Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkaromanssit eri työpaikoissa, kokemuksia?!

Vierailija
05.03.2015 |

Edellinen työpaikka jossa olin, oli ihan mahdoton. Siellä oli aikojen saatossa ollut lukuisia romansseja ja oli enemmän poikkeus jos ei jollain ollut mitään koskaan. Siellä oli 20 henkilöä töissä.
Vaihdoin työpaikkaa ja olen kuullut yhdestä ainoasta Työpaikkaromanssista joka sekin oli vuosia sitten!

Aloin pohtimaan että tuo täytyy olla jonkinlainen käytösmalli työpaikoilla joka sitten huomaamatta "tarttuu" eteenpäin. Mistä tämä johtuu? Edellisessä työpaikassa oli kyllä huono ilmapiiri ja johto oli jossain määrin narsistista. Nykyisessä ihan hyvä ilmapiiri.

Kertokaa kokemuksia ja ajatuksia asiasta!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:44"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:38"]

Kaupungin teknisellä puolella ollessani siellä oli yksi vanhempi ja yksi nuorempi työpaikalla tavannut pari, jotka oli julkisesti yhdessä. Mä taas en oman romanssini kanssa siellä sitä halunnut tehdä julkiseksi (enkä kyllä muuallakaan) enkä tiedä, että oliko siellä muita vastaavia salaa yhdessä olevia.

[/quote]

Siis hyi, kun ajattelen oman kaupungin teknistä porukkaa! Yökötys pomoista lähtien...

[/quote]

No oli meilläkin ne pomot sitä yök-kategoriaa, mutta muu porukka huomattavasti kivempaa.

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:11"]

Missä työpaikkalla on niin pitkät kahvitauot, että siinä ehtii petipuuhiin? Meillä ainkin hörpätään kahvit työpöydän ääressä, ja pari kertaa kuussa ehkä ehtii työpaikkaruokalaan sumpille. 

[/quote]

Kuka on sanonut, että just kahvitauolla pitäis ehtiä johonkin? Toimistotöissä voi tauottaa työnsä usein ihan itse ja muunlaisissa töissä voi hoitaa ne petipuuhat työajan ulkopuolella. 

-10

Vierailija
2/28 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:44"]

Kaupungin teknisellä puolella ollessani siellä oli yksi vanhempi ja yksi nuorempi työpaikalla tavannut pari, jotka oli julkisesti yhdessä. Mä taas en oman romanssini kanssa siellä sitä halunnut tehdä julkiseksi (enkä kyllä muuallakaan) enkä tiedä, että oliko siellä muita vastaavia salaa yhdessä olevia.

[/quote]

Siis hyi, kun ajattelen oman kaupungin teknistä porukkaa! Yökötys pomoista lähtien...

[/quote]

No oli meilläkin ne pomot sitä yök-kategoriaa, mutta muu porukka huomattavasti kivempaa.

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:11"]

Missä työpaikkalla on niin pitkät kahvitauot, että siinä ehtii petipuuhiin? Meillä ainkin hörpätään kahvit työpöydän ääressä, ja pari kertaa kuussa ehkä ehtii työpaikkaruokalaan sumpille. 

[/quote]

Kuka on sanonut, että just kahvitauolla pitäis ehtiä johonkin? Toimistotöissä voi tauottaa työnsä usein ihan itse ja muunlaisissa töissä voi hoitaa ne petipuuhat työajan ulkopuolella. 

-10

[/quote]

"Ihan sama montako kertaa seksiä on viikossa sillä jos se mies tai nainen haluaa panna työkaveria kahvitauolla niin sehän panee kun sillä ei ole mitään tekemistä sen puolison kanssa vaan siinä on kyse omista itsekkäistä haluista."

Viittasin tähän ylempään visetiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ollessani tarjoilijana oli minulla suhde kokkiimme. Muutamat lakanat siinä tuli pöllytettyä liinavaatevarastossa. Salaisia kosketteluja ohikulkiessa ja kuumia suudelmia jos jäätiin kahden. Kyllä minulla ainakin työmotivaatio vain kohosi, kun sai tilauksia viedä keittiöön;)

Vierailija
4/28 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä firmassa jossa on reilu 200 työntekijää.. Siellä kyllä löytyy paljonkin pariskuntia. Itsekin olen mieheni tavannut kyseisessä paikassa, mutta hän on jo vuosia sitten vaihtanut työpaikkaa.
Vuosien varrella siellä on ollut hyvinkin paljon erilaisia "säätöjä". Pikkujouluissa varsinkin käy aikamoinen kuhina.

Vierailija
5/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentällä ainakin kaikki panee toisiaan, joka firmassa.

Vierailija
6/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi 24 työpaikkaromanssit.

Vierailija
7/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:09"]

[/quote]

http://keskustelu.suomi24.fi/t/12150346

Vierailija
8/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:09"]

[/quote]

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13458864

http://keskustelu.suomi24.fi/t/12150346

[/quote]

Vierailija
9/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut aivan saman. Ensimmäisessä työpaikassani salamat lentelivät ristiin rastiin ja miehet pokasivat suunnilleen jokaista eteentulevaa naista. Ilmapiiri oli pinnallisesti avoin, mutta äärimmäisen stressaava.

Seuraava työpaikkani oli huomattavasti konservatiivisempi, enkä törmännyt lähes kymmenen vuoden aikana yhteenkään työpaikkaromanssiin. Silti firman ilmapiiri oli rakentava ja työpaikalla oli hyvä olla.

Vierailija
10/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 vuotta ollut työelämässä enkä ole törmännyt kuin yhteen työpaikkaromanssiin. Siinä kollegat vehtasivat keskenään, molemmille tuli avioero, suhde kesti sen jälkeen pari kk ja päättyi.

Taitaa olla näitä nuorempien työpaikkoja, joissa tällaista tapahtuu. Firmassamme ei järjestetä edes pikkujouluja eikä muitakaan työpaikan yhteisiä iltamia. Hyvä niin.

Vierailija
11/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:14"]Olen 25 vuotta ollut työelämässä enkä ole törmännyt kuin yhteen työpaikkaromanssiin. Siinä kollegat vehtasivat keskenään, molemmille tuli avioero, suhde kesti sen jälkeen pari kk ja päättyi.

Taitaa olla näitä nuorempien työpaikkoja, joissa tällaista tapahtuu. Firmassamme ei järjestetä edes pikkujouluja eikä muitakaan työpaikan yhteisiä iltamia. Hyvä niin.
[/quote]

Keski-iältään työpaikoissa saman ikäistä porukkaa. Ja pahimpia sekoilijoita olivat 45-60 -vuotiaat. Että nyt ei voi nuorten piikkiin tätä laittaa.

ap

Vierailija
12/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ollu, kaikissa työpaikoissa. Mukavia ne olivat takavuosinakin. Mutta nykyään niistä saa erityiset kiksit kun käry tietää potkuja. Muutos tapahtui vuosituhannen vaihteen nurkilla. Kiitos Ahteelle seksin laadun paranemisesta.

Ehkä uudessa työpaikassasi tiedostavat saman uhan ja hoitavat kutupuuhat vähemmän avoimesti kuin edellisessä työpaikassasi.

Vierailija
13/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla (koko organisaatiossa useita satoja ihmisiä, omassa yksikössämme alle 50) kuulun itse kolmanteen työpaikalla tavanneeseen aviopariin. Onneksi näitä oli sattunut ennenkin, joten hämmästys ei ollut työkaverien silmissä niin suuri. Me olemme olleet kimpassa jo 10v ja ne vanhemmat pariskunnat jo liki 20v. Jokaisessa tapauksessa erottiin entisistä puolisoista (ainakin toinen osapuoli). 

Vierailija
15/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
16/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työpaikalla salarakas, että sikäli varmaan lasketaan. Toimiva systeemi, koska puoliso haluton mutta rakas.

Vierailija
17/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:51"]

Mulla on työpaikalla salarakas, että sikäli varmaan lasketaan. Toimiva systeemi, koska puoliso haluton mutta rakas.

[/quote]

Ajattele, sulla on siellä ihan oma spermaviemäri <3

Vierailija
18/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko tähän vapaiden ihmisten muodostamat parisuhteet? Näitä meillä on paljon, koska meillä on paljon nuorehkoja työntekijöitä, hektinen vuorotyö ja ihmiset tekevät paljon myös ylitöitä. Ketä muita he kerkeäisivät tapaamaan? Meillä on suuri määrä aviopareja töissä. Ei niinkään salaromansseja, tietääkseni. Ei se ole haitannut, asiantuntijaorganisaatio. Tietty joskus jos pariskunnasta toinen on esimiesasemassa, niin ei ole sit puolisonsa pomo.

Vierailija
19/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työpaikkaromanssin seurauksena 100 000 asuntovelkaa ja kaksi lasta :D

Romanssi voi johtaa myös avioliittoon ja perheen perustamiseen. Media-alan firmassa ollaan töissä. Eikä olla firman ainoa työpaikkaromanssi.

Vierailija
20/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:51"]

[/quote]

Puolisosi on haluton, koska hänellä on oma salarakas! Olet tietenkin muuten hyvin rakas hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan