Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etavanhempi sanoo ettei aio palauttaa lasta APUA

Vierailija
05.03.2015 |

Olemme etävanhemman kanssa vuosia sitten tehneet sopimuksen missä lukee että hoidamme kuljetukset puoliksi. Nyt tilanne kumminkin on ihan eri kun silloin. Minulle on syntynyt toinen lapsi (olen siis 2 lapsen yh) ja olen sairastunut pitkäaikaiseen sairauteen. Elämäntilateen ja sairauden takia en pysty hoitamaan kuljetuksia ajamalla ja olen luvannut maksaa etälle puolet kustannuksista.

Lastenvalvoja on lasketuttanut miten paljon minun osuus tapaamiskuljetuksista on. Etä taas on sitä miltä että minun osuus oilsi yli 100 euroa enemmän/kk. Nyt etä on ilmoittanut minulle että koska en maksa hänelle hänen vaatimaa summaa hän aikoo hakea lapsen mutta ei aio palauttaa. Paluumatka hän sanoo että on minun ongelma :(

Onko minun pakko luovuttaa lapsi tapaamiseen mistä tiedän että en saa hänet takaisin? En pysty sinne ajamaan ja julkisilla matka on ihan älytön ja joutuisin siihen myös toisen lapsen ottamaan mukaan.

Etä ei kovin usen ota lasta luokseen ja nyt hän siis haluaa konkreettisesti päästä rahastamaann  minua sen varjolla että en pysty kuljetukset järjestämään niin kun tapaamissopimuksessa lukee :(

Huomenna soitan lastenvalvojalle että saan virallista tietoa mutta toivon että joku pystyy jotan ennen sitä kertomaan. Huomenna siis lapsen kuuluisi mennä etälle.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske ukon painua vittuun ja tunkea bensat hanuriinsa

Vierailija
22/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:08"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:57"]

Ongelma on siis se että uutta sopimusta ei ole. Vanha missä minun kuluu konkreettisesti ajaa autolla puolet matkoista on voimassa. Etä tietää etten pysty ajamaan ja nyt sen sopimuksen pohjalta uhkaa olla palauttamatta lapsi jos en suostu hänen ehdottamaan summaan matkakorvauksista. Etä siis vaatii lähemmäs 200e/kk matkoista minulta ja etäisyyttä on 100km. Lastenvalvojalla on laskenut minun osuudeksi 110e/kk. Lasta ei pompotella. Lapsi menee sillon etälle kun hänelle sopii. Matkakustannukset on laskettu sen mukaan että lapsi käy etällä 2krt/kk mutta käytännössä lapsi käy siellä noin kerran kuukaudessa. Lapsi ei tiedä näistä ongelmista. Ap

[/quote]

Et laita lasta matkaan. Uusi yhetys lastenvalvojalle, ja miehelle viesti, että matkakustannuskohtaa on kohtuullistettava. Älä anna pelotella/uhkailla itseäsi!

[/quote]

Näin.

Onko mies uhkaillut tekstarilla tms.? Jos on niin kannattaa säästää lastenvalvojaa varten.

[/quote]

Hetki sitten exä laittoi minulle viesti että jos hän ajaa niin hän määrää hinnan. Hän sanoi että minä voin yrittää löytää joku joka ajaa sen halvemmalla.

Kohta tulee minullavarmaan oksennus. Huomenna soitan lastenvalvojalle mutta minun mielstä ei voi olla oikein että hän voi tällä tavalla minua kiristää.

ap
[/quote]
No joo, johan tuossa tulee taksilla ajaminenkin halvemmaksi. Vittu mikä kusipää suoraan sanoen. Laita sille viestiä että lapsi pysyy kotona jos autolla ajaminen on niin vaivalloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää ongelmat aina kertyy samoille ihmisille... Ap:lla siis 2 alle 5-vuotiasta lasta ja kummallakin eri isä. Huoh.

Vierailija
24/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:45"]Miten nää ongelmat aina kertyy samoille ihmisille... Ap:lla siis 2 alle 5-vuotiasta lasta ja kummallakin eri isä. Huoh.
[/quote]

Toisen lapsen isään minulla on erittäin hyvät välit. Emme sopineet pariskuntana yhteen mutta hyviä ystäviä olemme. Koska olen ensimmäisestä lapsesta eronnut en tietenkään olisi saanut ikinä enää seurustella eikä harrastaa seksiä.... :/
Ap

Vierailija
25/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:45"]Miten nää ongelmat aina kertyy samoille ihmisille... Ap:lla siis 2 alle 5-vuotiasta lasta ja kummallakin eri isä. Huoh.
[/quote]

Toisen lapsen isään minulla on erittäin hyvät välit. Emme sopineet pariskuntana yhteen mutta hyviä ystäviä olemme. Koska olen ensimmäisestä lapsesta eronnut en tietenkään olisi saanut ikinä enää seurustella eikä harrastaa seksiä.... :/
Ap
[/quote]
Ensimmäisen lapsen isästä eronnut.... ei ajatus enää kulje.

Vierailija
26/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:31"]Mitä teillä lukee sopimuksessa? Yleensä on niin, että etä hakee ja palauttaa (siis on vastuussa matkoista), en itse todellakaan laittais lasta reissuun jos moisella uhkailtais. [/quote] No ei takuulla ole niin, toinen vie, toinen hakee. Tässä tapauksessa isä olisi parempi huoltaja muutenkin, ap:lle on varmasti nuoremmassa äpärässä tarpeeksi tehtävää. Jos maailmassa olisi jotain oikeutta, kivenmurikka tippuisi taivaalta ap:n niskaan ja lapset pääsisivät edes lastenkotiin pois surkeista kotioloista. Ap:sta jäisi vain märkä läntti, jonka voisi huuhtoa kadusta, yhteiskunta säästyisi maksamasta edes yhden turhakkeen kuoppaamisen.

[/quote]

No muuten ihan takuulla on ! Ellei vanhemmat erikseen muuta sovi, etä hakee ja tuo. Sori, mut näin se on.

Vierailija
27/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapset on avioliitossa syntyneet ja nuorimmaisen lapsen isän kanssa olen vielä naimisissa (ero haettu). Kaikki ne joilla on sanottavana vain sen että elämäni kulku on tuomittava sen takia että olen parisuhdeasioissa epäonnistunut voi olla kommentoimatta. Olen hyvä äiti molemmille lapsilleni ja heillä on hyvä elämä.
Ap

Vierailija
28/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alunperin teit virheen, kun ehdotit, että maksat puolet matkakuluista, sun olisi heti pitänyt maksaa ne kokonaan, nyt eksäsi veti herneet nenään, ei ihme ja sit vielä liioittelee...

Vierailija
29/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:57"]Ongelma on siis se että uutta sopimusta ei ole. Vanha missä minun kuluu konkreettisesti ajaa autolla puolet matkoista on voimassa. Etä tietää etten pysty ajamaan ja nyt sen sopimuksen pohjalta uhkaa olla palauttamatta lapsi jos en suostu hänen ehdottamaan summaan matkakorvauksista.

Etä siis vaatii lähemmäs 200e/kk matkoista minulta ja etäisyyttä on 100km. Lastenvalvojalla on laskenut minun osuudeksi 110e/kk.

Lasta ei pompotella. Lapsi menee sillon etälle kun hänelle sopii. Matkakustannukset on laskettu sen mukaan että lapsi käy etällä 2krt/kk mutta käytännössä lapsi käy siellä noin kerran kuukaudessa. Lapsi ei tiedä näistä ongelmista.
Ap
[/quote]
Yritä nyt aivokuollut huora edes sen verran ymmärtää, että isältä kuluu myös aikaa sinun kyvyttömyytesi johdosta. Kilometrikorvaukset laskien renkaan kulumat yms. ja 15 euron tuntipalkka ovat pieni hinta siitä, että saat homehduttaa persettäsi kotona sillä aikaa kun mies tekee työn. Vittumaisin akka palstalla vähään aikaan pummi-ap.
[/quote]
Kilometrikorvaukseen kuuluu auton kuluminen. Uskotko että pelkkään polttoaineeseen kuluu 110+110e/kk. Lapsen isä ei ole myöskään maksanut 10kk aikana elatusmaksuja lainkaan ja nyt soitti ja huusi minulle koska hain ne kelan kautta. Ap

Vierailija
30/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:55"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:31"]Mitä teillä lukee sopimuksessa? Yleensä on niin, että etä hakee ja palauttaa (siis on vastuussa matkoista), en itse todellakaan laittais lasta reissuun jos moisella uhkailtais. [/quote] No ei takuulla ole niin, toinen vie, toinen hakee. Tässä tapauksessa isä olisi parempi huoltaja muutenkin, ap:lle on varmasti nuoremmassa äpärässä tarpeeksi tehtävää. Jos maailmassa olisi jotain oikeutta, kivenmurikka tippuisi taivaalta ap:n niskaan ja lapset pääsisivät edes lastenkotiin pois surkeista kotioloista. Ap:sta jäisi vain märkä läntti, jonka voisi huuhtoa kadusta, yhteiskunta säästyisi maksamasta edes yhden turhakkeen kuoppaamisen. [/quote]   No muuten ihan takuulla on ! Ellei vanhemmat erikseen muuta sovi, etä hakee ja tuo. Sori, mut näin se on. [/quote] Voi olla tyhmiä miehiä, jotka suostuvat, itse en tunne yhtään. Toisilla on moraali luonnostaan, yhäreillä tietysti harvemmin.

[/quote]

Ei siinä ole mistään suostumisista kyse, vaan ihan LAISTA. Suosittelen tutustumaan ennenkuin tulet uhoamaan, idiootti.

Vierailija
31/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap vaivaudu edes vastaamaan näille lapsellisille tuhkamunille, ei sun tartte täällä kellekään puolustaa itseäsi/elämääsi. Eksäs on paska luuseri ja pistät se kuriin, ei muuta.

Vierailija
32/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:08"]Älä ap vaivaudu edes vastaamaan näille lapsellisille tuhkamunille, ei sun tartte täällä kellekään puolustaa itseäsi/elämääsi. Eksäs on paska luuseri ja pistät se kuriin, ei muuta.
[/quote]
Kiitos. En taida saada enää asiallisia vastausia. Poistunpa ketjusta. Ap

Vierailija
33/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:57"]Ongelma on siis se että uutta sopimusta ei ole. Vanha missä minun kuluu konkreettisesti ajaa autolla puolet matkoista on voimassa. Etä tietää etten pysty ajamaan ja nyt sen sopimuksen pohjalta uhkaa olla palauttamatta lapsi jos en suostu hänen ehdottamaan summaan matkakorvauksista. Etä siis vaatii lähemmäs 200e/kk matkoista minulta ja etäisyyttä on 100km. Lastenvalvojalla on laskenut minun osuudeksi 110e/kk. Lasta ei pompotella. Lapsi menee sillon etälle kun hänelle sopii. Matkakustannukset on laskettu sen mukaan että lapsi käy etällä 2krt/kk mutta käytännössä lapsi käy siellä noin kerran kuukaudessa. Lapsi ei tiedä näistä ongelmista. Ap [/quote] Yritä nyt aivokuollut huora edes sen verran ymmärtää, että isältä kuluu myös aikaa sinun kyvyttömyytesi johdosta. Kilometrikorvaukset laskien renkaan kulumat yms. ja 15 euron tuntipalkka ovat pieni hinta siitä, että saat homehduttaa persettäsi kotona sillä aikaa kun mies tekee työn. Vittumaisin akka palstalla vähään aikaan pummi-ap. [/quote] Kilometrikorvaukseen kuuluu auton kuluminen. Uskotko että pelkkään polttoaineeseen kuluu 110+110e/kk. Lapsen isä ei ole myöskään maksanut 10kk aikana elatusmaksuja lainkaan ja nyt soitti ja huusi minulle koska hain ne kelan kautta. Ap [/quote] Mites se tuntipalkka? Vedä vittu päähäsi ja pidä ajatuksesi, mitäpä minä vieraan miehen kohtaloa suren. Tuskin lataa mälliään enää ikinä yhtä mätään ruhoon, oppirahat maksettu kalliimman kautta. Pitkää ja kivuliasta kuolemaa sinulle, moi!

[/quote]

Ei voi kuin ihmetellä mitä hulluja tämäkin maa päällään kantaa. Hakeudu hoitoon tai vielä parempi - vedä itsesi kiikkuun sinäkin, tuskin kukaan jää kaipaamaan.

Vierailija
34/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n exäkö täällä kirjoittelee asiattomuuksia?

Vierailija
35/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:55"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:31"]Mitä teillä lukee sopimuksessa? Yleensä on niin, että etä hakee ja palauttaa (siis on vastuussa matkoista), en itse todellakaan laittais lasta reissuun jos moisella uhkailtais. [/quote] No ei takuulla ole niin, toinen vie, toinen hakee. Tässä tapauksessa isä olisi parempi huoltaja muutenkin, ap:lle on varmasti nuoremmassa äpärässä tarpeeksi tehtävää. Jos maailmassa olisi jotain oikeutta, kivenmurikka tippuisi taivaalta ap:n niskaan ja lapset pääsisivät edes lastenkotiin pois surkeista kotioloista. Ap:sta jäisi vain märkä läntti, jonka voisi huuhtoa kadusta, yhteiskunta säästyisi maksamasta edes yhden turhakkeen kuoppaamisen. [/quote]   No muuten ihan takuulla on ! Ellei vanhemmat erikseen muuta sovi, etä hakee ja tuo. Sori, mut näin se on. [/quote] Voi olla tyhmiä miehiä, jotka suostuvat, itse en tunne yhtään. Toisilla on moraali luonnostaan, yhäreillä tietysti harvemmin.

[/quote]

Ei siinä ole mistään suostumisista kyse, vaan ihan LAISTA. Suosittelen tutustumaan ennenkuin tulet uhoamaan, idiootti.
[/quote]
Hah hah. Poliisisetä tulee hakemaan kamarille, jos isukki ei toimi taksikuskina. Ei ihme, että yhäreillä on vaikeaa, tasapuolisen sopimisen sijaan mamma vetoaa lakiin. Sitten ihmetellään kun kaiken kusettamisen jälkeen exä on hankala. Voi kultamussu, olen NIIN kiitollinen hyödyllisestä vastauksestasi. Harmi vaan, että en ryömi niin paksussa mudassa, että pitäisi moisilla asioilla päätänsä vaivata. Tsoori.

Vierailija
36/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:08"]Älä ap vaivaudu edes vastaamaan näille lapsellisille tuhkamunille, ei sun tartte täällä kellekään puolustaa itseäsi/elämääsi. Eksäs on paska luuseri ja pistät se kuriin, ei muuta.
[/quote]
Kiitos. En taida saada enää asiallisia vastausia. Poistunpa ketjusta. Ap
[/quote]
Varmaan elämäsi fiksuin päätös.

Vierailija
37/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:02"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:55"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:31"]Mitä teillä lukee sopimuksessa? Yleensä on niin, että etä hakee ja palauttaa (siis on vastuussa matkoista), en itse todellakaan laittais lasta reissuun jos moisella uhkailtais. [/quote] No ei takuulla ole niin, toinen vie, toinen hakee. Tässä tapauksessa isä olisi parempi huoltaja muutenkin, ap:lle on varmasti nuoremmassa äpärässä tarpeeksi tehtävää. Jos maailmassa olisi jotain oikeutta, kivenmurikka tippuisi taivaalta ap:n niskaan ja lapset pääsisivät edes lastenkotiin pois surkeista kotioloista. Ap:sta jäisi vain märkä läntti, jonka voisi huuhtoa kadusta, yhteiskunta säästyisi maksamasta edes yhden turhakkeen kuoppaamisen. [/quote]   No muuten ihan takuulla on ! Ellei vanhemmat erikseen muuta sovi, etä hakee ja tuo. Sori, mut näin se on. [/quote] Voi olla tyhmiä miehiä, jotka suostuvat, itse en tunne yhtään. Toisilla on moraali luonnostaan, yhäreillä tietysti harvemmin. [/quote]   Ei siinä ole mistään suostumisista kyse, vaan ihan LAISTA. Suosittelen tutustumaan ennenkuin tulet uhoamaan, idiootti. [/quote] Hah hah. Poliisisetä tulee hakemaan kamarille, jos isukki ei toimi taksikuskina. Ei ihme, että yhäreillä on vaikeaa, tasapuolisen sopimisen sijaan mamma vetoaa lakiin. Sitten ihmetellään kun kaiken kusettamisen jälkeen exä on hankala. Voi kultamussu, olen NIIN kiitollinen hyödyllisestä vastauksestasi. Harmi vaan, että en ryömi niin paksussa mudassa, että pitäisi moisilla asioilla päätänsä vaivata. Tsoori.

[/quote]

Niin, toivottavasti sinä et todella ole erehtynyt siittämään lapsia tähän maailmaan, ja voit jatkossakin keskittyä vaan siihen pleikkarin hakkaamiseen ja runkkaamiseen, missä lienet - jos nyt et hyvä, niin silleen kohtalainen, että typerä elämäsi ja sisällöttömät aivosi saavat tyydytyksensä - aina silloin, kun et käy täällä vauvapalstalla rähisemässä aikuisille/purkamassa patoutunutta vihaasi.

Vierailija
38/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:02"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:55"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:31"]Mitä teillä lukee sopimuksessa? Yleensä on niin, että etä hakee ja palauttaa (siis on vastuussa matkoista), en itse todellakaan laittais lasta reissuun jos moisella uhkailtais. [/quote] No ei takuulla ole niin, toinen vie, toinen hakee. Tässä tapauksessa isä olisi parempi huoltaja muutenkin, ap:lle on varmasti nuoremmassa äpärässä tarpeeksi tehtävää. Jos maailmassa olisi jotain oikeutta, kivenmurikka tippuisi taivaalta ap:n niskaan ja lapset pääsisivät edes lastenkotiin pois surkeista kotioloista. Ap:sta jäisi vain märkä läntti, jonka voisi huuhtoa kadusta, yhteiskunta säästyisi maksamasta edes yhden turhakkeen kuoppaamisen. [/quote]   No muuten ihan takuulla on ! Ellei vanhemmat erikseen muuta sovi, etä hakee ja tuo. Sori, mut näin se on. [/quote] Voi olla tyhmiä miehiä, jotka suostuvat, itse en tunne yhtään. Toisilla on moraali luonnostaan, yhäreillä tietysti harvemmin. [/quote]   Ei siinä ole mistään suostumisista kyse, vaan ihan LAISTA. Suosittelen tutustumaan ennenkuin tulet uhoamaan, idiootti. [/quote] Hah hah. Poliisisetä tulee hakemaan kamarille, jos isukki ei toimi taksikuskina. Ei ihme, että yhäreillä on vaikeaa, tasapuolisen sopimisen sijaan mamma vetoaa lakiin. Sitten ihmetellään kun kaiken kusettamisen jälkeen exä on hankala. Voi kultamussu, olen NIIN kiitollinen hyödyllisestä vastauksestasi. Harmi vaan, että en ryömi niin paksussa mudassa, että pitäisi moisilla asioilla päätänsä vaivata. Tsoori.

[/quote]

Niin, toivottavasti sinä et todella ole erehtynyt siittämään lapsia tähän maailmaan, ja voit jatkossakin keskittyä vaan siihen pleikkarin hakkaamiseen ja runkkaamiseen, missä lienet - jos nyt et hyvä, niin silleen kohtalainen, että typerä elämäsi ja sisällöttömät aivosi saavat tyydytyksensä - aina silloin, kun et käy täällä vauvapalstalla rähisemässä aikuisille/purkamassa patoutunutta vihaasi.
[/quote]
Käykö mamma vähän kuumana siellä? Yllättyisit, jos tietäisit kuka ole, mamman ei ainakaan ennustajaksi kannata hakeutua, sen verran pieleen menneitä arvauksia. Toivottavasti saat jostain pian kyrpää, sille näkyy olevan tilausta.

Vierailija
39/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:22"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:02"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:55"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:31"]Mitä teillä lukee sopimuksessa? Yleensä on niin, että etä hakee ja palauttaa (siis on vastuussa matkoista), en itse todellakaan laittais lasta reissuun jos moisella uhkailtais. [/quote] No ei takuulla ole niin, toinen vie, toinen hakee. Tässä tapauksessa isä olisi parempi huoltaja muutenkin, ap:lle on varmasti nuoremmassa äpärässä tarpeeksi tehtävää. Jos maailmassa olisi jotain oikeutta, kivenmurikka tippuisi taivaalta ap:n niskaan ja lapset pääsisivät edes lastenkotiin pois surkeista kotioloista. Ap:sta jäisi vain märkä läntti, jonka voisi huuhtoa kadusta, yhteiskunta säästyisi maksamasta edes yhden turhakkeen kuoppaamisen. [/quote]   No muuten ihan takuulla on ! Ellei vanhemmat erikseen muuta sovi, etä hakee ja tuo. Sori, mut näin se on. [/quote] Voi olla tyhmiä miehiä, jotka suostuvat, itse en tunne yhtään. Toisilla on moraali luonnostaan, yhäreillä tietysti harvemmin. [/quote]   Ei siinä ole mistään suostumisista kyse, vaan ihan LAISTA. Suosittelen tutustumaan ennenkuin tulet uhoamaan, idiootti. [/quote] Hah hah. Poliisisetä tulee hakemaan kamarille, jos isukki ei toimi taksikuskina. Ei ihme, että yhäreillä on vaikeaa, tasapuolisen sopimisen sijaan mamma vetoaa lakiin. Sitten ihmetellään kun kaiken kusettamisen jälkeen exä on hankala. Voi kultamussu, olen NIIN kiitollinen hyödyllisestä vastauksestasi. Harmi vaan, että en ryömi niin paksussa mudassa, että pitäisi moisilla asioilla päätänsä vaivata. Tsoori. [/quote]   Niin, toivottavasti sinä et todella ole erehtynyt siittämään lapsia tähän maailmaan, ja voit jatkossakin keskittyä vaan siihen pleikkarin hakkaamiseen ja runkkaamiseen, missä lienet - jos nyt et hyvä, niin silleen kohtalainen, että typerä elämäsi ja sisällöttömät aivosi saavat tyydytyksensä - aina silloin, kun et käy täällä vauvapalstalla rähisemässä aikuisille/purkamassa patoutunutta vihaasi. [/quote] Käykö mamma vähän kuumana siellä? Yllättyisit, jos tietäisit kuka ole, mamman ei ainakaan ennustajaksi kannata hakeutua, sen verran pieleen menneitä arvauksia. Toivottavasti saat jostain pian kyrpää, sille näkyy olevan tilausta.

[/quote]

Haha, kukahan täällä käy kuumana? Hae apua, olet todella pahasti häiriintynyt ja jos vielä olet jonkun poloisen isä (vihjauksistasi päätellen), sitä suuremmalla syyllä. Kehotan sua lukemaan nuo seköpäiset vastauksesi ihan rauhassa ja kysymään peilikuvaltasi mikä ja missä vaiheessa meni noin hiton pahasti pieleen.

Vierailija
40/43 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:22"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:02"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:55"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:31"]Mitä teillä lukee sopimuksessa? Yleensä on niin, että etä hakee ja palauttaa (siis on vastuussa matkoista), en itse todellakaan laittais lasta reissuun jos moisella uhkailtais. [/quote] No ei takuulla ole niin, toinen vie, toinen hakee. Tässä tapauksessa isä olisi parempi huoltaja muutenkin, ap:lle on varmasti nuoremmassa äpärässä tarpeeksi tehtävää. Jos maailmassa olisi jotain oikeutta, kivenmurikka tippuisi taivaalta ap:n niskaan ja lapset pääsisivät edes lastenkotiin pois surkeista kotioloista. Ap:sta jäisi vain märkä läntti, jonka voisi huuhtoa kadusta, yhteiskunta säästyisi maksamasta edes yhden turhakkeen kuoppaamisen. [/quote]   No muuten ihan takuulla on ! Ellei vanhemmat erikseen muuta sovi, etä hakee ja tuo. Sori, mut näin se on. [/quote] Voi olla tyhmiä miehiä, jotka suostuvat, itse en tunne yhtään. Toisilla on moraali luonnostaan, yhäreillä tietysti harvemmin. [/quote]   Ei siinä ole mistään suostumisista kyse, vaan ihan LAISTA. Suosittelen tutustumaan ennenkuin tulet uhoamaan, idiootti. [/quote] Hah hah. Poliisisetä tulee hakemaan kamarille, jos isukki ei toimi taksikuskina. Ei ihme, että yhäreillä on vaikeaa, tasapuolisen sopimisen sijaan mamma vetoaa lakiin. Sitten ihmetellään kun kaiken kusettamisen jälkeen exä on hankala. Voi kultamussu, olen NIIN kiitollinen hyödyllisestä vastauksestasi. Harmi vaan, että en ryömi niin paksussa mudassa, että pitäisi moisilla asioilla päätänsä vaivata. Tsoori. [/quote]   Niin, toivottavasti sinä et todella ole erehtynyt siittämään lapsia tähän maailmaan, ja voit jatkossakin keskittyä vaan siihen pleikkarin hakkaamiseen ja runkkaamiseen, missä lienet - jos nyt et hyvä, niin silleen kohtalainen, että typerä elämäsi ja sisällöttömät aivosi saavat tyydytyksensä - aina silloin, kun et käy täällä vauvapalstalla rähisemässä aikuisille/purkamassa patoutunutta vihaasi. [/quote] Käykö mamma vähän kuumana siellä? Yllättyisit, jos tietäisit kuka ole, mamman ei ainakaan ennustajaksi kannata hakeutua, sen verran pieleen menneitä arvauksia. Toivottavasti saat jostain pian kyrpää, sille näkyy olevan tilausta.

[/quote]

Haha, kukahan täällä käy kuumana? Hae apua, olet todella pahasti häiriintynyt ja jos vielä olet jonkun poloisen isä (vihjauksistasi päätellen), sitä suuremmalla syyllä. Kehotan sua lukemaan nuo seköpäiset vastauksesi ihan rauhassa ja kysymään peilikuvaltasi mikä ja missä vaiheessa meni noin hiton pahasti pieleen.
[/quote]