Työpaikkaromanssit eri työpaikoissa, kokemuksia?!
Edellinen työpaikka jossa olin, oli ihan mahdoton. Siellä oli aikojen saatossa ollut lukuisia romansseja ja oli enemmän poikkeus jos ei jollain ollut mitään koskaan. Siellä oli 20 henkilöä töissä.
Vaihdoin työpaikkaa ja olen kuullut yhdestä ainoasta Työpaikkaromanssista joka sekin oli vuosia sitten!
Aloin pohtimaan että tuo täytyy olla jonkinlainen käytösmalli työpaikoilla joka sitten huomaamatta "tarttuu" eteenpäin. Mistä tämä johtuu? Edellisessä työpaikassa oli kyllä huono ilmapiiri ja johto oli jossain määrin narsistista. Nykyisessä ihan hyvä ilmapiiri.
Kertokaa kokemuksia ja ajatuksia asiasta!
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:51"]
Mulla on työpaikalla salarakas, että sikäli varmaan lasketaan. Toimiva systeemi, koska puoliso haluton mutta rakas.
[/quote]
Puolisosi on haluton, koska hänellä on oma salarakas! Olet tietenkin muuten hyvin rakas hänelle.
[/quote]
Voi tietysti olla, mutta minulle salarakas toimii päinvastoin. Haluaisin hänen kanssaan rakastelun seurauksena vaimoanikin enemmän, mutta kun on kuulemma niin paljon muuta ajateltavaa. No can do, sitten.
Olen miesvaltaisessa työpaikassa. Erottuani edellisestä suhteesta alkoi tapahtua: seurustelin n. puoli vuotta yhden samassa firmassa työskentelevän miehen kanssa, tämän jälkeen ehti muutamakin kaikenlaista ehdotella, erään työkuvioista tutun miehen kanssa minulla oli jonkinlainen seksisuhde...
Koko ajan olen silti keskittynyt työhöni täysillä ja suhteet on hoidettu siististi niin, etteivät muut niistä ole tienneet. Löysin lopulta kuitenkin miehen itselleni ihan työpaikan ulkopuolelta, helpompi niin.
Lähtökohtaisesti työpaikkaromansseissa yhdistää ainakin jokseenkin samantyyliset kiinnostuksen kohteet ja se, että nähdään paljon työn puolesta. Työpaikalle tuskin kukaan menee varta vasten seuraa hakemaan, joten siellä myöskin tutustutaan ihmisiin aidompina, vrt. baariin laittautuminen, ehkä tietty rooli päällä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:29"]
Mulla on työpaikalla salarakas, että sikäli varmaan lasketaan. Toimiva systeemi, koska puoliso haluton mutta rakas.
[/quote]
Puolisosi on haluton, koska hänellä on oma salarakas! Olet tietenkin muuten hyvin rakas hänelle.
[/quote]
Voi tietysti olla, mutta minulle salarakas toimii päinvastoin. Haluaisin hänen kanssaan rakastelun seurauksena vaimoanikin enemmän, mutta kun on kuulemma niin paljon muuta ajateltavaa. No can do, sitten.
[/quote]
Hmm... oman miehen kanssa on seksiä 2-4 krt/vko, onkohan se liian vähän? Aina siis suostun, kun mies haluaa. Mahtaako miehellä olla siitä syystä joku salarakas työpaikalla? Kuinka usein teillä on vaimon kanssa seksiä? Epäilen oikeasti, että seksin määrää käytetään vain tekosyynä salasuhteelle.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:37"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:29"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hmm... oman miehen kanssa on seksiä 2-4 krt/vko, onkohan se liian vähän? Aina siis suostun, kun mies haluaa. Mahtaako miehellä olla siitä syystä joku salarakas työpaikalla? Kuinka usein teillä on vaimon kanssa seksiä? Epäilen oikeasti, että seksin määrää käytetään vain tekosyynä salasuhteelle.
[/quote]
Riippuu tietysti miehesi libidosta. Vaimon kanssa on max. kerran kuussa ja sekin menee niin, että minä niskahierontojen, kämpän siivoamisen tai muun vastaavan jälkeen ehdotan, että tekisikö hänen mieli, niin vastaus on jotakuinkin: "Ei kai siinä sitten muukaan auta."
Ihan sama montako kertaa seksiä on viikossa sillä jos se mies tai nainen haluaa panna työkaveria kahvitauolla niin sehän panee kun sillä ei ole mitään tekemistä sen puolison kanssa vaan siinä on kyse omista itsekkäistä haluista.
Missä työpaikkalla on niin pitkät kahvitauot, että siinä ehtii petipuuhiin? Meillä ainkin hörpätään kahvit työpöydän ääressä, ja pari kertaa kuussa ehkä ehtii työpaikkaruokalaan sumpille.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:08"]
Ihan sama montako kertaa seksiä on viikossa sillä jos se mies tai nainen haluaa panna työkaveria kahvitauolla niin sehän panee kun sillä ei ole mitään tekemistä sen puolison kanssa vaan siinä on kyse omista itsekkäistä haluista.
[/quote]
No ei se nyt ainakaan minulla ihan noin mene. Niillä jotka tuota tekevät egon ja huomion takia, ehkä. Minulle kyse on vain siitä, että haluan seksiä seksin takia. #13
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:54"]
[/quote]
Ajattele, sulla on siellä ihan oma spermaviemäri <3
[/quote]
Juu, tiedän. Aika inhottava ilmaisu kyllä. Voisin lopettaa tämän pelin heti jos vaimo haluaisi taas seksiä.