Paljastui että syntyessäni olin eri sukupuolta
Elämäni ei tähänkään asti ole ollut mitään kaikista sokerisinta, mutta hiljattain muutamat esille nousseet yksityiskohdat ovat aloittaneet niin suuren paskamyllyn, että koko elämäni tuntuu hitaasti hajoavan kappaleiksi. Pitkä tarina todella tiivistettynä, mutta oikeasti kaipasin jonkin sortin neuvontaa, sillä minulla ei oikeastaan ole ketään kenelle aiheesta tosielämässä puhua.
Taustatietona olen nainen 19v ja asuin isoisäni kanssa, olen juuri menossa naimisiin ihanan miehen kanssa, jonka kanssa on jo hetki tullut seurusteltua. Ensimmäistä kertaa tuntui siltä että elämälläni oli jokin suunta, mutta murskautuminen alkoi varmasti isoisäni kuolemasta. Isoisäni kertoi minulle että vanhempani kuolivat kun olin nuori, mutta isoisän kuollessa eräs läheinen perhetuttu kertoi minulle, ettei asia ollut aivan niin.
Paljastui että isoisäni oli oikeasti isäni, ja syy tämän piilottamiseen minulta oli äitini, joka oli sattumoisin oli myös isoisäni lapsi, toisin sanottuna sain kuulla olevani isäni insestin lopputulos. Syntyessäni sukupuolestani oli ollut ilmeisesti epäselvyyttä, ja sain vasta hiljattain kuulla, että minut "päätettiin" kasvattaa naisena. Tämä yhdistettynä siihen, etten ikinä ole kovin naisellisissa mitoissa ollut johti epäilemään "sukupuoltani", ja ilmeisesti en ole kykenevä edes raskauteen: syntymähetkellä ilmeisesti omistin peniksen, mutta luultavasti toimintakelvottoman ja tämän johdosta sukupuolekseni päätettiin nainen. Minulle tästä aikaisemmin ei oltu kerrottu, koska ilmeisesti isoisäni/isäni päätti pitää totuuden salassa, mahdollisesti ajatellen hyvää, mutta on varmasti turha korostaa etten ole asiasta kovin mielissäni.
Tämän paljastuksen valossa välit sukuun ovat jokseenkin katkolla, ja hiljattain tajusin että suhde mieheni kanssa luultavasti tulee hajoamaan täysin. Mies haluaa ehdottomasti lapsia ja niitä kehoni ei kykene kantamaan. Luontaisesti olen huolissani siitä, että hän ei kykene hyväksymään minua mikäli saa kuulla totuuden minusta. Oikeastaan tämä koko draama on saanut minut kyseenalaistamaan tunteeni tätä miestä kohtaan, ja mieleeni on jopa noussut ajatus, että valitsin hänet "toipuakseni" rankasta rakkaussuhteesta miehen serkun kanssa, enkä lopulta osaa enää edes sanoa ovatko mitkään tunteeni lopulta aitoja. On hankala uskoa, että kukaan pystyisi minua rakastamaan tämän paljastuksen valossa, ja alkaa pikkuhiljaa tuntua kuinka paine on liikaa.
Ainoa hyvä asia tässä koko myllerryksessä on isäni suhteellisen kookas perintö, mutta raha ei oikein lievennä tuskaani enkä keksi sille mitään käyttöä, koko omaisuus tuntuu enemmänkin kiroukselta joka sitoo minua vahvemmin sukuun josta mieluusti vain pakenisin.
Mitä minun pitäisi tehdä? Itse en keksi mitään järkevää pakoa tilanteesta.
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:16"]
Okei kiinni jäin, tarina ei ole tos mutta voisi ihan hyvin olla.
Mitä iloa se tuottaa teille että huutellette heti porvoota ettekä anna ihmisten keskustella tärkeistä asioista?
ap
[/quote]
En ymmärrä miksi joku näkisi vaivaa esittää ap:ta. Kirjoitustyylikin on ihan erilainen kun minun.
ap
[/quote]
Mikset sitten vastaa mitään ap? :) esim noihin kuukautisiin liittyen
Takuuvarma keino saada ap paikan päälle on esittää itse ap:ta :D
-se edellinen ap:ta esittänyt
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:20"]
Mitä iloa se tuottaa teille että huutellette heti porvoota ettekä anna ihmisten keskustella tärkeistä asioista?
ap
[/quote]
En ymmärrä miksi joku näkisi vaivaa esittää ap:ta. Kirjoitustyylikin on ihan erilainen kun minun.
ap
[/quote]
[/quote]
Ilmeesi kun en minäkään oikeasti ollut ap.
-Se edellinen teko-ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:23"]
ap
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
-Se edellinen teko-ap
[/quote]
joopa joo :P
ilmeeksi kun me kaikki tiedämme että olet ap ja ärsyynnyit kun hienosti mielessäsi kehittelemä tarina ei mennytkään läpi ei sitten ollenkaan aihe vapaalla
Lopettakaa jo kiusanteko, kaikki edelliset "ap:t" olivat minuna esiintyviä henkilöitä. Täällä siis alkuperäinen ketjun aloittaja.
Kovasti minua ja tarinaani epäillään, onhan se varmaan järkyttävä ja eihän interseksuaaleista vielä tänäkään päivänä paljon puhuta. Mutta totta tämä tarinani on valitettavasti.
Kuukautiseni alkoivat ihan normaalisti 12-vuotiaana, joten siksi en osannut epäillä mitään. Kuukautiset ja muukin hormonitoiminta oli saatu aikaan syömällä hormoneita. Söin aina ihan pienestä pitäen lääkkeitä allergiaan, enkä edes tajunnut epäillä että mihin allergiaan niitä oikeasti söin. Isoisäni se aina annosteli lääkkeet.
ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:23"]
ap
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
-Se edellinen teko-ap
[/quote]
joopa joo :P
ilmeeksi kun me kaikki tiedämme että olet ap ja ärsyynnyit kun hienosti mielessäsi kehittelemä tarina ei mennytkään läpi ei sitten ollenkaan aihe vapaalla
[/quote]
Eli olet sitä mieltä, että kahdesta selityksestä (toinen että ap hylännyt ketjun) todennäköisempi on että ap osallistuu paskapostaukseen koska syitä
lol
-oikea ap
Lopettakaa jo kiusanteko, kaikki edelliset "ap:t" olivat minuna esiintyviä henkilöitä. Täällä siis alkuperäinen ketjun aloittaja.
Kovasti minua ja tarinaani epäillään, onhan se varmaan järkyttävä ja eihän interseksuaaleista vielä tänäkään päivänä paljon puhuta. Mutta totta tämä tarinani on valitettavasti.
Kuukautiseni alkoivat ihan normaalisti 12-vuotiaana, joten siksi en osannut epäillä mitään. Kuukautiset ja muukin hormonitoiminta oli saatu aikaan syömällä hormoneita. Söin aina ihan pienestä pitäen lääkkeitä allergiaan, enkä edes tajunnut epäillä että mihin allergiaan niitä oikeasti söin. Isoisäni se aina annosteli lääkkeet.
ap
ap
No miten voit olla varma, ettet voi saada lapsia, jos sinulla on menkatkin?
Entä jos ap oikeasti huolissaan ja kysyy neuvoa ja meillä 5 feikkiä ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:35"]
[/quote]
Lääkäri sanoi, että menkat ovat tulleet vain niiden hormonien tähden, joten mahdollisuutta raskauteen ei koskaan ole, kun ei ole munasoluja, ei edes munanjohtimia.
Yksi mahdollisuus olisi tietysti kohdunvuokraus, mutta siihen ei vielä ole Suomessa mahdollisuutta, joten tulisi ekaksi löytää itse sopiva henkilö kohdunvuokraukseen ja tehdä operaatio ulkomailla.
ap
Onko edes mahdollista, että hormoneilla saadaan aikaan pelkät kuukautiset ihmiselle, jolla ei ole edes munanjohtimia?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:39"]
[/quote]
Lääkäri sanoi, että menkat ovat tulleet vain niiden hormonien tähden, joten mahdollisuutta raskauteen ei koskaan ole, kun ei ole munasoluja, ei edes munanjohtimia.
Yksi mahdollisuus olisi tietysti kohdunvuokraus, mutta siihen ei vielä ole Suomessa mahdollisuutta, joten tulisi ekaksi löytää itse sopiva henkilö kohdunvuokraukseen ja tehdä operaatio ulkomailla.
ap
[/quote]
Mites ajattelit kohdun vuokrata, jos sulla ei edes niitä munasoluja ole omasta takaa?
Huono provo, oikeasti.
[/quote]
ap
[/quote]
Jotenkin on vähän hankala suhtautua tähän enää mitenkään kun ap ei vastaa tunteihin ja sitten "ap" äkisti alkaa spämmimään jotain selitystä kuinka "isoisä syötti hormooneja". Siinä missä ap-teksti ehkä rajapintauskottava tämä menee jo liian pitkälle. Ei viitsi epäilllä ap valehtelijaksi koska poliittinen korrektius sukupuoliasioissa jne. mutta jopa trollin tapauksessa selityksen luulisi olevan hieman parempi kuin isoisä sujauttelemassa nappeja aamupuuroon.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:46"]
[/quote]
ap
[/quote]
Jotenkin on vähän hankala suhtautua tähän enää mitenkään kun ap ei vastaa tunteihin ja sitten "ap" äkisti alkaa spämmimään jotain selitystä kuinka "isoisä syötti hormooneja". Siinä missä ap-teksti ehkä rajapintauskottava tämä menee jo liian pitkälle. Ei viitsi epäilllä ap valehtelijaksi koska poliittinen korrektius sukupuoliasioissa jne. mutta jopa trollin tapauksessa selityksen luulisi olevan hieman parempi kuin isoisä sujauttelemassa nappeja aamupuuroon.
[/quote]
Kirjoitin ensin pitkän aloitusviestini. Kirjoittaminen ei ole minulle se helpoin taiteenlaji ja siinä tosiaan vierähti toivo jos toinenkin. Sen jälkeen menin tekemään ruokaa minulle ja tulevalle aviopuolisolleni, en kyennyt jäädä odottelemaan tietokoneelle ja vastaamaan jokaiseen viestiin erikseen. Nyt sitten tulin ja koin, että olin selityksen velkaa. Tosiaan harmi, että noita feikki-ap:ta ilmestyi tänne runsain mitoin.
ap
mee jo muualle minttis, kukaan ei kaipaa runoilujasi.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:46"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Kirjoitin ensin pitkän aloitusviestini. Kirjoittaminen ei ole minulle se helpoin taiteenlaji ja siinä tosiaan vierähti toivo jos toinenkin. Sen jälkeen menin tekemään ruokaa minulle ja tulevalle aviopuolisolleni, en kyennyt jäädä odottelemaan tietokoneelle ja vastaamaan jokaiseen viestiin erikseen. Nyt sitten tulin ja koin, että olin selityksen velkaa. Tosiaan harmi, että noita feikki-ap:ta ilmestyi tänne runsain mitoin.
ap
[/quote]
Nyt ihan tälläinen pieni juttu mitä tässä analysoin ajan kuluksi
Ensiksi ap sanoo että suhde miehen kanssa luultavasti tulee hajoamaan ihan täysin ja on ainakin tekstistä päätellen kohtalaisen suuren paineen alla. Nyt sitten valmistaa miehelleen ruokaa.
Tämä nyt ei vielä ihan supertiukkaa analyysiä ollut, mutta mikä minua vähän mietityttää on se että äkisti vaihdoit totaalisesti kirjoitustyyliäsi ruoanlaiton välissä. Katselin hetken tuota ap-viestiä ja huomasin hänen kirjoittavan aivan järjettömän pitkiä lauseita. Toinen mielenkiintoinen juttu oli pilkkujen käyttö mitä esiintyi pääsääntöisesti jokaisessa lauseessa ja paljon. Näin tarkasteltuna sinun viestisi eroaa ap-viestistä aika paljon, tai sitten ruokaa laittaessa äkisti opit vähän pilkkusääntöjä ja hiomaan tekstiäsi paremmin. Itse väität että "kirjoittaminen ei ole minulle se helpoin taiteenlaji", mutta ap latelee lausetta lauseen perään. Jos ap oikeasti kirjoittaisi työläästi, teksti olisi paremmin jäsennelty ja sisältäisi lyhyempiä lauseita. En välttämättä itse ole pilkkusääntöjen kuningas mutta tämä pistää sokeaa lastakin silmään jos tarkkaa katsoo.
Saattaa olla ylianalysointia ja en tiedä miksi lopulta edes näin näin suuren vaivan, mutta et todellakaan ole ap.
Ensinnäkään ap ei saa perintöä vaan ap:n äiti saa toki puolet. Sen lisäksi mikäli kuukautiset tulee voit saada lapsia.
Jos provoilet niin koeta edes saada termit kohdalleen. Interseksuaalisuus ja intersukupuolisuss eivät ole synonyymejä
ap
[/quote]
ap