkeen. Mikäs se seksittömyyden peruste sitten on? 

Muutenkin niin absurdia, että täysin aseksuuli yrittää puhua seksistä, sen järkevyystä ja siitä miksi toinen saisi olla haluton ja kylmä. Kylmäksi haluton muuttuu välttäessään kaikkea läheistyyttä mikä aiheuttaisi halukkaalle himoja. Läheisyyttä ja rakkautta toivova työnnetään pois jaloista. Sitten jollain on vielä otsaa väittää rakastavansa. Jos mies on sairas ja avun tarpeessa rakas vaimo hoitaa ja auttaa miestään, mutta mitä rakkautta se on jos mies kärsii läheisyydenpuutteesta ja avusta ja vaimo kääntää vain selän. 

Ihmisen henkisiin ja fyysisiin perustarpeisiin kuuluu tulla rakastetuksi ja kohdata läheisyyttä. Se ei ole järjellä ajateltavissa poistettavissa, kun on syntymekanismeja ja ihmisille lajina luontaista.  Väkivaltainen yksipuolinen vieroittaminen ei ole kenellekään hyväksi, saati että kenenkään kannattaisi sellaiseen suhteeseen enää jäädä. 

Ei myöskään sellaiseen, missä ei saa läheisyyttä ja hellyyttä muulloin kuin seksin yhteydessä. Tämä on usein tilanne noissa kuvaamissasi tapauksissa, joissa toinen haluaa enemmän kuin toinen. Ihmisen henkisiin ja fyysisiin perustarpeisiin pitäisi kuulua tulla rakastetuksi ja kohdata läheisyyttä myös silloin, kun seksi ei ole tavoitteena.

Ihan kuin naiset testaisi, että pysyykö se mies siinä vaikkei saakaan. Ettei se vaan ole seksin perässä. Vaikka seksillä ne on saatu osaltaan narutettua suhteeseen.

Läheisyys ja seksi ovat jatkumo, usein toinen johtaa toiseen. Miksi mennään aina niiden naisten halujen ja mieltymysten mukaan?

Koska naiset haluavat keskimäärin vähemmän. On kannattavaa pitää tärkeintä pääomaa vähän niukasti saatavilla, niin arvo pysyy korkealla.

Jos miehet saisivat seksiä riittävästi (jostain), niin moniko niistä korkealibidoisista alkaa enää vakavaan suhteeseen? Ei se yhteiskunta niin toimi.

Kaltaisesi ovat juuri niitä, jotka pakottamalla tappavat kumppanin loputkin halut. Seksi tuntuu olevan sinulle vain kauppatavara, ei todellakaan mikään rakkauden teko. Tuosta tuo aseksuaali ukkeli juuri puhuu, ja puhuu asiaa.

No ihan päinvastoin. Halutonhan siitä tekee kauppatavaran tai palkinnon! 

Sitten kun on osoittanut että pystyy olemaan lähellä haluamata seksiä, niin sitten sitä voi saadakin armollisesti. Mutta jos vain haluaa yksinkertaisesti noita molempia, ilman että niiden välille mitään erityistä rajaa vedetään, niin se ei toimikaan koska? 

Nehän on sama asia, läheisyys ja oleellisista, parisuhteessa tärkeistä jutuista puhuminen ainakin mulla tekee aika halukkaaksi saman tien. Se tunne kun huomaa että on toisen kanssa ihan samoilla aaltopituuksilla saa elimistön heräämään heti. 

Entä kun iän myötä käy niin, että oma kyvykkyytesi ja halukkuutesi väistämättä laskee, mutta vaimon ei? Vaimo syttyy halukkaaksi saman tien, kun puhutte tärkeistä asioista tai olette lähekkäin. Sinä sitten joka kerta tarjoat vaimolle tyydytävää seksiä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen, koska kyllähän sen halukkaamman ehdoilla pitää mennä, eikö niin?

Vierailija
211/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas miehet, mikä määrä seksiä on mielestänne normaali? Kuinka usein teillä pitää peiton heilua, että voitte jättää nimittelemättä kumppanianne pihtariksi? Onko joka toinen päivä tai kaksi kertaa viikossa liian vähän? Vaimo pihtaa ja kiristää seksillä, jos noilla määrillä mennään?

En kaikkien miesten puolesta voi vastata, mutta omasta puolestani kyllä. Joka toinen päivä seksiä ei ole ollut yhdessäkään parisuhteessa, niissä missä olen ollut. En siis tiedä olisiko se jopa liikaa vaiko sopivasti, epäilen että on urbaanilegendaa että noinkin halukkaita naisia on yleensäkään olemassa. (Ja klitorishullu-kädet pois näppäimiltä, tiedetään kyllä kuinka paljon teillä,ja minkä ikäisiä olette).

Kaksi-kolme kertaa viikossakin olisi aivan upeaa, eipä ole koskaan tuollaistakaan kohdalle sattunut kuin aivan suhteen alkuaikoina ja sitten onkin arki astunut suhteeseen ja seksiin. Joten olisi aivan mahtavaa jos noin olisi, mutta tiedän että hyvin harvoin oikeasti on, varsinkin minun ikäisillä.

Oma kokemukseni on pitkästä parisuhteesta, jossa seksiä oli alussa parhaimmillaan jopa se kerran viikossa, muuttui hyvin pian kerran kuukaudessa-seksiksi, paitsi jos oli jotain kinaa tai oli paha mieli vaimolla tai joku muu syy, silloin se lykkäytyi kuukaudella. Siltikään en sanonut vaimoani pihtariksi, koska olen sitä mieltä että seksiin pitää olla yhteinen halu, ja en tahtonut vaimoani silloin jos hän ei oikeasti halunnut myös minua. Arvelin että minulle nyt vain sattui elämän lottoarvonnassa tuommoinen vaimo, ja sen kanssa eletään. Kuitenkin se söi osaltaan suhdetta pidemmän päälle muitten asioitten lisäksi. Pahat sanat, ja pihtariksi haukkuminen, ja haluttoman naisen painostaminen seksiin eivät olleet, eikä ole vieläkään, minun juttuni. Jos nainen haluaa seksiä kanssani, niin mikäs sen mukavampaa. Se on kuin pizza, parhaimmillaan aivan mielettömän hyvää. Joka kerta se on ollut ainakin oikein hyvää.

Tästä kommentista tuli suhteellisen sekava jorina. Pahoittelut siitä. Vastauksena että kerran-pari viikossa jos joskus voisi saada seksiä molemminpuolisen tykkäyksen parisuhteessa, niin en todellakaan haukkuisi pihtariksi. Päinvastoin, minulle se olisi ennennäkemättömän hienoa.

Vierailija
212/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kaikkien miesten puolesta voi vastata, mutta omasta puolestani kyllä. Joka toinen päivä seksiä ei ole ollut yhdessäkään parisuhteessa, niissä missä olen ollut. En siis tiedä olisiko se jopa liikaa vaiko sopivasti, epäilen että on urbaanilegendaa että noinkin halukkaita naisia on yleensäkään olemassa. (Ja klitorishullu-kädet pois näppäimiltä, tiedetään kyllä kuinka paljon teillä,ja minkä ikäisiä olette).

Kaksi-kolme kertaa viikossakin olisi aivan upeaa, eipä ole koskaan tuollaistakaan kohdalle sattunut kuin aivan suhteen alkuaikoina ja sitten onkin arki astunut suhteeseen ja seksiin. Joten olisi aivan mahtavaa jos noin olisi, mutta tiedän että hyvin harvoin oikeasti on, varsinkin minun ikäisillä.

Oma kokemukseni on pitkästä parisuhteesta, jossa seksiä oli alussa parhaimmillaan jopa se kerran viikossa, muuttui hyvin pian kerran kuukaudessa-seksiksi, paitsi jos oli jotain kinaa tai oli paha mieli vaimolla tai joku muu syy, silloin se lykkäytyi kuukaudella. Siltikään en sanonut vaimoani pihtariksi, koska olen sitä mieltä että seksiin pitää olla yhteinen halu, ja en tahtonut vaimoani silloin jos hän ei oikeasti halunnut myös minua. Arvelin että minulle nyt vain sattui elämän lottoarvonnassa tuommoinen vaimo, ja sen kanssa eletään. Kuitenkin se söi osaltaan suhdetta pidemmän päälle muitten asioitten lisäksi. Pahat sanat, ja pihtariksi haukkuminen, ja haluttoman naisen painostaminen seksiin eivät olleet, eikä ole vieläkään, minun juttuni. Jos nainen haluaa seksiä kanssani, niin mikäs sen mukavampaa. Se on kuin pizza, parhaimmillaan aivan mielettömän hyvää. Joka kerta se on ollut ainakin oikein hyvää.

Tästä kommentista tuli suhteellisen sekava jorina. Pahoittelut siitä. Vastauksena että kerran-pari viikossa jos joskus voisi saada seksiä molemminpuolisen tykkäyksen parisuhteessa, niin en todellakaan haukkuisi pihtariksi. Päinvastoin, minulle se olisi ennennäkemättömän hienoa.

Ihan hirvittävän epäreilua, että seksin puolesta voisin olla hyvinkin onnellinen jonkun sinun kaltaisesi kanssasi, mutta puolisoksi valikoitui päivittäin seksiä haluava (ja välillä myös vaativa) mies. Vaikuttanut erittäin epäedullisesti omiin haluihini.

Pitääpä tämän olla vaikeaa. Joskus olen miettinyt, löytäisiköhän tuo minun mieheni itselleen paremmin sopivan naisen, pitäisikö hänet ”vapauttaa” tästä ilmeisen epätyydyttävästä suhteesta…

Vierailija
213/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella toivon että tämä on trolli ja tuollaisia naisia ei ole olemassa.

T:nainen 38

Valitettavasti näitä naisia on ja yllättävän paljon. Ensin esitetään niin seksuaalista ja sitten kun on mies on rahallisesti tai jälkikasvun myötä ns nalkissa, seksi loppuu. Vittumaisinta on, ettei tätä voi tietää etukäteen.

Kaksi liittoa takana ja seksi on loppunut hääyönä kuin seinään. Nykyiselle kumppanille olen kertonut, että voimme elää elämiämme yhdessä, mutta mitään yhteistä omaisuutta tai lapsia ei tule. Nyt seksiä on ollut viisi vuotta miltei jokainen päivä.

Oikeesti en uskonut että löytäisin seksiä haluavan naisen, olin miltei jo luovuttanut.

Vierailija
214/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sepä se, sinä olet itse sokea, kun et ymmärrä rakastelusta ja seksistä yhtään mitään.  Silti pitää olla täällä selittämässä mitä ihmeellisimpiä selityksiä. Ongelma on, ettet näe tai ymmärrä mitä et näe, etkä ymmärrä. Sinulla on rakastelun ja seksuaalisuuden kohdalla musta aukko.  Ihan sama kuin yrittäisi jollekin ammattilaiselle antaa ohjeita netistä kaivamilla "ohjeilla".  Miksi yrität jääräpäisesti selittää asioita, mistä ei ole mitään hajua.  Vai on seksuaalisuus sinulle vain tottumus. Sama juttu varmaan pashalla käynti, pidä sisälläsi, on vain tottumus. :)))))

Nyt jäin sanattomaksi noin herkän ja romanttisen ilmaisun edessä, nostan kädet ylös ja myönnän tajuavani seksin olevan parisuhderakkauden korkein muoto, jos sitä todella voi verrata vain siihen pakottavaan tunteeseen, joka liittyy pizzalla ja pashalla käyntiin. Voin kuvitella vaimosi jännittyneen ja odottavan ilmeen, kun joskus ääneen pohdit: lähtiskö pizzalle, pashalle vai harjoittaisinko seksiä?

Vierailija
215/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena valitsisin pizzan varmaan kolme kertaa neljästä ennemmin kuin seksin. Ei ole juuri minkäänlaista halua, eikä ainakaan oman mieheni suhteen.

Vierailija
216/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko Lode kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jäin sanattomaksi noin herkän ja romanttisen ilmaisun edessä, nostan kädet ylös ja myönnän tajuavani seksin olevan parisuhderakkauden korkein muoto, jos sitä todella voi verrata vain siihen pakottavaan tunteeseen, joka liittyy pizzalla ja pashalla käyntiin. Voin kuvitella vaimosi jännittyneen ja odottavan ilmeen, kun joskus ääneen pohdit: lähtiskö pizzalle, pashalle vai harjoittaisinko seksiä?

Sinä varmaan olet sitä ikäluokkaa, että muista muinoisen eduskunnan puhemiehen Riitta Uosukaisen ja hänen lausahduksensa reissusta tulevalle miehelleen. (”Syöt sie, juot sie, määt sie saunaan vai nait sie?”) Tuohon ritirimpsuun sopisi jatkoksi nuo mainitsemasi… Herkkää!?

Vierailija
217/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti näitä naisia on ja yllättävän paljon. Ensin esitetään niin seksuaalista ja sitten kun on mies on rahallisesti tai jälkikasvun myötä ns nalkissa, seksi loppuu. Vittumaisinta on, ettei tätä voi tietää etukäteen.

Kaksi liittoa takana ja seksi on loppunut hääyönä kuin seinään. Nykyiselle kumppanille olen kertonut, että voimme elää elämiämme yhdessä, mutta mitään yhteistä omaisuutta tai lapsia ei tule. Nyt seksiä on ollut viisi vuotta miltei jokainen päivä.

Oikeesti en uskonut että löytäisin seksiä haluavan naisen, olin miltei jo luovuttanut.

Teilläkö lapset tehtiin edellisissä liitoissa ennen papin aamenta, vai miten saivat alkunsa?

Vierailija
218/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että asia palautuu mittasuhteisiinsa: Seksi on hyvää, ja parhaimmillaan toimii parisuhteen liimana joka pitää sen koossa. Mutta. On myös erittäin toimivia parisuhteita ilman seksiä, näin olen kuullut. Tiedän myös,  omasta kokemuksesta, että seksin puutteeseen ei kuole. Jos kuolisi, niin armaassa kotimaassamme olisi hitokseen paljon enemmän nuoria ja vähemmän nuoria leskiä mitä todellisuudessa on. Joten, ei siihen kuole. Ja tähän tulevaan klassikkovertaukseen jossa verrataan seksiä paskomiseen, jätä kolme kuukautta paskomatta ja todennäköisesti olet vainaa. Kolme kuukautta ilman seksiä, niin olet tyypillinen suomalainen neli-viisikymppinen pitkäaikaisessa parisuhteessa. Toinen vainaa. Toinen käy töissä, seuraa temptation islandia ja miettii ostaisiko semmoisen harmaasuolatun kinkun jouluksi vaiko peräti valmiiksi paistetun. Siinä on vissi ero.

Vierailija
219/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teilläkö lapset tehtiin edellisissä liitoissa ennen papin aamenta, vai miten saivat alkunsa?

Toisesta on lapsia ja menimme avioon toisen lapsen synnyttyä. Miten tämä edes liittyy koko aiheeseen?

Vierailija
220/259 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisesta on lapsia ja menimme avioon toisen lapsen synnyttyä. Miten tämä edes liittyy koko aiheeseen?

Siten, että edellä kerrottiin seksin loppuvan hääyöhön. Aika epäuskottavaa, että näin kävisi KAKSI KERTAA peräkkäin. Taitaa olla nyt vähän värikynää noissa jutuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan