Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin pillerit ja muutuin teinipojaksi.

Vierailija
05.03.2015 |

...tai siis ainakin yhtä himokkaaksi. En tee muuta kuin ajattele seksiä. Töissä flirttailen avoimesti miesasiakkaiden kanssa ja ajatukset on tosi likaisia hyvännäköisten työkavereiden seurassa. Saatan kiihottua oudoista asioista, kuten esimerkiksi musiikista.

Olen syönyt pillereitä 14-vuotiaasta asti, enkä sitä ennen ollut todellakaan näin kiimainen. Pillereiden kanssa seksi 1-2 kertaa viikossa riitti helposti. Mies on viimeaikoina ollut aika stressaantunut ja tämän takia seksiä on ollut vähemmän, kerran viikossa parissa. Nyt viikon aikana olen saanut miehen suostuteltua kahtena päivänä seksiin, muina päivinä (siis kaikkina viitenä) olen tyydyttänyt itseni. Toinen seksikerroista oli tänään päivällä, nyt tekee mieli taas. Tilasin myös itselleni ensimmäistä kertaa vibraattorin ja dildon, aiemmin en ole näitä tarvinnut. 

Nyt kun olen seurannut kuukautiskiertoani niin huomaan selvästi milloin ovulaatio on tulossa ja milloin se on. Seksihalut on menkkojenkin aikana huimat, mutta ovulaation aikaan tajuttomat! En töissä pysty edes keskittymään mihinkään, haluttaa niin että sormia kihelmöi ja vatsaan sattuu, ihan kirjaimellisesti.

Tämä on ollut ihan hirveetä, mua pelottaa enkä tunne enää itseäni. Mikä mua vaivaa? Pillerit lopetin, koska yritetään saada lapsi, ja olemme yrittämisestä erittäin innoissamme. Mutta kaikkea varjostaa se, että salaa haaveilen muiden miesten panemisesta! Mua kiukuttaa ja surettaa mun omat ajatukset, en todellakaan halua ajatella näin, rakastan miestäni kamalasti. Mitä ihmettä voin tehdä? Miten saan seksihimot ALAS?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Pillerit, kun vaihdoin kuparikierukkaan, niin nykyään himottaa koko ajan melkein... Kuukautiskiertoa seuraa tuo himotus. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että on myös naisia joilla ei järje päätää koko ajan.

Vierailija
4/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 04:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 04:00"]

Mielialalääke voisi toimia jarruna. Haitat=? .

[/quote]

Ei kai kukaan (pätevä) lääkäri nyt mielialalääkettä jarruksi määrää? Eihän?

[/quote]

"Av-tohtori" voisi määrätäkin :)

Ei kai tuollainen mikään ihme ole, kun elimistön hormonitoimintaa on manipuloitu 14-vuotiaasta saakka. Enkä nyt moiti aloittajaa.

Vierailija
5/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:37"]Ei kai tuollainen mikään ihme ole, kun elimistön hormonitoimintaa on manipuloitu 14-vuotiaasta saakka. Enkä nyt moiti aloittajaa.

[/quote]

Niin... Enpä mä toisaalta kadu pillereiden aloittamista, silloin ei muu auttanut huonoon ihoon. Mutta kieltämättä vähän inhottavaa ajatella miten pitkään niitä onkaan syönyt. En tahtoisi oman lapseni aloittavan pillereitä noin aikaisin. Muistelen kyllä olleeni kovin masentunut kasvoistani, eli äitikin varmasti piti pilleretä parempana ratkaisuna siinä vaiheessa.

ap

Vierailija
6/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Mä oon kans lopettamassa nyt. Mieshän tästä riemastuu

Vierailija
7/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo oli tosi helpotus. Olin nimittäin täysin haluton lahna kun söin pillereitä, ja söin niitä 13-32 vuoden välin. Eli hiton kauan. Osasyy siihen että mies jätti minut oli haluttomuuteni, ja itsekin ajattelin että parempi kai sitä ilman miestä olla kun ei kerran seksikään ole minun juttuni. Uskoin että olen aseksuaali.

Mutta sitten pillerit pois, kun ei enää ehkäisyä tarvittu, ja kas, alkoi tapahtua. Panetus tuntui varsinkin ovulaatioaikaan ihan fyysisenä "kutinana" sukuelimissä ja alavatsalla. Mielessä pyöri seksifantasiat. Jouduin tyydyttämään itseäni vähintään kerran päivässä suihkussa, että pystyin keskittymään mihinkään muuhun kuin panetuksen tunteeseen. Minulle tämä lisääntynyt seksuaalisuus antoi energiaa muuhunkin arkeen, se tuntui elinvoimalta jota olin saanut hurjasti lisää. Ihan kuin olisi herännyt harmaasta, tympeästä unesta värikkääseen todellisuuteen.

Vierailija
8/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:53"]

Mulla tuo oli tosi helpotus. Olin nimittäin täysin haluton lahna kun söin pillereitä, ja söin niitä 13-32 vuoden välin. Eli hiton kauan. Osasyy siihen että mies jätti minut oli haluttomuuteni, ja itsekin ajattelin että parempi kai sitä ilman miestä olla kun ei kerran seksikään ole minun juttuni. Uskoin että olen aseksuaali.

Mutta sitten pillerit pois, kun ei enää ehkäisyä tarvittu, ja kas, alkoi tapahtua. Panetus tuntui varsinkin ovulaatioaikaan ihan fyysisenä "kutinana" sukuelimissä ja alavatsalla. Mielessä pyöri seksifantasiat. Jouduin tyydyttämään itseäni vähintään kerran päivässä suihkussa, että pystyin keskittymään mihinkään muuhun kuin panetuksen tunteeseen. Minulle tämä lisääntynyt seksuaalisuus antoi energiaa muuhunkin arkeen, se tuntui elinvoimalta jota olin saanut hurjasti lisää. Ihan kuin olisi herännyt harmaasta, tympeästä unesta värikkääseen todellisuuteen.

[/quote]

Kuulostaa häiritsevän tutulta. Ja oikeasti aika helpotus kuulla, että noita "fyysisiä himotuksen oireita" on muillakin :D tuo on muuten aika paha, toivon sun puolesta ettei haluttomuus ollut ainoa syy eroon. Koska nythän kaikki olisi toisin :(

ap

Vierailija
9/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 04:09"]

Eihän teinipojat sentään niin kiimaisia ole että musiikista kiihottuvat. Otsikon voisi muuttaa, että kiimainen kuin teinityttö (pojat koko ajan mielessä) tai sitten hormonien vallassa oleva lapsikuumeinen nuori nainen.

[/quote]

En nyt ihan teinipoika ole enää ja toisaalta ihan muusiikista en ole kiihottunut, mutta muuten kyllä AP:n kuvaus sopii kuin nenä päähän. Valitettavasti hänellä on mies, jolla on alhainen libido tai sitten jotain muuta vikaa. Meillä vaimo saisi varmasti joka päivä ja useamminkin, mutta eihän häntä sellainen enää kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
10/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, I feel you! Mulla lähes sama tilanne. Pillerit aloitin teininä ja nyt lopetin yli 10v käytön jälkeen. Himot on suuret, näen seksiunia ja panettaa lähes tulkoon joka päivä. Minä olen myös huomannut kuukautiskierron vaikutuksen (toisaalta aika kiva); ovulaation aikaan mietin seksiä ja miehen penistä varsin paljon :-)
Heh, pakko kysyä että onko sulla himot kohdistuneena nimenomaan yhdyntään vai "käykö kaikki"? Minä nimenomaan haluan yhdyntää, etenkin sitä alkua kun mies työntyy sisään. Esim. suusrksiä en ajattele yhtä alituisesti, toki sekin kelpaa ;)
On tämä hassua.

Vierailija
11/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:04"]

Ap, I feel you! Mulla lähes sama tilanne. Pillerit aloitin teininä ja nyt lopetin yli 10v käytön jälkeen. Himot on suuret, näen seksiunia ja panettaa lähes tulkoon joka päivä. Minä olen myös huomannut kuukautiskierron vaikutuksen (toisaalta aika kiva); ovulaation aikaan mietin seksiä ja miehen penistä varsin paljon :-) Heh, pakko kysyä että onko sulla himot kohdistuneena nimenomaan yhdyntään vai "käykö kaikki"? Minä nimenomaan haluan yhdyntää, etenkin sitä alkua kun mies työntyy sisään. Esim. suusrksiä en ajattele yhtä alituisesti, toki sekin kelpaa ;) On tämä hassua.

[/quote]

En ole koskaan haaveillut tai nauttinut suuseksistä, eli kaikesta niistä unelmoin mistä seksissä pidän. Esileikki mukaan laskettuna...

ap

Vierailija
12/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upitus! Kiitos vielä vertaistuesta kaikille! Vinkkejä tosiaan tilanteeseen kaipailisin myöskin.

Ap

Vierailija
13/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 04:09"]Eihän teinipojat sentään niin kiimaisia ole että musiikista kiihottuvat. Otsikon voisi muuttaa, että kiimainen kuin teinityttö (pojat koko ajan mielessä) tai sitten hormonien vallassa oleva lapsikuumeinen nuori nainen.
[/quote]
Voi kauhea, anteeksi harhaanjohtavuuteni. ......
Ap

Vierailija
14/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 04:12"]Kovaa liikuntaa tilalle.
[/quote]
Auttaako tosiaan? Hyvä motivaattori ainakin liikkua - nyt panettaa, lähdenpä lenkille!
Ap

Vierailija
15/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 04:12"]Kovaa liikuntaa tilalle.
[/quote]
Auttaako tosiaan? Hyvä motivaattori ainakin liikkua - nyt panettaa, lähdenpä lenkille!
Ap
[/quote]

:D liikunta tuottaa myöskin mielihyvää niin ainun tapauksessa olisit varmaan tuplasti himokkaampi palatessasi. Tai sitten se liikka vie himoa kun siitä saa mielihyvää.

Vierailija
16/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pillerit eivät vaikuttaneet haluihin mitenkään, vaikka aloitinkin ne 16-vuotiaana (kivittäkää). Ekat puoli vuotta en meinannut kostua mitenkään, mutta sit sekin alkoi toimia. Nykyäänkin tekisi mieli seksiä 1-3 kertaa/pv, vaikka ollaankin seurusteltu saman miehen kanssa päälle kolme vuotta :) Se on minun iässäni paljon.

Vierailija
17/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:58"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 04:12"]Kovaa liikuntaa tilalle. [/quote] Auttaako tosiaan? Hyvä motivaattori ainakin liikkua - nyt panettaa, lähdenpä lenkille! Ap [/quote] :D liikunta tuottaa myöskin mielihyvää niin ainun tapauksessa olisit varmaan tuplasti himokkaampi palatessasi. Tai sitten se liikka vie himoa kun siitä saa mielihyvää.

[/quote]

Niin, minunkin logiikan mukaan se liikunta vain kannustaisi seksiin kun kroppa toimisi paremmin. Nyt kun en harrasta mitään liikuntaa.

ap

Vierailija
18/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:05"]

Minulla pillerit eivät vaikuttaneet haluihin mitenkään, vaikka aloitinkin ne 16-vuotiaana (kivittäkää). Ekat puoli vuotta en meinannut kostua mitenkään, mutta sit sekin alkoi toimia. Nykyäänkin tekisi mieli seksiä 1-3 kertaa/pv, vaikka ollaankin seurusteltu saman miehen kanssa päälle kolme vuotta :) Se on minun iässäni paljon.

[/quote]

Mäkin luulin ettei mulla vaikuttanut pillerit. Suhteen alussa seksiä oli paljon, monta kertaa päivässä, mutta nyt kun ollaan oltu monia vuosia yhdessä niin seksi on luonnollisesti vähentynyt. Mutta nyt ne halut lähti taas nousuun...

ap

Vierailija
19/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole ainoa nainen joka kärsii samasta, eihän se olisi reilua.

Vierailija
20/24 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa en osaa, samassa veneessä ollaan. Kaikki kakslahkeiset näyttää lähinnä peniksen elämää ylläpitäviltä järjestelmiltä pillereiden lopettamisen jälkeen. Olen antanut itselleni luvan fantasioida, kunhan se hyödyttää eniten puolisoani, koska tiedän tämän olevan vain hormonien aiheuttamaa. Tosin itse en tohdi flirttailla, olen sellaiseen liian arka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme