Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon mahamakkarasta? [kuva]

Vierailija
04.03.2015 |

Nyt helvetti auttakaa. Oon normaalipainon alarajoilla ja maha on tässä kunnossa: http://aijaa.com/Ji6Rqu

Mikä auttaa? Pelkkä ruokaremontti? Miten pitäis liikkua? Ahdistaa ja ällöttää.

Kommentit (171)

Vierailija
121/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tämmöisestä vatsasta kouraistua samanverran "ihoa" (=eli läskiä) kun mun mahasta? Ei todellakaan. Ap

http://www.splashnewsonline.com/2012-11-08/candice-swanepoel-shows-what-it-takes-to-be-a-victorias-secret-model/spl455749_001-wm900-jpg/

Vierailija
122/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähä tarvit lihasta ihon alle. huomaa että oleilet enempi tällä hetkellä.

liikuntaa, nainen, liikuntaa!! Ei oo pitkä matka sulla enää maaliin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:29"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:57"] Ihan oikeasti, miten voitte antaa aapeelle jotain laihdutusvinkkejä, kun tällä on jo selvästi vakava kehonkuvan häiriö? Todella vastuutonta! Ap, sinulla ei ole mahamakkaraa. Näen kuvasi todella eri lailla kuin sinä. Kaikkien mahasta saa nahasta kiinni, ja kaikkien keskivartalon saa kurtulle sopivassa asennossa, myös minun jonka bmi on 18,5. Jos haluat kiinteyttää naiselle luonnollisen rasvakerroksen pois, älä lähde laihduttamaan vaan liiku. Fitness-harrastajalta voi valitettavasti näyttää vain harrastamalla fitnessiä. Itse suosittelisin tehokasta pilatesta. Ole oikeasti tosi varovainen, olen huolissani mahdollisesta syömishäiriöstäsi joka voi tuolla kehinkuvalla vielä kehittyä. [/quote] Mistä sitten pidän kiinni jos en MAHAMAKKARASTA? Ilmastako? Järkyttävä pötsi! Ei ole väärentynyt kehonkuva. Syömishäiriöstä ei ole pelkoa :) Syön kyllä. Ap [/quote] Ihosta! Ei Jeesus. Mut joo, kehonkuvan vääristymään kuuluu se, ettet itse kykene havaitsemaan sitä. Sun maha on mekko, ja näät sen valkokultaisena vaikka se on oikeasti sinimusta.

[/quote]

Näin mekon heti ekalla kerralla sinimustana ;) Ja niin näen mahamakkaranikin MAKKARANA enkä IHONA. Ap

Vierailija
124/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen maha lähtee laihtumalla. Yksikertaisesti. Ei ole poppakonsteja.

Vierailija
125/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:57"]

Ihan oikeasti, miten voitte antaa aapeelle jotain laihdutusvinkkejä, kun tällä on jo selvästi vakava kehonkuvan häiriö? Todella vastuutonta! Ap, sinulla ei ole mahamakkaraa. Näen kuvasi todella eri lailla kuin sinä. Kaikkien mahasta saa nahasta kiinni, ja kaikkien keskivartalon saa kurtulle sopivassa asennossa, myös minun jonka bmi on 18,5. Jos haluat kiinteyttää naiselle luonnollisen rasvakerroksen pois, älä lähde laihduttamaan vaan liiku. Fitness-harrastajalta voi valitettavasti näyttää vain harrastamalla fitnessiä. Itse suosittelisin tehokasta pilatesta. Ole oikeasti tosi varovainen, olen huolissani mahdollisesta syömishäiriöstäsi joka voi tuolla kehinkuvalla vielä kehittyä.

[/quote]

Mistä sitten pidän kiinni jos en MAHAMAKKARASTA? Ilmastako? Järkyttävä pötsi! Ei ole väärentynyt kehonkuva. Syömishäiriöstä ei ole pelkoa :) Syön kyllä. Ap
[/quote]
Ihosta! Ei Jeesus. Mut joo, kehonkuvan vääristymään kuuluu se, ettet itse kykene havaitsemaan sitä. Sun maha on mekko, ja näät sen valkokultaisena vaikka se on oikeasti sinimusta.
[/quote]

Läskit täällä huutelee :D minä ainakin en kehtaisi ikinä riisuutua mieheni edessä, jos mahani olisi kuin ap:lla. Urheilin sen pois nuorempana ja nyt olen tyytyväinen kehooni. Ap, syö runsaasti proteiinia ja pieniä aterioita usein, hikiliiku pari kertaa viikossa ja sen lisäksi käy salilla 3-4 viikossa tekemässä raskas treeni. Kalorit aluksi 1700kcal luokkaa, sitten kun saat vatsasi pois niin voit nostaa noin 2000kcal. Jos jatkat urheilua, maha ei tule enää takaisin :) t. tiukka maha kohta kymmenen vuotta

Vierailija
126/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:33"]Saako tämmöisestä vatsasta kouraistua samanverran "ihoa" (=eli läskiä) kun mun mahasta? Ei todellakaan. Ap

http://www.splashnewsonline.com/2012-11-08/candice-swanepoel-shows-what-it-takes-to-be-a-victorias-secret-model/spl455749_001-wm900-jpg/
[/quote]

Näyttääpä tuon kuvan maha vammaiselta, kun ei ole yhtään lihaksia mutta jotkut oudot kylkiläskit. Miten tuo muoto on edes mahdollinen, photoshop?

Vierailija
127/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:33"]Saako tämmöisestä vatsasta kouraistua samanverran "ihoa" (=eli läskiä) kun mun mahasta? Ei todellakaan. Ap http://www.splashnewsonline.com/2012-11-08/candice-swanepoel-shows-what-it-takes-to-be-a-victorias-secret-model/spl455749_001-wm900-jpg/ [/quote] Näyttääpä tuon kuvan maha vammaiselta, kun ei ole yhtään lihaksia mutta jotkut oudot kylkiläskit. Miten tuo muoto on edes mahdollinen, photoshop?

[/quote]

Mielummin tollanen kun makkara. Ap

Vierailija
128/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:57"] Ihan oikeasti, miten voitte antaa aapeelle jotain laihdutusvinkkejä, kun tällä on jo selvästi vakava kehonkuvan häiriö? Todella vastuutonta! Ap, sinulla ei ole mahamakkaraa. Näen kuvasi todella eri lailla kuin sinä. Kaikkien mahasta saa nahasta kiinni, ja kaikkien keskivartalon saa kurtulle sopivassa asennossa, myös minun jonka bmi on 18,5. Jos haluat kiinteyttää naiselle luonnollisen rasvakerroksen pois, älä lähde laihduttamaan vaan liiku. Fitness-harrastajalta voi valitettavasti näyttää vain harrastamalla fitnessiä. Itse suosittelisin tehokasta pilatesta. Ole oikeasti tosi varovainen, olen huolissani mahdollisesta syömishäiriöstäsi joka voi tuolla kehinkuvalla vielä kehittyä. [/quote] Mistä sitten pidän kiinni jos en MAHAMAKKARASTA? Ilmastako? Järkyttävä pötsi! Ei ole väärentynyt kehonkuva. Syömishäiriöstä ei ole pelkoa :) Syön kyllä. Ap [/quote] Ihosta! Ei Jeesus. Mut joo, kehonkuvan vääristymään kuuluu se, ettet itse kykene havaitsemaan sitä. Sun maha on mekko, ja näät sen valkokultaisena vaikka se on oikeasti sinimusta. [/quote] Läskit täällä huutelee :D minä ainakin en kehtaisi ikinä riisuutua mieheni edessä, jos mahani olisi kuin ap:lla. Urheilin sen pois nuorempana ja nyt olen tyytyväinen kehooni. Ap, syö runsaasti proteiinia ja pieniä aterioita usein, hikiliiku pari kertaa viikossa ja sen lisäksi käy salilla 3-4 viikossa tekemässä raskas treeni. Kalorit aluksi 1700kcal luokkaa, sitten kun saat vatsasi pois niin voit nostaa noin 2000kcal. Jos jatkat urheilua, maha ei tule enää takaisin :) t. tiukka maha kohta kymmenen vuotta

[/quote]

En minäkään kehtaa. Ja neljän kuukauden päästä olis ihan kiva kehdata näyttäytyä bikineissä yleisillä paikoilla, mutta vittu sitä mihinkään kehtaa lähteä jos en pääse tästä makkarasta eroon :( Ap

Vierailija
129/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta Ap toi vitun vikinä ja tee asialle jotain!!
Ei se sillä lähe että löhööt sohvalla märisemässä av.lla fazerin sininen vieressä.. Tommonen masu ei paljoa treeniä tarvi, vaikka kotona, että se lähtee veks mutta tuohon huonoon itsetuntoon kannattaa ihan ekaksi paneutua..

Vierailija
130/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:14"]

Lopeta Ap toi vitun vikinä ja tee asialle jotain!! Ei se sillä lähe että löhööt sohvalla märisemässä av.lla fazerin sininen vieressä.. Tommonen masu ei paljoa treeniä tarvi, vaikka kotona, että se lähtee veks mutta tuohon huonoon itsetuntoon kannattaa ihan ekaksi paneutua..

[/quote]

Yes, mom. Ap

Vierailija
131/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:33"]Saako tämmöisestä vatsasta kouraistua samanverran "ihoa" (=eli läskiä) kun mun mahasta? Ei todellakaan. Ap

[/quote]
Hyi hitto!

Vierailija
132/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:57"] Ihan oikeasti, miten voitte antaa aapeelle jotain laihdutusvinkkejä, kun tällä on jo selvästi vakava kehonkuvan häiriö? Todella vastuutonta! Ap, sinulla ei ole mahamakkaraa. Näen kuvasi todella eri lailla kuin sinä. Kaikkien mahasta saa nahasta kiinni, ja kaikkien keskivartalon saa kurtulle sopivassa asennossa, myös minun jonka bmi on 18,5. Jos haluat kiinteyttää naiselle luonnollisen rasvakerroksen pois, älä lähde laihduttamaan vaan liiku. Fitness-harrastajalta voi valitettavasti näyttää vain harrastamalla fitnessiä. Itse suosittelisin tehokasta pilatesta. Ole oikeasti tosi varovainen, olen huolissani mahdollisesta syömishäiriöstäsi joka voi tuolla kehinkuvalla vielä kehittyä. [/quote] Mistä sitten pidän kiinni jos en MAHAMAKKARASTA? Ilmastako? Järkyttävä pötsi! Ei ole väärentynyt kehonkuva. Syömishäiriöstä ei ole pelkoa :) Syön kyllä. Ap [/quote] Ihosta! Ei Jeesus. Mut joo, kehonkuvan vääristymään kuuluu se, ettet itse kykene havaitsemaan sitä. Sun maha on mekko, ja näät sen valkokultaisena vaikka se on oikeasti sinimusta. [/quote] Läskit täällä huutelee :D minä ainakin en kehtaisi ikinä riisuutua mieheni edessä, jos mahani olisi kuin ap:lla. Urheilin sen pois nuorempana ja nyt olen tyytyväinen kehooni. Ap, syö runsaasti proteiinia ja pieniä aterioita usein, hikiliiku pari kertaa viikossa ja sen lisäksi käy salilla 3-4 viikossa tekemässä raskas treeni. Kalorit aluksi 1700kcal luokkaa, sitten kun saat vatsasi pois niin voit nostaa noin 2000kcal. Jos jatkat urheilua, maha ei tule enää takaisin :) t. tiukka maha kohta kymmenen vuotta

[/quote]

Ai jos pitää ap:n mahaa ihan normaalina, on läski? Ok. Tosi tervettä osallistua aloittajan surkean itsetunnon huonontamiseen entisestään... Joo, kyllä tuota kuten kaikkien mahaa saa varmasti entisestään pienennettyä hyvällä lihaskorsetilla, mutta on toi nyt aika järkkyä sanoa ettei KEHTAISI olla valot päällä tuolla mahalla.

Vierailija
133/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:11"]

Mitä tarkoittaa normaalipainon alarajoilla? Jaa että melkein alipainoinen... Tuoko kuvassa esiintyvä :D ?!

[/quote]

No kuule usko huvikses mutta kyllä! 164 cm, 53 kg. Kaikki läski lähinnä mahassa. Ap
[/quote]

No toi on kyllä aika paljon painoa tolla pituudella, jos pyrit tohon linkittämääsi kuvaan. Itsellä on linkittämäsi kuvan kaltainen masu, pituutta 163 cm ja painoa 46 kg.

Vierailija
134/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:11"] Mitä tarkoittaa normaalipainon alarajoilla? Jaa että melkein alipainoinen... Tuoko kuvassa esiintyvä :D ?! [/quote] No kuule usko huvikses mutta kyllä! 164 cm, 53 kg. Kaikki läski lähinnä mahassa. Ap [/quote] No toi on kyllä aika paljon painoa tolla pituudella, jos pyrit tohon linkittämääsi kuvaan. Itsellä on linkittämäsi kuvan kaltainen masu, pituutta 163 cm ja painoa 46 kg.

[/quote]

Mulla tavote 48 kg, tuntuu vaan niin helvetin vaikealta päästä alle 50. Ap

Vierailija
135/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:19"]

Tuohon ei oikeastaan auta muu kuin äärimmäisen vähärasvainen dieetti ja treenaus.

[/quote]

Älkää nyt ihmiset vaan lähtekö tähän vähärasvaiseen idiotismiin mukaan. Ei rasva lihota vaan hiilarit!!

Kokeilkaa jollette usko! Syökää pelkkää rasvaa vaikka nyt 1kk putkeen eikä mitään muuta! Paino putoaa n. 2-2.5kg/vko vaikka söisit kuinka paljon! Sitten kokeilkaa sama ruisleivällä! Luonnollinen rasva ja liha ei ole vaarallista vaan höttöhiilarit ja teollinen ns. transrasva.

Vierailija
136/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi linkkaamasi Candicen kuva on otettu 2 pv ennen Victoria's Secretin näytöstä, eli treeni ja ruokavalio on ollut tuossa vaiheessa todella tiukka. Candice tekee hommaa työkseen, eli hänellä on personal trainerit ja ihmisiä, jotka suunnittelevat ruokavalion täydelliseksi. Tämän lisäksi hyvät geenit. Nuo Geordie-tyyppien vatsat on realistisempia tavoitteita näin alkuun.  

Vierailija
137/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:11"] Mitä tarkoittaa normaalipainon alarajoilla? Jaa että melkein alipainoinen... Tuoko kuvassa esiintyvä :D ?! [/quote] No kuule usko huvikses mutta kyllä! 164 cm, 53 kg. Kaikki läski lähinnä mahassa. Ap [/quote] No toi on kyllä aika paljon painoa tolla pituudella, jos pyrit tohon linkittämääsi kuvaan. Itsellä on linkittämäsi kuvan kaltainen masu, pituutta 163 cm ja painoa 46 kg.

[/quote]

[/quote]

Miksi ihmeessä tavoittelet alipainoa? Jo nyt olet normaalipainon alarajoilla.

Tuolla joku kirjoitti vääristyneestä minäkuvasta, ja alan kyllä kallistua samalle kannalle... Ei ole tervettä, ei.

Vierailija
138/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:49"]

[/quote]

[/quote]

Tuolla joku kirjoitti vääristyneestä minäkuvasta, ja alan kyllä kallistua samalle kannalle... Ei ole tervettä, ei.

[/quote]

Jotta pääsisin mahamakkarastani eroon! :D Tai toivon, että se pienenisi laihdutuksen myötä. Ap

Vierailija
139/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Todennäköisesti pääset samalla eroon rinnoistasi, takamuksestasi ja terveydestäsi. Mutta mikäpä siinä, jos siltä tuntuu että on sen arvoista.

Jotta pääsisin mahamakkarastani eroon! :D Tai toivon, että se pienenisi laihdutuksen myötä. Ap

[/quote]

Vierailija
140/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat miehen jos sulla ei sellaista ole. Mies sanoo sulle, että ei ole kropassa mitään vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän