Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

177 cm / 78 kg nainen

Vierailija
04.03.2015 |

Mitä mieltä mitoistani? Omasta mielestäni koen olevani aika "iso" mutten lihava.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:59"]

Myös lihas voi painaa. Jos treenaa paljon ja on lihaksikas kroppa

[/quote]

Joo lihas painaa, mutta 177 cm lihaksikas ihminen on n. 65-70 kg ja siinäkin on jo elintasohötyä päällä eikä mikään fitness-pimu look. Ap on lievästi obeesin rajoilla sekä bmi:n, että rasvaprosentin suhteen. Törkeää valehdella toiselle omia harhojaan. Ap:n paino ei ole iso tai kenenkään muun asia eikä tuo ole vaarallista nyt eikä pitkässä juoksussa. Ap aloituksessaan halusi vertailla itseään muihin ja muihin nähden ap on iso/läski/jykevä/järeää kalustoa. Miten asian nyt haluaa laittaa. Ei sinun tarvitse asiaa valehdella tai keksiä tekosyitä. Ap varmaan löytää ne tekosyyt itsekin tai vaihtoehtoisesti ei piittaa muiden mielipiteistä. Ärsyttää tämä mantra, että lihas painaa enemmän kuin läski, kun kilo on kilo aivan sama mitä materiaa. t. 18

Tässä muuten 2,5kg sitä läskiä ja saman verran lihasta, että voit todeta olevasi itsekin harhainen lihasvolumesi kanssa. Jos ap olisi ihan dynamiittiä ja lihasta vakuumipakattuna vailla ylimääräistä hötyä, ei ap:lle tulisi todellakaan mieleenkään ihmetellä "olenko iso", vaan ap voisi olla sirkuksessa hommissa voimanaisena ja puristaa käsillä autoja kasaan.

http://www.juliasfitnessblog.com/wp-content/uploads/2012/06/fat_5lb.jpg

Vierailija
22/44 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika tismalleen samankokoinen. Olisihan tässä varaa tiputtaa 5-10 kg. En tiedä onko se ikä vai elämäntilanteen muutos (lapsi), mutta kauhean vaikeaa se on. Vielä nelisen vuotta sitten sain helposti painon tippumaan pienillä elämäntavan muutoksilla. Nyt tuntuu, että tulee aina jotain: flunssa, lapsen joku heräilykausi, tai muuten vain kiireinen ja stressaava jakso, ja itsekuri rakoilee..herkut olen onneksi onnistunut karsimaan ruokavaliosta aika hyvin, mutta ei riitä.

15-20-vuotiaana painoin n. 60-65 kg, ja minua luultiin joskus anorektikoksi. Kun painoin alle 70 kg, sain kommetteja hoikkuudestani. Joku 70-73 kg olisi minulle hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ethän sinä kertonut mittojasi. Paino voi jakautua niin eri tavoin että tuolla pituudella ja painolla saa vartalotyypistä riippuen ihan erilaisia lookkeja. Joka tapauksessa noilla mitoilla ei voi mitenkään näyttää kovin lihavalta, johtuen ihan siitä että olet noinkin pitkä. Enemmän pitäisi olla kiloja, että näyttäisit oikeasti lihavalta.

Vierailija
24/44 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178cm ja 84kg ja en tunne itseäni lihavaksi. Treenaan jonkun verran ja katselen vähän, mitä suuhuni pistän, mutta näin vanhempana en haluakaan olla laiha ja ryppyinen.

Vierailija
25/44 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:30"]

Olen aika tismalleen samankokoinen. Olisihan tässä varaa tiputtaa 5-10 kg. En tiedä onko se ikä vai elämäntilanteen muutos (lapsi), mutta kauhean vaikeaa se on. Vielä nelisen vuotta sitten sain helposti painon tippumaan pienillä elämäntavan muutoksilla. Nyt tuntuu, että tulee aina jotain: flunssa, lapsen joku heräilykausi, tai muuten vain kiireinen ja stressaava jakso, ja itsekuri rakoilee..herkut olen onneksi onnistunut karsimaan ruokavaliosta aika hyvin, mutta ei riitä.

15-20-vuotiaana painoin n. 60-65 kg, ja minua luultiin joskus anorektikoksi. Kun painoin alle 70 kg, sain kommetteja hoikkuudestani. Joku 70-73 kg olisi minulle hyvä.

[/quote]

Jatkoa: niin enkä minäkään itseäni mitenkään lihavaksi oloani tunne. En tiedä miten muut asian näkevät. Paino on jakaantunut ihan hyvin. Tokikaan en kuvittele olevani hoikka ja tiedän olevani ihan normaalipainon ylärajalla.  Minulla on terveydellisiä syitä, että painoa pitäisi tiputtaa. Muuten voisin elää ihan hyvin näinkin. En minä sen onnellisempi ole hoikempanakaan, kauhean tylsää sellainen laihuuspalvonta. Olen minä ehtinyt elämässäni hoikkakin olla.

Ärsyttävintä on tällainen "pitäisi laihtua"-fiilis. Ei tee mieli ostaa vaatteita nykyisellä painolla, kun toivoisi laihtuvansa. Mutta terveydellisten syiden takia en voi luovuttakaan.

Vierailija
26/44 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihme kommentteja. Mä oon myös 177cm ja toi 78kg on aivan täydellinen paino tämänpituiselle! Painoindeksi alle 25 kuitenkin. Kyllä mulla ainakin vientiä riitti noissa mitoissa! Nykyään painan enemmän, mutta tavoite on tuo 75-80kg

Vierailija
27/44 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178 ja 71 ja lihonut syksystä 5kg. Tavoite on olla keväällä taas 178/66, mikä tuntuu juuri sopivalta. Nyt olen punkero.

Olen painanut myös 78 ja läski olo oli silloin.

Vierailija
28/44 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 182cm/62kg nainen. Voisin sanoa, että todella riippuu paljonko on lihaksia, että oletko reilusti ylipainoinen vai normaali.

Vierailija
29/44 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu luustosta. Nainen joka on kapealanteinen, painaa luonnollisesti vähemmän.

Vierailija
30/44 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:11"]Olen identtisen kokoinen ja eilen oli due date. Katso bmisi ja rasvaprosenttisi. Ei ne valehtele. Ne sanoo, että olet paksu.
[/quote]normaalipaino

Vierailija
31/44 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:49"]Jokaisen oma asia kuinka paljon painaa ja on terve ja itse sinut oman painonsa kanssa. Kyllä mullekin tullaan aina puolivitsinä lässyttämään näitä "voi kun olet luuviulu" kommentteja ja naurahdetaan ivallisesti perään :/ Itse en ikinä kommentoi toisten painoa. Jokaisen oma henkilökohtainen asia.

Opetelkaa saatana ihmiset käyttäytymään :/

T: 56kg/175cm terve mimmi vuosimallia 85
[/quote]
Aivan samaa mieltä. Toinen ärsyttävä on se, kun haukutaan ettei ole mitään mistä ottaa kiinni, vaikken kädetön kuitenkaan ole! Oli sitten liian lihava, liian laiha tai täysin sopivan kokoinen, niin koskaan ei ole oikeus tulla arvostelemaan painosta. Jollei toinen tietysti kysy

Vierailija
32/44 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, huutaa noi akat mitä tahansa, älä välitä, minulle kelpaat nyt ja aina. Menkää akat laskemaan niitä kalorejanne, älkää täällä roikuko inisemässä. Hankkikaa elämä !

Vierailija
33/44 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, huutaa noi akat mitä tahansa, älä välitä, minulle kelpaat nyt ja aina. Menkää akat laskemaan niitä kalorejanne, älkää täällä roikuko inisemässä. Hankkikaa elämä !

Vierailija
34/44 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua 4 cm pitempi ja painan 12 kg vähemmän ja olen mielestäni sopiva ja sopusuhtainen. 72 kg painaessani tuntui että ylimääräistä oli monta kiloa, joten tässä 66-67 kg aion nyt pysyä. Onneksi painonhallinta vielä helppoa vaikka ikää jo 46 v!

Vierailija
35/44 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloissa ostetaan kaupasta lihaa ja metrimitalla puutavaraa, mutta tästä tarjouksesta näyttäisi puuttuvan se hinta kokonaan...

Olikos tällä tuotteella muuten direktiivien mukainen laatuluokitus?

Vierailija
36/44 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa painaa ainakin sen 90 kiloa ja täällä aina kaikki on muka teinien painoissa ja ihan vitun laihoja. 

Vierailija
37/44 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:32"]

Suurin osa painaa ainakin sen 90 kiloa ja täällä aina kaikki on muka teinien painoissa ja ihan vitun laihoja. 

[/quote]

Niin ja noissa teineissäkin on tosi paljon sellaisia joiden paino on ainakin 80. Paljon tukevampia niistä monet on mitä itse oltiin aikanaan. Sitten on niitä langanlaihoja joita ihmiset aina ihmettelee. 

Vierailija
38/44 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 171 cm ja painoa 72kg. Tunnen itseni pullukaksi. Harrastan juoksua 3-4x/vk ainakin 8km/lenkki sekä jumppaan kotona. Lihasta kyllä jaloissa piisaa. Yritän laihtua et olisin 65kg :)

Vierailija
39/44 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:40"]

ilman kuvaa vaikea sanoa?

[/quote]

Kuva nyt ap kropastasi, niin saamme vähän katsoa, et oletko hyvissä mitoissa :)

Vierailija
40/44 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 170cm on iso naiseksi, vaikka olisi kuinka hoikka.