Paljon kuolinilmoitus sunnuntain Hesarissa maksaa?
Se pienempi malli.
En ymmärrä näistä 4,50 ppm - hinnottelusta mitään.
Kommentit (20)
Jos olet ollut tilaajana vuodesta 2000 ja maksanut lehtitilauksestasi näin jo yli 10000 euroa, niin ilmainen.
Löytyy kyllä esim. Hesarin nettisivuilta suoraan. Pienempi 690 € ja joitakin senttejä päälle.
Hs netti-sivustolla on hinnasto ja hinnastossa myös esimerkkeinä palstan leveydet ja korkeudet kuhunkin kuolinilmoituskokoon.
Pienin arkipäivinä 315 ja viikonloppuna 406 e.
Ppm paikallispuhelumaksu, pmm palstamillimetri.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy kyllä esim. Hesarin nettisivuilta suoraan. Pienempi 690 € ja joitakin senttejä päälle.
Oikeastiko?
Alkaen hinnat n. 315€ ja siitä ylöspäin
https://oma.sanoma.fi/aihe/lukijailmoitukset/hs-kuluttajailmoitushinnat
Hinnastossa käytetty pmm-merkintä on lyhenne palstamillimetristä, joka on ilmoituksen kokomitta (palstojen lukumäärä x korkeus millimetreinä).
Palstojen leveydet:
1 palstaa = 47 mm
2 palstaa = 99 mm
Kuolinilmoitukset ja osanottokiitokset laskutetaan perikunnan nimellä. Laskutustietoihin tarvitaan lisäksi laskun vastaanottajan nimi, osoite ja puhelinnumero.
Ihan liikaa. Kun meidän mummo kuoli, ei meillä ollut varaa kuolinilmoitukseen. Niinpä haimme hänet ruumishuoneelta pois ja veimme takaisin vanhainkotiin. Hoitajat ovat vaan välillä ihmeteleet, että kovin on hiljaiseksi Impi muuttunut.
Jättäisin välistä, muutenkin kaikki juoruavat. Rahalla saa muuta tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Pienin malli sunnuntaina 406,74€
Järkyttävän kallis
Hautaustestamentissani sanotaan: "Ei kuolinilmoitusta".
Tästäkin jokin kaiman serkun koiran mummo nostaa äläkän.
Kuolinilmoituksen pystyy itse näpyttelemään ja esikatselemaan nettisivujen kautta. Sieltä sitten näkee myös juuri kyseisen ilmoituksen hinnan, kun ei vie tilausta ihan loppuun asti. Minä kokeilin erilaisia malleja tehdessäni läheiseni kuolinilmoitusta. Kallista se on. Arkena muistaakseni kuitenkin edullisemmat hinnat kuin sunnuntaisin.
Itse tein kuolleelle mummolleni blogin jossa oli kuolinilmoitus
.