Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

177 cm / 78 kg nainen

Vierailija
04.03.2015 |

Mitä mieltä mitoistani? Omasta mielestäni koen olevani aika "iso" mutten lihava.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh olen lähes samoissa mitoissa ja vatsassa näkyvät pari paria ylimpiä vatsalihaksia , reitistä kauniit lihakset, samoin käsivarsissa, persekin hyvännäköinen. Vientiä riittää ja riitti sitä myös löysempänäkin. Vielä tärkeämpää on, että sokeri kolesteroli yms arvot erinomaiset, verenpaine ihanteellinen ja kykenen juoksemaan maratonin. Pidän kropastani, hyvin se toimii.

Vierailija
42/44 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 cm ja 85 kg. Nyt olo on lihava. Housut puristaa ja on sellainen tukala olo. 75 kg olisi hyvä paino minulle.  Ihmisten on todella vaikea ymmärtää sitä että vaikka painaisin 50 kg, niin minusta ei tule pientä ja siroa ja keijukaista. Kun jalka on kokoa 42, hanska kokoa 8, kaikkein kevyimmilläni olen painanut 60 kg ja silti piti käyttää L-koon vaatteita että saan hartiat mahtumaan paitoihin, niin on oikeastaan ihan sama (ulkonäön kannalta) painanko 75 vai 85 kg. Ja mä en kyllä ymmärrä tuota hokemaa että luut painaa saman verran! Miten voi jos minulla sitä luuta on metrin verran enemmän kuin 150 senttisellä (jos lasketaan erotus käsistä, jaloista jne. erikseen)?

Tottakai, jos saisin itse valita, olisin mielelläni 168-170 cm pitkä ja painaisin 58 kg. Mutta kun minulta ei kysytty. että tulkaa nyt vielä arvostelemaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm ja 76 kg.

Tavoitteena 70-72kg.

Kun painoin 64kg, alkoi tulla kommenttia, että en näytä enää hyvältä.

Jokaisella on oma hyvänolon painonsa, joka yleensä mahtuu BMI-taulukon normaalipainon rajoihin.

Vierailija
44/44 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä painon kysely tällä palstalla on kyllä outoa. Miten ihmiset jotka eivät ole teitä nähneet, voisivat kertoa oletko lihava/sopiva/laiha. Painoindeksi kertoo paljon ja peilikuva. Nyt pikkasen itseluottamusta naiset.