Lopetin pillerit ja muutuin teinipojaksi.
...tai siis ainakin yhtä himokkaaksi. En tee muuta kuin ajattele seksiä. Töissä flirttailen avoimesti miesasiakkaiden kanssa ja ajatukset on tosi likaisia hyvännäköisten työkavereiden seurassa. Saatan kiihottua oudoista asioista, kuten esimerkiksi musiikista.
Olen syönyt pillereitä 14-vuotiaasta asti, enkä sitä ennen ollut todellakaan näin kiimainen. Pillereiden kanssa seksi 1-2 kertaa viikossa riitti helposti. Mies on viimeaikoina ollut aika stressaantunut ja tämän takia seksiä on ollut vähemmän, kerran viikossa parissa. Nyt viikon aikana olen saanut miehen suostuteltua kahtena päivänä seksiin, muina päivinä (siis kaikkina viitenä) olen tyydyttänyt itseni. Toinen seksikerroista oli tänään päivällä, nyt tekee mieli taas. Tilasin myös itselleni ensimmäistä kertaa vibraattorin ja dildon, aiemmin en ole näitä tarvinnut.
Nyt kun olen seurannut kuukautiskiertoani niin huomaan selvästi milloin ovulaatio on tulossa ja milloin se on. Seksihalut on menkkojenkin aikana huimat, mutta ovulaation aikaan tajuttomat! En töissä pysty edes keskittymään mihinkään, haluttaa niin että sormia kihelmöi ja vatsaan sattuu, ihan kirjaimellisesti.
Tämä on ollut ihan hirveetä, mua pelottaa enkä tunne enää itseäni. Mikä mua vaivaa? Pillerit lopetin, koska yritetään saada lapsi, ja olemme yrittämisestä erittäin innoissamme. Mutta kaikkea varjostaa se, että salaa haaveilen muiden miesten panemisesta! Mua kiukuttaa ja surettaa mun omat ajatukset, en todellakaan halua ajatella näin, rakastan miestäni kamalasti. Mitä ihmettä voin tehdä? Miten saan seksihimot ALAS?
Kommentit (24)
Eihän teinipojat sentään niin kiimaisia ole että musiikista kiihottuvat. Otsikon voisi muuttaa, että kiimainen kuin teinityttö (pojat koko ajan mielessä) tai sitten hormonien vallassa oleva lapsikuumeinen nuori nainen.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 04:00"]
Mielialalääke voisi toimia jarruna. Haitat=? .
[/quote]
Ei kai kukaan (pätevä) lääkäri nyt mielialalääkettä jarruksi määrää? Eihän?
Mielialalääke voisi toimia jarruna. Haitat=? .