Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etavanhempi sanoo ettei aio palauttaa lasta APUA

Vierailija
05.03.2015 |

Olemme etävanhemman kanssa vuosia sitten tehneet sopimuksen missä lukee että hoidamme kuljetukset puoliksi. Nyt tilanne kumminkin on ihan eri kun silloin. Minulle on syntynyt toinen lapsi (olen siis 2 lapsen yh) ja olen sairastunut pitkäaikaiseen sairauteen. Elämäntilateen ja sairauden takia en pysty hoitamaan kuljetuksia ajamalla ja olen luvannut maksaa etälle puolet kustannuksista.

Lastenvalvoja on lasketuttanut miten paljon minun osuus tapaamiskuljetuksista on. Etä taas on sitä miltä että minun osuus oilsi yli 100 euroa enemmän/kk. Nyt etä on ilmoittanut minulle että koska en maksa hänelle hänen vaatimaa summaa hän aikoo hakea lapsen mutta ei aio palauttaa. Paluumatka hän sanoo että on minun ongelma :(

Onko minun pakko luovuttaa lapsi tapaamiseen mistä tiedän että en saa hänet takaisin? En pysty sinne ajamaan ja julkisilla matka on ihan älytön ja joutuisin siihen myös toisen lapsen ottamaan mukaan.

Etä ei kovin usen ota lasta luokseen ja nyt hän siis haluaa konkreettisesti päästä rahastamaann  minua sen varjolla että en pysty kuljetukset järjestämään niin kun tapaamissopimuksessa lukee :(

Huomenna soitan lastenvalvojalle että saan virallista tietoa mutta toivon että joku pystyy jotan ennen sitä kertomaan. Huomenna siis lapsen kuuluisi mennä etälle.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma 42: enhän minä kuumana käy, vedättelen ajankuluksi herkästi hikeentyviä mammoja. En ole isä, näin naisena turhan pitkä tie moiseen. Sinulla on ongelma. Jos lankeaa selvään provoon ja jankuttaa jankuttamistaan lopettamisen sijaan, on ihan varmasti häiriintynyt. Oli kivaa, kyllä, mutta riitti jo, mene sinäkin keittämään vaikka kuppi teetä. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia kotona, pelottava äiti tuollainen raivotar.

Vierailija
42/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:46"]

Mamma 42: enhän minä kuumana käy, vedättelen ajankuluksi herkästi hikeentyviä mammoja. En ole isä, näin naisena turhan pitkä tie moiseen. Sinulla on ongelma. Jos lankeaa selvään provoon ja jankuttaa jankuttamistaan lopettamisen sijaan, on ihan varmasti häiriintynyt. Oli kivaa, kyllä, mutta riitti jo, mene sinäkin keittämään vaikka kuppi teetä. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia kotona, pelottava äiti tuollainen raivotar.

[/quote]

Voi pientä raukkaa. Ei voi muuta sanoa. Säälittävä otus, mikä ikinä sitten oletkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:46"]

[/quote]

Voi pientä raukkaa. Ei voi muuta sanoa. Säälittävä otus, mikä ikinä sitten oletkaan.
[/quote]
Mamma mammulii, tuliko raivarii... Diagnoosin mamma heittää, koska sillä yli keittää. Miehet jättää mammulin, siksi ottaa hepulin. Sääli on sairautta, älä hukkaa siihen energiaa. Hyvää yötä mamma, yritä jättää nyt vastaamatta, se on pieni askel ihmiselle, mutta suuri sinulle parantumisen tiellä.