Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisälämmittimet kerrostalossa

Vierailija
03.12.2021 |

Minkä olette hankkineet? Talvella näissä pakkasissa huomaa aina että asunto viilenee aivan liikaa.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen mahdollisimman viileää huoneilmaa. Niin viileää kuin vain nahka kestää. 18 - 19 passeli. 

Vierailija
2/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AiaktuaalinenVITTUmua naurattaa kun te asutte vetoisissa kämpissä jossain getossa missä naapurin pierut kuuluu seinän läpi ja narkkarit piikittää nurkissa 🤣😂😅

Ei, sinua ei naurata siellä kusenhajuisessa kopissasi. Sinut tiedetään. Olet kyynelehtivä ja katkera, nuoruus pilalla, elämä synkkä.

Vierailija
4/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloissa ei kuulu käyttää mitään lisälämmittimiä! Ottakaa yhteyttä vuokranantajaan tai taloyhtiöön ettei teillä patterit lämmitä riittävästi, ne pitää kenties vain ilmata. 

Itse asun kerrostalossa ja mulla on 25-25 astetta eikä patterit ole kuin nyt vasta nelosella. 

Vierailija
5/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloissa ei kuulu käyttää mitään lisälämmittimiä! Ottakaa yhteyttä vuokranantajaan tai taloyhtiöön ettei teillä patterit lämmitä riittävästi, ne pitää kenties vain ilmata. 

Itse asun kerrostalossa ja mulla on 25-25 astetta eikä patterit ole kuin nyt vasta nelosella. 

Termostaatit lukittu niin ettei lämpötila nouse yli 23 olipa lisälämmitin tai ei. 

Vierailija
6/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos patterit on nykyaikaisia niin ne "haistelevat" huoneilman lämpötilaa ja sen mukaan lämmittää. Eli pistä kylmä pyyhe termostaatin päälle.

Vierailija
7/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileyden vielä kestäisi mutta koneellisen ilmanvaihdon aiheuttama viileä veto on ärsyttävä.

Olen vilustunutkin sen takia pari kertaa.

Vierailija
8/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viileyden vielä kestäisi mutta koneellisen ilmanvaihdon aiheuttama viileä veto on ärsyttävä.

Olen vilustunutkin sen takia pari kertaa.

Sama mutta mikä tuohon auttaa? Meillä makkari on vielä niin pieni että veto ilmanvaihtokanavasta osuu suoraan sänkyyn.

Vierailija
9/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tähän muutettuamme kylmänä talviaamuna 18 astetta lämmintä. Huolto kävi iltapäivällä mittaamassa ja kun aurinko paistoi ikkunoista sisälle, oli varmaan 24 astetta lämmintä. Otin mittarista aamulla kuvan ja lähtetin isännöitsijälle. Sitten tuli putkimies, joka löysäsi pattereiden kuristajia. Sen jälkeen lämpötila nousi 22 asteeseen. Kun otin termostaatit irti, nousi jo 25 asteeseen. 

Kannattaa siis tehdä asialle jotain, eikä kärsiä. 

Vierailija
10/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Termostaatit lukittu niin ettei lämpötila nouse yli 23 olipa lisälämmitin tai ei. 

Termostaatit on helppo ruuvata irti.

Vierailija
11/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilämpötila talviaikaan on 27-28 astetta. termostaatti vaan pois patterista ja jo lämpenee.

Vierailija
12/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvikaudella pukeudutaan kesäkautta lämpimämmin. Huonelämpötila 19 on silloin täysin riittävä.

Vierailija
13/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

talvikaudella pukeudutaan kesäkautta lämpimämmin. Huonelämpötila 19 on silloin täysin riittävä.

Lihaville riittää matalampikin lämpötila.

Vierailija
14/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vuokralla stadin asunnot. Ei tarvitse minun kotini palella talvikausi. Kesä kaudet kyllä hikoilen Kun aurinko aamusta iltaan pahtaa pieneen kotini 30-31 silloin lämmintä.Sisällä nyt 19,8 lämmintä.Ulkona miinus 4.6. Parhaiten nukun ihan plus 18-17 astetta.Joten lasken paterin termostaatin alemaksi.Viileässä on hyvä nukkua aina.Eri asia niillä joilla on vetoa,ei kiva juttu.

Vierailija
15/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinaparturi pitää aika hunosti lämpöä. näyttää sinertyneen alielin aukiolla kirkuessa ja steissin ovia riuhtoessa.

Vierailija
16/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kylmästä huoneilmasta ulisevista aloituksista puuttuu aina se lämpötila, eli mikä on asunnon lämpötila? 20 riittää mainiosti. Mittari maksaa muutaman euron.

Tietenkin aina joku jonka mielestä asunnossa pitäisi olla ylikuuma 25.

Vierailija
17/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä kylmästä huoneilmasta ulisevista aloituksista puuttuu aina se lämpötila, eli mikä on asunnon lämpötila? 20 riittää mainiosti. Mittari maksaa muutaman euron.

Tietenkin aina joku jonka mielestä asunnossa pitäisi olla ylikuuma 25.

Läski lämmittää. 😂

Vierailija
18/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 on minulle aivan liian vähän. Palelisin. Meillä on 25 astetta.

Meitä on erilaisia. Pitäisi olla niin, että saa säätää koreeammaksi, jos haluaa. Jos tykkää kylmästä, niin sitten voi alentaa.

Vierailija
19/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkä kylmässä vedessä kasteltu rätti termostaatin ympärille toimii aina.

Vierailija
20/57 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankki kuumavesipullo. Sillä on kätevä lämmittää vuode, niin ei tarvitse kauan hytistä nukkumaan mentyään, jos makuuhuoneessa on kylmää ja vetoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä