Mitä vikaa on naisessa jos tulee aina torjutuksi?
HUOM. tullut jätetyksi etenkin pidemmällä aikavälillä. Treffeille kyllä pääsee ja tapailua on, mutta kukaan mies ei ole ollut kiinnostunut pidempään kun max. puoli vuotta jonka pisin suhde kestänyt. Kukaan ei myöskään ole kyselyistä huolimatta osannut sanoa miksei kiinnostanut jatkaa, vaikea muuttaa itseään kun ei tiedä miksi on näin viallinen.
Kommentit (72)
Sitä on mahdotonta sanoa. Syitä on niin paljon. Ei sitä tiedä ennen kuin on muutaman vuoden asunut avoliitossa.
Ehkä olet luonteeltasi jotenkin rasittava. Ehkä olet alun alkaenkin valinnut miehiä, jotka ovat liian erilaisia tai etsineet eri asioita. Ehkä olet valinnut miehiä jotka sytyttävät, etkä ihastuksen huumassa ole nähnty yhteensopimattomuutta. Miehet tekevät noin melkein aina, lähtevät kokeilemaan, josko tämä toimisi, jos nainen on viehättävä. Ehkä jotain ihan muuta, joka ei tule parinkymmenen sanan viestistäsi ilmi.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:36"]
Teet aloitteet, vaikka sinun pitäisi olla se, jolle aloitteet tehdään.
[/quote]
Miehet ovat ne jotka on tehneet aloitteet suuntaani...
Olen miettinyt, että olenko sitten vaan liian ruma? Vai mistä hitosta tää on kiinni? ap
[/quote]
Ulkonäkö voi olla yksi syy. Toinen voi olla se, että olet liian tasainen ja miehet kaipaisivat enemmän jännitystä ja haastetta. Olen samassa veneessä.
[/quote]
Kyllä mä tasainen olen, mutta aika tyhmää miehiltä olettaa, että muuttuisin tapailun kuluessa räiskyväksi ja erilaiseksi jos se siitä kiinni sitten on. ap
[/quote]
Sinulle sopisi joku toinen rauhallinen ja tasainen persoona. Arjesta nauttiva mies. Yritä löytää sellainen.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:44"]
Sitä on mahdotonta sanoa. Syitä on niin paljon. Ei sitä tiedä ennen kuin on muutaman vuoden asunut avoliitossa.
Ehkä olet luonteeltasi jotenkin rasittava. Ehkä olet alun alkaenkin valinnut miehiä, jotka ovat liian erilaisia tai etsineet eri asioita. Ehkä olet valinnut miehiä jotka sytyttävät, etkä ihastuksen huumassa ole nähnty yhteensopimattomuutta. Miehet tekevät noin melkein aina, lähtevät kokeilemaan, josko tämä toimisi, jos nainen on viehättävä. Ehkä jotain ihan muuta, joka ei tule parinkymmenen sanan viestistäsi ilmi.
[/quote]
Totta, mutta kyllä se silti häiritsee kun mussa on selkeästi joku vika ja kukaan ei sitä uskalla/osaa näköjään kertoa. Jos olisin sellainen, joka on haluttu niin enpä tässä sinkkuna taas olisi. Kun periaatteessa olisi kiva tietää mikä mättää, niin asialle voisi tehdäkin jotain eikä pettyä tasaisin väliajoin. ap
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:54"]
Odotat eroa ennenkuin se tuleekaan?
[/quote]
On mulla aiemmin ollut heikommat sosiaaliset taidot ja tästä syystä pari "yllärieroa" (eli mut jätettiin kivan ajanvieton jälkeen ilman mitään ennakkovaroituksia ja syytä esim. yhteisen vkonlopun jälkeen enkä nähnyt tätä ennen mitään viitteitä että mut oltaisiin jättämässä) ja tätä nykyä olen alkanut pelkäämään yhä enemmän mitään syvempää tutustumista kun luulen että taas käy kuten aina ennenkin. ap
Tuleeko luonteestasi pitemmän ajan kanssa esiin jotain piirteitä, jotka saavat miesten karvat nousemaan pystyyn? Oletko takertuja, neuroottinen, oikutteletko, vähätteletkö tai surkutteletko itseäsi, saatko nalkutus- tai kiukunpuuskia? Oletko kova törsäämään, vaatimaan tai puuttumaan miehen tekemisiin?
Jos näissä ei ole vika, niin ehkä tosiaan haet temperamentiltaan liian erilaisia, räväkämpiä ja energisempiä naisia suosivia miehiä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:44"]
[/quote]
Totta, mutta kyllä se silti häiritsee kun mussa on selkeästi joku vika ja kukaan ei sitä uskalla/osaa näköjään kertoa. Jos olisin sellainen, joka on haluttu niin enpä tässä sinkkuna taas olisi. Kun periaatteessa olisi kiva tietää mikä mättää, niin asialle voisi tehdäkin jotain eikä pettyä tasaisin väliajoin. ap
[/quote]
Ulkonäköä epäilen sitten. Ei sen edes tarvitse olla suuri juttu, jotkut vain eivät ole niin viehättäviä kasvoiltaan esim. vaan vähän kolhompia.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:51"]
Tuleeko luonteestasi pitemmän ajan kanssa esiin jotain piirteitä, jotka saavat miesten karvat nousemaan pystyyn? Oletko takertuja, neuroottinen, oikutteletko, vähätteletkö tai surkutteletko itseäsi, saatko nalkutus- tai kiukunpuuskia? Oletko kova törsäämään, vaatimaan tai puuttumaan miehen tekemisiin?
Jos näissä ei ole vika, niin ehkä tosiaan haet temperamentiltaan liian erilaisia, räväkämpiä ja energisempiä naisia suosivia miehiä.
[/quote]
No on mulla maailman huonoin itsetunto, joka varmasti tulee usein esiin. Mutta onhan niitä monia huonoitsetuntoisia, jotka seurustelevat. En ole kuitenkaan hakemassa ketään miestä pönkittämään itseäni, vaikka mulla huono itsetunto on kun siihen ei voi kukaan muu kuin minä vaikuttaa. ap
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:03"]
Joo, ei ne miehetkään täydellisiä ole. Ja jos pelkästään täydelliset ihmiset seurustelisi, niin eihän mitään parisuhdeongelmia, pettämisiä tai eroja koskaan tulisi. Toi ei vaan ole tätä todellisuutta.
Ja kuinka viehättävä olisi sinusta mies, joka märehtisi sitä ettei kelpaa jollekin naiselle, etsisi vikoja itsestään ja yrittäisi muokata itsestään sellaisen että kelpaisi, koska uskoo niin vahvasti että on viallinen jos ei seurustele? Itse en ainakaan tuollaista miestä haluaisi.
Kannattaa keskittyä siihen että löytäisi jonkun jonka kanssa kemiat menee hyvin yhteen ja halutaan samanlaisia asioita elämältä.
[/quote]
Aika usein miehet kuitenkin tuntuvat pitävän itseään täydellisinä.
[/quote]
Pakkohan se on, kun niin moni nainen palkitsee miehen itsevarmaa ja jopa röyhkeääkin käytöstä. Betat ja zetat sitten märehtivät epätäydellisyyttään, kun jäävät ilman.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:58"]
Nyyh sut torjutaan puolen vuoden jälkeen. Mut on aina torjuttu puolen MINUUTIN jälkeen. Koita siinä nyt saada parisuhde tai edes tutustua toiseen kun miehet kohtelee tosi törkeästi.
[/quote]
No tuliko nyt hyvä mieli sulle tollasesta kommentista? En mä voi sille mitään, että muillakin on ongelmia mutta meidänkin lopputulokset on samanlaiset (ei parisuhdetta) ja jotain tarvis varmaan tehdä. ap
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:37"]
Miehet ovat ne jotka on tehneet aloitteet suuntaani...
Olen miettinyt, että olenko sitten vaan liian ruma? Vai mistä hitosta tää on kiinni? ap
[/quote]
Jos miehet ovat tehneet aloitteet sinun suuntaasi, niin ulkonäöstä se ei sitten ole kiinni. Se on melkein ainoa asia, minkä voi arvioida jo etäältä.
Kiitos vastanneille. Mitään kattavaa analyysiä nyt ei netin välityksellä voi tietenkään tehdä (kun ei oikean elämän ystävätkään ole sen ihmeempiä analyysejä ole osanneet antaa), mutta tiedän nyt että pidän taukoa deittailusta ja keskityn itseeni positiivisessa mielessä :) ap
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:40"]
Sun ikä?
Jos oot kovin nuori, niin se vaan kuuluu ikään, että miehet haluaa tapailla eikä välttämättä vielä haluakaan sitoutua lopullisesti. Kestää aikansa, ennen kuin se "oikea" löytyy. Eikä se löydy kaikille koskaan.
Moni haluaa tapailla ihan siksi, että on kivaa kun on joku, kaipaa läheisyyttä, jne. eikä välttämättä sitten kuitenkaan ole rakastunut ihan siihen ihmiseen itseensä vaan enemmän siihen ajatukseen, että on joku.
[/quote]
25. Ja tuskinpa ikä tässä ongelma sinänsä on, kun noilla kaikilla miehillä joita tapailin on pitkiä suhteita takana. ap