Miten eroon mahamakkarasta? [kuva]
Nyt helvetti auttakaa. Oon normaalipainon alarajoilla ja maha on tässä kunnossa: http://aijaa.com/Ji6Rqu
Mikä auttaa? Pelkkä ruokaremontti? Miten pitäis liikkua? Ahdistaa ja ällöttää.
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:11"] Mitä tarkoittaa normaalipainon alarajoilla? Jaa että melkein alipainoinen... Tuoko kuvassa esiintyvä :D ?! [/quote] No kuule usko huvikses mutta kyllä! 164 cm, 53 kg. Kaikki läski lähinnä mahassa. Ap [/quote] No toi on kyllä aika paljon painoa tolla pituudella, jos pyrit tohon linkittämääsi kuvaan. Itsellä on linkittämäsi kuvan kaltainen masu, pituutta 163 cm ja painoa 46 kg.
[/quote]
Mulla tavote 48 kg, tuntuu vaan niin helvetin vaikealta päästä alle 50. Ap
[/quote]
Miksi ihmeessä tavoittelet alipainoa? Jo nyt olet normaalipainon alarajoilla.
Tuolla joku kirjoitti vääristyneestä minäkuvasta, ja alan kyllä kallistua samalle kannalle... Ei ole tervettä, ei.
[/quote]
Todennäköisesti pääset samalla eroon rinnoistasi, takamuksestasi ja terveydestäsi. Mutta mikäpä siinä, jos siltä tuntuu että on sen arvoista.
Jotta pääsisin mahamakkarastani eroon! :D Tai toivon, että se pienenisi laihdutuksen myötä. Ap
[/quote]
[/quote]
Tissit on aina ollu pienet vaikka oon painavimmillani ollu 57 kg, ei ne kasvanu yhtään mutta mahamakkara oli vieläkin järkyttävämpi ku nyt. Takapuolta treenaan, se onkin ihan lättänä jo muuten. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:01"]Hommaat miehen jos sulla ei sellaista ole. Mies sanoo sulle, että ei ole kropassa mitään vikaa.
[/quote]
Tää oli päivän paras! :D Voi kun se noin vaan "hankittas" niin kyllä hankkisin. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:09"]Ap, laita sivukuva mahasta ilman että nipistät mahaa.
Kun minä olin laiha ja treenasin paljon, oli minullakin jonkin verran "mahaa". Suurimmalla osalla naisista on.
Parasta mitä voit tehdä, on lihaskuntotreenit. Saat muokattua vartaloasi sekä vatsasta että muulta vieläkin paremmaksi. Jos painosi on alipainon rajoilla, et saa vartalosta enää kauniimpaa laihduttamalla.
[/quote]
Tähän hätään ei oo muuta kuvaa nyt antaa paitsi tämä: http://aijaa.com/weFQd3
(Vasemmalla mun mielestä täydellinen kroppa ja oikeella minä) Ap
Katso mitä syöt ja ennen kaikkea syö säännöllisesti. Kuntoile ja treenaa erityisesti keskivartaloa. Juo paljon vettä. Voit puristaa veteen sitruunaa, se auttaa poistamaan kuona-aineita ja selluliittia. Et tosin mun mielestä vaikuta lihavalta ap.
Ei ole olemassa sellaista dieettiä, joka kohdistuisi vain yhteen osaan kehosta, tässä tapauksessa siis mahaan. Montako lasta olet muuten mahassasi kasvattanut? Raskauksista on paha tapa jäädä vähän pullukka maha. Tosin sinun mahasi ei ole edes pullukka. Jos et olisi kourinut osaa mahastasi, niin se olisi näyttänyt ihan normaalilta. - Miten housut voivat muka puristaa mahasta, jos ne lepattavat persauksista? Sulla taitaa olla tekemisen puutetta tai liian vilkas mielikuvitus.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:09"]
Ei ole olemassa sellaista dieettiä, joka kohdistuisi vain yhteen osaan kehosta, tässä tapauksessa siis mahaan. Montako lasta olet muuten mahassasi kasvattanut? Raskauksista on paha tapa jäädä vähän pullukka maha. Tosin sinun mahasi ei ole edes pullukka. Jos et olisi kourinut osaa mahastasi, niin se olisi näyttänyt ihan normaalilta. - Miten housut voivat muka puristaa mahasta, jos ne lepattavat persauksista? Sulla taitaa olla tekemisen puutetta tai liian vilkas mielikuvitus.
[/quote]
En yhtään lasta, ja sehän tässä huolestuttaakin koska mahani on sen näköinen että olisin synnyttänyt! :D Housut puristavat mahasta koska maha on iso, roikkuvat perseestä koska perse on lättänä. Saiskin siirretyä läskit mahasta perseeseen mutta ei pysty. Ap
Mä on pitkä ja hoikka mutta silti mahassa löysää,en halua laihtua koska se ei paikallisesti onnistu ja olen päätynyt rasvaimuun jos ei hypoxista ole merkittävää apua.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:11"] Mitä tarkoittaa normaalipainon alarajoilla? Jaa että melkein alipainoinen... Tuoko kuvassa esiintyvä :D ?! [/quote] No kuule usko huvikses mutta kyllä! 164 cm, 53 kg. Kaikki läski lähinnä mahassa. Ap [/quote] No toi on kyllä aika paljon painoa tolla pituudella, jos pyrit tohon linkittämääsi kuvaan. Itsellä on linkittämäsi kuvan kaltainen masu, pituutta 163 cm ja painoa 46 kg.
[/quote]
Mulla tavote 48 kg, tuntuu vaan niin helvetin vaikealta päästä alle 50. Ap
[/quote]
On kai vaikea päästä alle 50 kilon koska se ei ole normaalia. Olet sitten alipainonen.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:09"]Ap, laita sivukuva mahasta ilman että nipistät mahaa.
Kun minä olin laiha ja treenasin paljon, oli minullakin jonkin verran "mahaa". Suurimmalla osalla naisista on.
Parasta mitä voit tehdä, on lihaskuntotreenit. Saat muokattua vartaloasi sekä vatsasta että muulta vieläkin paremmaksi. Jos painosi on alipainon rajoilla, et saa vartalosta enää kauniimpaa laihduttamalla.
[/quote]
[/quote]
Onko tää joku kompa? Sama tyyppi molemmissa kuvissa.
En tiedä... Jotenkin tuntuu että....olet menetetty tapaus... Huoh....vaikealta tuntuu....raskasta...huoh...huhhuijaa
Mene makkaratehtaalle, jos ne siellä saisivat leikattua tuon makkaran pois.
Mä oon 171 pitkä ja painan 64. Mahassa hirveä makkara. Tosin synnytin 6 kk sitten. En tiedä, miten sen saa pois. Pitänee laihduttaa 4 kiloa ja lisätä lihastreeniä entisestään. Kyllä vituttaa, vaikka lapsi onkin ihana. Kroppa pilalla.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:42"]Ap, olet sekaisin.
[/quote]
Enkä ole!:D Ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:09"]Ap, laita sivukuva mahasta ilman että nipistät mahaa.
[/quote]
[/quote]
Onko tää joku kompa? Sama tyyppi molemmissa kuvissa.
[/quote]
Hahahhahahahha, vasemmalla Taylor Swift eli ei todellakaan ole sama tyyppi. Kuin yö ja päivä. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:12"]Mä oon 171 pitkä ja painan 64. Mahassa hirveä makkara. Tosin synnytin 6 kk sitten. En tiedä, miten sen saa pois. Pitänee laihduttaa 4 kiloa ja lisätä lihastreeniä entisestään. Kyllä vituttaa, vaikka lapsi onkin ihana. Kroppa pilalla.
[/quote]
No onko edes hirveempi ku mun? :D tosin sulla sentään ymmärrettävä syy. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:09"]Ap, laita sivukuva mahasta ilman että nipistät mahaa. Kun minä olin laiha ja treenasin paljon, oli minullakin jonkin verran "mahaa". Suurimmalla osalla naisista on. Parasta mitä voit tehdä, on lihaskuntotreenit. Saat muokattua vartaloasi sekä vatsasta että muulta vieläkin paremmaksi. Jos painosi on alipainon rajoilla, et saa vartalosta enää kauniimpaa laihduttamalla. [/quote] Tähän hätään ei oo muuta kuvaa nyt antaa paitsi tämä: http://aijaa.com/weFQd3 (Vasemmalla mun mielestä täydellinen kroppa ja oikeella minä) Ap [/quote] Onko tää joku kompa? Sama tyyppi molemmissa kuvissa. [/quote] Hahahhahahahha, vasemmalla Taylor Swift eli ei todellakaan ole sama tyyppi. Kuin yö ja päivä. Ap
[/quote]
Lopettakaa jo sitten tälle trollille vastaaminen. Nuo kropat kaipaavat lähinnä kunnon massakautta ja lihastreeniä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:12"]Mä oon 171 pitkä ja painan 64. Mahassa hirveä makkara. Tosin synnytin 6 kk sitten. En tiedä, miten sen saa pois. Pitänee laihduttaa 4 kiloa ja lisätä lihastreeniä entisestään. Kyllä vituttaa, vaikka lapsi onkin ihana. Kroppa pilalla. [/quote] No onko edes hirveempi ku mun? :D tosin sulla sentään ymmärrettävä syy. Ap
[/quote]
On aika samanlainen. Suurin osa vanhoista farkuista mahtuu, muttei kaikki. Mulla oli ennen ihan superhyvä vatsa. No ei ole enää... Huoh!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:09"]Ap, laita sivukuva mahasta ilman että nipistät mahaa. Kun minä olin laiha ja treenasin paljon, oli minullakin jonkin verran "mahaa". Suurimmalla osalla naisista on. Parasta mitä voit tehdä, on lihaskuntotreenit. Saat muokattua vartaloasi sekä vatsasta että muulta vieläkin paremmaksi. Jos painosi on alipainon rajoilla, et saa vartalosta enää kauniimpaa laihduttamalla. [/quote] Tähän hätään ei oo muuta kuvaa nyt antaa paitsi tämä: http://aijaa.com/weFQd3 (Vasemmalla mun mielestä täydellinen kroppa ja oikeella minä) Ap [/quote] Onko tää joku kompa? Sama tyyppi molemmissa kuvissa. [/quote] Hahahhahahahha, vasemmalla Taylor Swift eli ei todellakaan ole sama tyyppi. Kuin yö ja päivä. Ap
[/quote]
Lopettakaa jo sitten tälle trollille vastaaminen. Nuo kropat kaipaavat lähinnä kunnon massakautta ja lihastreeniä.
[/quote]
En ole trolli. Miksi tekisin keskustelun jonkun randomin mahamakkarasta? :D Cmoon. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:06"]
Nyt helvetti auttakaa. Oon normaalipainon alarajoilla ja maha on tässä kunnossa: http://aijaa.com/Ji6Rqu Mikä auttaa? Pelkkä ruokaremontti? Miten pitäis liikkua? Ahdistaa ja ällöttää.
[/quote]
mulla on NIIN sama ongelma rasva% on 18,4 mutta mahaläski!! En tiedä, pitäisi kai olla iha syömättä, koska vältän vaaleita leipiä, sokeria, jauhoja ja muuta paskaa.
Ap, laita sivukuva mahasta ilman että nipistät mahaa.