Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska pahin vatsatautikausi ohi?

Vierailija
04.02.2015 |

Lapseni pitäisi aloittaa päivähoito, ja mietin että koskahan tuo talven pahin vatsatautikausi aina alkaa taittua?
Saan valita koska aloitan työt, kunhan viimeistään toukokuuhun mennessä olen takaisin.
Perheessämme on isä jolle tehty refluksileikkaus, refluksilapsi, sekä minä kenellä suolistosairaus. Eli vatsatauti on koko perheellemme pahimmillan sairaalakeikka, eli varotaan viimeiseen saakka.

Kiertääkö vatsataudit päiväkodissa ympäri vuoden yhtälailla? Onko sillä väliä odottelenko tässä vielä pari kuukautta?
Eihän tuota voi ikuisesti välttää, mutta mitä pitempään sen parempi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäri vuoden kiertää

Vierailija
2/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku :( Siis otamme vastaan mitä tulee kun ei muutakaan voi.

- Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin noro on talven tauti enempi. Tosin viimekesä osoitti että kyllä sen kesälläkin voi ripuloida järveen ja tartuttaa sadat muut. Vielä kun ihmiset tajuaisi pysyä kotona vielä pari päivää oireiden jälkeen, ja koko perhe kotona kun yksi sairastaa.

Vierailija
4/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ja koko perhe kotona kun yksi sairastaa"

Käytännössä miten? Minä soitan töistä saikkua siksi koska mies vatsataudissa? Hyvä saippuapesu kotoa lähtiessä tekee jo ihmeitä.

Vierailija
5/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 09:51"]

" ja koko perhe kotona kun yksi sairastaa" Käytännössä miten? Minä soitan töistä saikkua siksi koska mies vatsataudissa? Hyvä saippuapesu kotoa lähtiessä tekee jo ihmeitä.

[/quote]

Aikuiset osaa kyllä huolehtia käsihygieniasta, mutta kaikki  lapset kotona kun yksi perheessä sairastaa! Eli ei viedä niitä pikkusisaruksia päiväkotiin tartuttamaan kaikkia muita. Se tauti kuitenkin kytee jokaisessa jo ennen oireita. Parhaillaan siinä tartuttaa koko päiväkodin osaston, ja jokainen vie taudin kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä