Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastui että syntyessäni olin eri sukupuolta

Vierailija
05.03.2015 |

Elämäni ei tähänkään asti ole ollut mitään kaikista sokerisinta, mutta hiljattain muutamat esille nousseet yksityiskohdat ovat aloittaneet niin suuren paskamyllyn, että koko elämäni tuntuu hitaasti hajoavan kappaleiksi. Pitkä tarina todella tiivistettynä, mutta oikeasti kaipasin jonkin sortin neuvontaa, sillä minulla ei oikeastaan ole ketään kenelle aiheesta tosielämässä puhua.

Taustatietona olen nainen 19v ja asuin isoisäni kanssa, olen juuri menossa naimisiin ihanan miehen kanssa, jonka kanssa on jo hetki tullut seurusteltua. Ensimmäistä kertaa tuntui siltä että elämälläni oli jokin suunta, mutta murskautuminen alkoi varmasti isoisäni kuolemasta. Isoisäni kertoi minulle että vanhempani kuolivat kun olin nuori, mutta isoisän kuollessa eräs läheinen perhetuttu kertoi minulle, ettei asia ollut aivan niin.

Paljastui että isoisäni oli oikeasti isäni, ja syy tämän piilottamiseen minulta oli äitini, joka oli sattumoisin oli myös isoisäni lapsi, toisin sanottuna sain kuulla olevani isäni insestin lopputulos. Syntyessäni sukupuolestani oli ollut ilmeisesti epäselvyyttä, ja sain vasta hiljattain kuulla, että minut "päätettiin" kasvattaa naisena. Tämä yhdistettynä siihen, etten ikinä ole kovin naisellisissa mitoissa ollut johti epäilemään "sukupuoltani", ja ilmeisesti en ole kykenevä edes raskauteen: syntymähetkellä ilmeisesti omistin peniksen, mutta luultavasti toimintakelvottoman ja tämän johdosta sukupuolekseni päätettiin nainen. Minulle tästä aikaisemmin ei oltu kerrottu, koska ilmeisesti isoisäni/isäni päätti pitää totuuden salassa, mahdollisesti ajatellen hyvää, mutta on varmasti turha korostaa etten ole asiasta kovin mielissäni.

Tämän paljastuksen valossa välit sukuun ovat jokseenkin katkolla, ja hiljattain tajusin että suhde mieheni kanssa luultavasti tulee hajoamaan täysin. Mies haluaa ehdottomasti lapsia ja niitä kehoni ei kykene kantamaan. Luontaisesti olen huolissani siitä, että hän ei kykene hyväksymään minua mikäli saa kuulla totuuden minusta. Oikeastaan tämä koko draama on saanut minut kyseenalaistamaan tunteeni tätä miestä kohtaan, ja mieleeni on jopa noussut ajatus, että valitsin hänet "toipuakseni" rankasta rakkaussuhteesta miehen serkun kanssa, enkä lopulta osaa enää edes sanoa ovatko mitkään tunteeni lopulta aitoja. On hankala uskoa, että kukaan pystyisi minua rakastamaan tämän paljastuksen valossa, ja alkaa pikkuhiljaa tuntua kuinka paine on liikaa.

Ainoa hyvä asia tässä koko myllerryksessä on isäni suhteellisen kookas perintö, mutta raha ei oikein lievennä tuskaani enkä keksi sille mitään käyttöä, koko omaisuus tuntuu enemmänkin kiroukselta joka sitoo minua vahvemmin sukuun josta mieluusti vain pakenisin.

Mitä minun pitäisi tehdä? Itse en keksi mitään järkevää pakoa tilanteesta.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis poika nimeltä Päivi. Äitisi on siskosi ja isoisäsi isäsi. Sinulla oli suhde serkkusi eli äitisi siskon? veljen? eli sinun toisen sisaruksesi lapsen kanssa. Eli seurustelit todellisuudessa sisaresi lapsen kanssa jolle olet täti. Isoisä-faijasi annosteli hormonit jotka olet vetänyt vitamiiniannoksina kyseenalaistamatta niiden ulkonäköä tai vaikutuksia. Et myöskään ole koskaan tsekannut peilillä alakertaasi tai ihmetellyt tunne-elämääsi. Vuodat verta vaikka sinulla ei ole värkkejä siihen, veri tulee..mistä? Kohtu pitäisi olla jotta sieltä jotain voisi irrota kuukausittain. Lastakin olet ajatellut tehtävän vaikka koko kieroutunut menneesi ja kadonnut identiteettisi huutaa osastohoitoa. C' moon!

Pitää olla sairas tyyppi että uppoutuu noin kipeeseen tarinaan.

Missä on sisko äitisi ja eksäsi äiti eli siskosi tai veljesi perhe? Kuka onkaan tuo mystinen perhetuttu joka sinulle asiat kertoi? Oletko nähnyt syntymätodistuksen, onko isyys tunnistettu?

Vierailija
62/76 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karu on ap:n kohtalo. Ja vielä jäätävämmäksi sen teki av:lla avautuminen. Av:n Sherlokit kun eivät armoa anna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just 5min sitte katoin Predestinationin. Mites sattukaan, same story short!

Vierailija
64/76 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, että minua vituttaa te kaikki paskat provojen kirjoittajat! Pilaatte koko palstan. Mitä helvettiä te saatte tuollaisesta? Lähden kohta enkä ikinä enää palaa. 

Vierailija
65/76 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:13"]

Just 5min sitte katoin Predestinationin. Mites sattukaan, same story short!

[/quote]

Jännästi missasin ap:n turinoissa osuudet aikamatkailusta

Vierailija
66/76 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:14"]

Vittu, että minua vituttaa te kaikki paskat provojen kirjoittajat! Pilaatte koko palstan. Mitä helvettiä te saatte tuollaisesta? Lähden kohta enkä ikinä enää palaa. 

[/quote]

Nähdään huomenna, vierailija.

Vierailija
67/76 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sun äiti nyt on? Onko elossa?

Vierailija
68/76 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluat kirjoittaa hyvän provotarinan, ÄLÄ

-kirjoita asiasta, mistä et tiedä mitään

-keksi liikaa yksityiskohtia

-tee tarinasta liian monimutkaista!

Vierailija
69/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ap ei ollut provo ja ilkeät vauva-kävijät rikkoivat hänen viimeisetkin itsetunnon rippeet?

Vierailija
70/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh kerrankin miehellä on oma pillu ja tissit. Tuosta on monet unelmoinut.

Vierailija
71/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuasarjan ainesta

Vierailija
72/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaako vai kyrpiikö?

Vierailija
73/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 02:30"]

vituttaako vai kyrpiikö?

[/quote]

Aliarvostettu kommentti

Vierailija
74/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huiih, sain juuri tiedon kaukaiselta sukulaiseltani, että isälläni/isoisälläni on lapsi myös oman äitinsä kanssa. Olen nyt niiin rikki, etten tiedä mitä itselleni teen. Serkkukaan, siis exä, ei vastaa puhelimeensa, joten pakko jakaa tämä täällä. Sukulaiseni kertoi myös, että vielä hurjempaa on tiedossa, josta aikoi kertoa myöhemmin lisää, kunhan etsii ullakolta vanhat paperit ja dokumentit. Pahoin pelkään, että serkku paljastuu veljekseni, jolle olen nyt raskaana. Onneksi en ole vielä kertonut miehelleni...

Vierailija
75/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa on jotain vialla kun haaveilet olevas joku insestihedelmä... hyi.

Vierailija
76/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero suvusta, ihan ensimmäisenä. Jos perinnön suhteen tuntuu tuolta niin lahjoita vaikka köyhille. Muista ettei tuo ole sinun syysi kuitenkaan. Olet tasavertainen ihminen siinä kuin muutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi