Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vikaa on naisessa jos tulee aina torjutuksi?

Vierailija
04.03.2015 |

HUOM. tullut jätetyksi etenkin pidemmällä aikavälillä. Treffeille kyllä pääsee ja tapailua on, mutta kukaan mies ei ole ollut kiinnostunut pidempään kun max. puoli vuotta jonka pisin suhde kestänyt. Kukaan ei myöskään ole kyselyistä huolimatta osannut sanoa miksei kiinnostanut jatkaa, vaikea muuttaa itseään kun ei tiedä miksi on näin viallinen.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:16"]Miksi teet itsellesi tuollaista itsetuntoa tuhoavaa mielikuvaharjoittelua ? T.mies

[/quote]

Aika realistinen tilannearvio se ainakin tällä hetkellä on...

Ja kyllä mä treffikutsuja saan n. kerran kuussa jos joskus päätän jonnekin ulos lähteä, pääasiassa miehiltä jotka ei mua kunnolla tunne. Mutta ongelmahan näyttää sitten juuri olevan se, että ilmeisesti lyttään itse itseni tutustumisen kuluessa kun kiinnostus hiipuu. ap

Vierailija
42/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri joka ei löydä pitkää parisuhdetta niin millään. Hän on yrittänyt jo yli 10 vuotta ja pisin suhde taitaa olla reilu puoli vuotta ja siitäkin on aikaa jo useita vuosia. Mielestäni hän on liian aktiivinen ja roikkuva suhteen alussa. Hän myös puhuu aiemmin tapaamistaan miehistä vasta tapaamalleen miehelle ja haluaa tehdä itsestään "uhrin" kun on kerta aiemmin löytänyt vaan idiootteja. Toisaalta hän myös kehuu itseään ja yleensä suhteen edetessä hän ei ole valmis kompromisseihin vaan haluaa tehdä asiat omalla tavallaan. Yleensä 1-2 kk kuluttua suhteen alku päättyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:10"]

Minä olen alitajuntafrikki, ja tältä pohjalta sanon, että vedämme aina puoleemme samanlaisia kuin itse. Eli jos miehet hyökäävät, niin minä itse hylkään ensin itseni, enkä hyväksy itseäni sellaisna kuin olen. Ulkopuolinen maailma on vain sisäisen maailmamme heijastumaa.

[/quote]

On mulla viime vuosina tullut sellainen olo, että jos joku mies vaikuttaa luotettavalta ja sellaiselta, joka kohtelisi hyvin alan miettimään mikä vika siinä on. Koska olen tottunut ihan erilaiseen käytökseen miehiltä. Mies joka haluaa olla mulle kiva tuntuu vaan käsittämättömältä ja kummalliselta asialta. ap

Vierailija
44/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:29"]

Tapailee vääriä ihmisiä.

[/quote]

Miksi ne miehet on sitten halunneet tapailla mua edes alunperin jos ne on olleet vääriä, kun ollaan molemmat oltu yhtä innostuneita? ap

[/quote]

Ei kyse siitä ole, ovatko he sinusta kiinnostuneita. Vaan että ne miehet ovat viallisia, sitoutumiskammoisia tai sellaisia, että suhteen arkistuminen karkottaa. 

Toinen vaihtoehto on, että sinä itse olet jollain tavalla hankala ihminen tai sinulla on salaisia ja hiertäviä tapoja, jotka käyvät ilmi vasta pidemmän ajan kuluessa. Paha sanoa, parin lauseen perusteella. Kysyisit niiltä eksiltäsi, vaikka vuoden kuluttua erosta. Erotilanteessa harva viitsii "hieroa suolaa haavoihin" ja kritisoida naista, jonka ovat jättämässä. Mutta kos jonkun ajan kuluttua kysyt neutraalisti ja korostaen, että yrität kehittyä, niin ehkä saatkin rakentavaa palautetta.

Mutta tosiaan muista silloinkin, että ainut vikasi voi olla, että alitajuisesti lyöttäydyt yhteen kusipäiden kanssa....

Vierailija
45/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:03"]

Joo, ei ne miehetkään täydellisiä ole. Ja jos pelkästään täydelliset ihmiset seurustelisi, niin eihän mitään parisuhdeongelmia, pettämisiä tai eroja koskaan tulisi. Toi ei vaan ole tätä todellisuutta.

Ja kuinka viehättävä olisi sinusta mies, joka märehtisi sitä ettei kelpaa jollekin naiselle, etsisi vikoja itsestään ja yrittäisi muokata itsestään sellaisen että kelpaisi, koska uskoo niin vahvasti että on viallinen jos ei seurustele? Itse en ainakaan tuollaista miestä haluaisi.

Kannattaa keskittyä siihen että löytäisi jonkun jonka kanssa kemiat menee hyvin yhteen ja halutaan samanlaisia asioita elämältä.

[/quote]

Pidän mielessä. Kai mun oikeasti täytyy hakea ammattiapua. Kun en mä jaksa uskoa, että kukaan aidosti haluaisi edes olla mun kanssa. Ulkonäköni _ehkä_ kiinnostaa hetken (vaikka oikeasti pidän itseäni jo rumana), mutta musta tuntuu ettei mussa ole mitään mitä ei joltain muulta naiselta löydä. ap

Vierailija
46/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:24"]

Olet varmaankin tylsä ja huumorintajuton. Onko sinulla mitään harrastuksia? Millä tavalla olet erikoinen ja persoonallinen? Ja aiemmin mainitsemasi huono itseluottamus, on aina turn off.

[/quote]

Tylsyydestä voi olla useaa mieltä, varmaan osalle tietysti mutten mä nyt koko elämääni voi laittaa uusiksi miellyttääkseni potentiaalisesti jotain miehiä. Omat mielenkiinnonkohteet löytyy ja oma itseni olen, kyllä ne miehet saa selville kokonaiskuvan elämästä sen 1-5 ekan tapaamiskerran aikana etten tiedä onko se noista jutuista kiinni, pelkästään kun persoonallisuudesta sitten.....ap

Vierailija
47/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailee vääriä ihmisiä.

Vierailija
48/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat eroa ennenkuin se tuleekaan?

Vierailija
49/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailee vääriä ihmisiä.

[/quote]

Miksi ne miehet on sitten halunneet tapailla mua edes alunperin jos ne on olleet vääriä, kun ollaan molemmat oltu yhtä innostuneita? ap

Vierailija
50/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh sut torjutaan puolen vuoden jälkeen. Mut on aina torjuttu puolen MINUUTIN jälkeen. Koita siinä nyt saada parisuhde tai edes tutustua toiseen kun miehet kohtelee tosi törkeästi.

Vierailija
51/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet aloitteet, vaikka sinun pitäisi olla se, jolle aloitteet tehdään. 

Vierailija
52/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:36"]

[/quote]

Miehet ovat ne jotka on tehneet aloitteet suuntaani...

Olen miettinyt, että olenko sitten vaan liian ruma? Vai mistä hitosta tää on kiinni? ap

Vierailija
53/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailee vääriä ihmisiä.

[/quote]

[/quote]

Olet tulkinnut heidät väärin?

Vierailija
54/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:37"]

[/quote]

Olen miettinyt, että olenko sitten vaan liian ruma? Vai mistä hitosta tää on kiinni? ap

[/quote]

Jospa ne miehet on olleet sinkkulihatiskin kyllästämiä. Tai sinä olet. Ette enää osaa seurustella vaan haette aina uutta ongelmien tullessa kuvioon?

Vierailija
55/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailee vääriä ihmisiä.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jaa-a. Miehet on olleet aktiivisempia yhteydenotoissa, tapaamisten ehdottamisessa, treffien järkkäämisessä, jne. ap

Vierailija
56/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:36"]

[/quote]

[/quote]
Johtunee vittumaisesta luonteestasi. Se tulee pintaan vasta kun et jaksa enää teeskennellä.

Vierailija
57/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ulkonäkö voi olla yksi syy. Toinen voi olla se, että olet liian tasainen ja miehet kaipaisivat enemmän jännitystä ja haastetta. Olen samassa veneessä.

Vierailija
58/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ikä?

Jos oot kovin nuori, niin se vaan kuuluu ikään, että miehet haluaa tapailla eikä välttämättä vielä haluakaan sitoutua lopullisesti. Kestää aikansa, ennen kuin se "oikea" löytyy. Eikä se löydy kaikille koskaan.

Moni haluaa tapailla ihan siksi, että on kivaa kun on joku, kaipaa läheisyyttä, jne. eikä välttämättä sitten kuitenkaan ole rakastunut ihan siihen ihmiseen itseensä vaan enemmän siihen ajatukseen, että on joku.

Vierailija
59/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:39"]

Tapailee vääriä ihmisiä.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jaa-a. Miehet on olleet aktiivisempia yhteydenotoissa, tapaamisten ehdottamisessa, treffien järkkäämisessä, jne. ap

[/quote]

Oletko itse näyttänyt halusi sitoutua ennen puolen vuoden kulumista? Ovatko kipinät sinkoilleet?

Vierailija
60/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:40"]

[/quote]

[/quote]

Ulkonäkö voi olla yksi syy. Toinen voi olla se, että olet liian tasainen ja miehet kaipaisivat enemmän jännitystä ja haastetta. Olen samassa veneessä.

[/quote]

Kyllä mä tasainen olen, mutta aika tyhmää miehiltä olettaa, että muuttuisin tapailun kuluessa räiskyväksi ja erilaiseksi jos se siitä kiinni sitten on. ap