Lapselle nimeksi Sulo Armas - söpö vai nolo?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:19"]Hieno on, pappani nimi :) ihan Sulon näköinen on nyt 70-vuotiaanakin.
Että 3 vuotta on Se raja nimelle, kyllä minua säälittää Ukko nimiset lapset.
Ja huvittaa kun tulevaisuudessa naapurissa ei olekaan Pirkko mummo vaan Nella tai Lumi-Adessa
[/quote]
Mulla on vissiin hyvä mielikuvitus, mutta pystyn hyvin kuvittelemaan Lumi-Adessa tai Nella mummon. Nimet kasvaa ihmisen mukana, noista nimistä tulee mummonimiä joita kukaan ei ihmettele. Niin on käynyt Pirkollekin, ollut hauska pikkulapsen nimi ensiksi ja nyt mummonimi. Näin se etenee elämä:)
Se on eläimen nimi.meillä on ton niminen musta pieni koira.
:( Niin kai sitten... Mun mielestä pieni Sulo olisi oikeasti tosi ihana. Ap
Kannattaa tarkkaan mitä lapsi itse voisi tykätä nimestään teininä, työ- ja opiskeluelämässä ym. Itse en laittais.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:27"]
:( Niin kai sitten... Mun mielestä pieni Sulo olisi oikeasti tosi ihana. Ap
[/quote]
Muista, että se Sulo on pieni vain murto-osan elämästään.
Minä pidän! Minustakin se on ihana!
Enoni on Sulo Armas. Etunimessään ei mitään vikaa, sisaret oli pienenä kiusanneet Sulo Armas, kippuravarvas.
tunnen parikin pientä Sulo-poikaa, alle kouluikäistä. Kiva nimi heillä.
Nolo nolo nlo nolo - heti kun on yli 3v.
Mun mielestä ihana nimi :) merkitykseltäänkin kaunis.
söpö pikku-lapselle mutta nolo isolle miehelle...
Sulo tai Armas toiseksi nimeksi? Lässytyksen puolelle menee, jos nimeät Sulo Armaaksi.
En vaan voi sille mitään, että mulle tulee sulosta mieleen ne vihreät SULO -roskapöntöt. Että onko se nyt sitte söpöä..?
Olisihan 25-v, kaljaa kittaava amis-Sulo aika outo tapaus...
Ei tullut mieleenkään, että Sulo olisi nolo!
Vaikka siis sulo lukee tuossa meidänkin roskiksen kyljessä... Vauvana oli Syli-Sulo, nyt vaan Sulo-Matti kun hellälle päälle satun. Siis etunimi Matti, toinen nimi Sulo :)